Jabu schreef:Is dat het telefoonnummer van de kindertelefoon?

Peter schreef:Geloven? Ik eis dat we winnen zelfs. Die lui uit Rotterdam voetballen de laatste tijd wat beter, maar missen een karrevracht aan basisspelers. Nu zijn dat al prutsers, dus wat er nu in komt te staan is helemaal van een armetierig niveau. We spelen thuis, tegen een lamlendig Feyenoord. Prognose? 4-1.
Dat is onrealistisch doemdenken. Op die manier zullen we nooit meer winnen, want... kijk maar naar vorige keer. Verliezen we van Feyenoord, zal het tegen FC Volendam niet lukken want... kijk maar naar vorige keer. Dit is ivm de spanning en de aanmoedigingen van het publiek de wedstrijd bij uitstek om weer een lekker resultaat neer te zetten.Toppie schreef:Peter schreef:Geloven? Ik eis dat we winnen zelfs. Die lui uit Rotterdam voetballen de laatste tijd wat beter, maar missen een karrevracht aan basisspelers. Nu zijn dat al prutsers, dus wat er nu in komt te staan is helemaal van een armetierig niveau. We spelen thuis, tegen een lamlendig Feyenoord. Prognose? 4-1.
http://www.youtube.com/watch?v=rFfAf2ZW4uc
O wat zijn we toch ineens na 5 dagen weer optimistich , kijk nog ff goed na afgelopen Zondag
En? Als ik van 115 naar de overkant zwaai, zwaai je dan terug? Of ben je nog steeds van plan niet te gaan?Kowalczyk schreef:Gewoon winnen.
Het voelt erg misplaatst om nu over 'vernederen' te praten (kom op...), maar we moeten 'm gewoon winnen.
Dat zou een mooie dubbelslag zijn, na de zege van Jong Ajax gisteravond (stelletje zielige frusti's is het toch...).
K.
AMSTERDAM - Dario Cvitanich kan zondag niet met Ajax tegen Feyenoord voetballen. De spits kampt met een blessure aan het bovenbeen.
Ook Eyong Enoh is nog geblesseerd.
Ismaïl Aissati trainde vrijdag volledig mee met de selectie van de Amsterdamse club. De bedoeling is dat de aanvallende middenvelder eerst zijn rentree bij Jong Ajax maakt.
Stekelenburg
Maarten Stekelenburg verdedigt zondag gewoon het doel van Ajax. De aanvoerder steekt de laatste weken in slechte vorm.
Hij blunderde woensdag ook tijdens de vriendschappelijke interland van het Nederlands elftal tegen Tunesië.
''We willen Stekelenburg vertrouwen geven'', aldus Van Basten. ''Hij speelt hier al zeven jaar en is ook onze aanvoerder. Bovendien is hij normaal gesproken een goede doelman.'