Miralem Sulejmani
Moderator: mods
.. van Basten moeten ze eens een keer een trap onder z'n kont geven ...joey schreef:En hoe komt het dat hij het nog niet kan maken? Omdat hij consequent op de verkeerde positie staat. Héél Nederland weet dat Sulejmani geen middenvelder is, alleen die coach van ons weet het niet.
Blij met de punten ...
Precies wat Daniel_vT zegt.Eens duidelijk maken b.v. dat we geen buitenspeler van 16,5 miljoen om op de tien te zetten.Of een Siem in de spits.Iemand zal MVB toch eens duidelijk moeten maken dat ie zo niet door kan gaan .. dat AJAX geen experimenteer doos is waar als je de ene keer op de schakelaar drukt het rode lichtje brand en de andere keer het blauwe ..
Blij met de punten ...
-
-
Hier kan ik dus niet tegen. Een paar weken geleden vond je Sulejmani niet professioneel vanwege z'n gewicht, toen keerde je je alweer iets meer tegen Van Basten omdat z'n overgewicht op de een of andere manier zijn schuld zou zijn en inmiddels is de positie van Sulejmani de enige reden dat hij niet presteert.joey schreef:En hoe komt het dat hij het nog niet kan maken? Omdat hij consequent op de verkeerde positie staat. Héél Nederland weet dat Sulejmani geen middenvelder is, alleen die coach van ons weet het niet.
-
Daar moet ik maar tegen kunnen? Je bent niet consequent. Sulejmani heeft nog steeds overgewicht maar in je vorige paar posts deed je alsof dat niet meer uitmaakte.joey schreef:Exact.Peter schreef:Het is beide. Te dik en verkeerde positie.
En daar moet je maar tegenkunnen, Enganche.
Je zult het met me eens zijn dat Sulejmani teleurstellend presteert?
-
Lees nou eens wat ik zeg. Z'n laatste post was dus niet meer van de strekking. Hier insinueert hij dat het alleen aan Van Basten ligt.
joey schreef:En hoe komt het dat hij het nog niet kan maken? Omdat hij consequent op de verkeerde positie staat. Héél Nederland weet dat Sulejmani geen middenvelder is, alleen die coach van ons weet het niet.