de láffe hónd!
Mijn secundaire reactie: hoe haalt hij het in zijn hersens? Heeft het alleenheerschap in de schoot geworpen gekregen, verliest een paar wedstrijden en we stoppen er maar mee?
Waar is zijn

Moderator: mods
Nergens, Cees. Dat heeft hij niet.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Mijn primaire reactie nadat ik had gelezen dat MvB stoppen overwoog (overweegt?):
de láffe hónd!
Mijn secundaire reactie: hoe haalt hij het in zijn hersens? Heeft het alleenheerschap in de schoot geworpen gekregen, verliest een paar wedstrijden en we stoppen er maar mee?
Waar is zijngevoel??
Ik vind dat altijd wat overdreven, super is het niet maar vorig jaar deden we tot de laatste speelronde gewoon mee om de titel hoor. Er wordt nog wel eens de indruk gewekt alsof ie op een absoluut nulpunt moest beginnen.Donkey Shot schreef:het is dan ook wel een megaklus hoor, niet alleen voor de supporters alleen, maar marco zit ook opgescheept met een armoedige MvG-selectie.
Dat gevoel heb ik nog steeds! Echt een vieze vent!!!! Hij heeft heel wat goed te maken hoor..Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Mijn primaire reactie nadat ik had gelezen dat MvB stoppen overwoog (overweegt?):
de láffe hónd!
Waar is zijngevoel??
Ja, gaat dat ook weer kut, mag die mooi over een paar maanden weg. Mooi, halen we Co op! Joepie.Rishi schreef:Eigenlijk mag ie van mij gaan! Halen we Rutten op..
De rommel? Heb je mijn lijstje gezien? Van Basten werkt met een aardige selectie, hoor. En mocht het rommel zijn, dan had hij die 'luttele' miljoenen misschien wat beter kunnen verdelen. Een tijdje geleden werd er ook nog verkondigd dat Vertonghen, Urby, Wiel en dergelijk een stap voorwaats hebben gemaakt. Al met al heeft Marco dus topaankopen gedaan en spelers van voorheen beter gemaakt, maar leidt het tot paupervoetbal en 1 punt meer. Poeh, zeg.Daniel_vT schreef:Een half/drie kwart jaar om de troep van plus minus 5 jaar op te ruimen? Welke al ongeveer 10 jaar geleden is begonnen met groeien?
Vind jij het beter gaan onder Marco met al zn miljoentjes? Volgens mij hebben we nu zelfs minder punten dan vorig jaar na even veel wedstrijden. Zie jij met het verstrijken van de tijd meer progressie onder Marco? Ikke niet.Daniel_vT schreef:Wat is dat nou voor een vaag antwoord? Vorig jaar lag heel de competitie op zijn gat, twee jaar terug kon Ajax nota bene van 11 punten achter terug komen tot op de laatste speeldag. Wat maakt dat voor een verschil in deze situatie? Je wil zeggen dat het vorig jaar wel goed ging?
Wedden dat er in september 2009 weer een totaal ander elftal staat? Het is niet voor niets dat er in vergelijk met begin dit jaar maar 2 à 3 spelers nog op dezelfde positie staan, hoor. Van Basten probeert van alles en nog wat, maar krijgt de boel niet aan het voetballen. Spijtig maar waar.brigade zuid schreef:Vind jij het beter gaan onder Marco met al zn miljoentjes? Volgens mij hebben we nu zelfs minder punten dan vorig jaar na even veel wedstrijden. Zie jij met het verstrijken van de tijd meer progressie onder Marco? Ikke niet.Daniel_vT schreef:Wat is dat nou voor een vaag antwoord? Vorig jaar lag heel de competitie op zijn gat, twee jaar terug kon Ajax nota bene van 11 punten achter terug komen tot op de laatste speeldag. Wat maakt dat voor een verschil in deze situatie? Je wil zeggen dat het vorig jaar wel goed ging?
De hele club was een rommel, niet alleen de selectie. En dat allemaal moet schoongemaakt worden, dat heeft allemaal invloed op het spel. Toe maar hoor, flikker er maar weer een trainer uit, goed zo, schieten we een hoop mee op. Zul je het zelf wel zien, prima.Peter schreef:De rommel? Heb je mijn lijstje gezien? Van Basten werkt met een aardige selectie, hoor. En mocht het rommel zijn, dan had hij die 'luttele' miljoenen misschien wat beter kunnen verdelen. Een tijdje geleden werd er ook nog verkondigd dat Vertonghen, Urby, Wiel en dergelijk een stap voorwaats hebben gemaakt. Al met al heeft Marco dus topaankopen gedaan en spelers van voorheen beter gemaakt, maar leidt het tot paupervoetbal en 1 punt meer. Poeh, zeg.Daniel_vT schreef:Een half/drie kwart jaar om de troep van plus minus 5 jaar op te ruimen? Welke al ongeveer 10 jaar geleden is begonnen met groeien?
--------Stekelenburg--------Daniel_vT schreef:Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen denken dat je een winnend team direct bij elkaar koopt.