Vitesse-Ajax 08-02-2009
Ik had ook begrepen dat Lindgren de vorige wedstrijden wel op de bank zat maar toch niet helemaal fit was. Anderzijds hoor ik weer verhalen dat Marco niet tevreden is over Lindgren. Maar dat kunnen ook wilde geruchten zijn. Misschien dat iemand hier daar iets over heeft gehoord?
Bodul zit bij de selectie.
Bodul zit bij de selectie.
Geen fratsen, gewoon zo:
----------------------Stekelenburg----------------------------
--Van der Wiel---Wielaert---Vertonghen---Vermaelen------
-------------------Gabri-----------Lindgren--------------------
--Sulejmani-------------Sarpong---------------Emanuelson--
---------------------------Suarez-------------------------------
Gewoon een hartstikke goede elftal. zo op papier.
-------------------Gabri-----------Lindgren--------------------
--Sulejmani-------------Sarpong---------------Emanuelson--
---------------------------Suarez-------------------------------
Gewoon een hartstikke goede elftal. zo op papier.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Als er dan toch zonder Bodul gespeeld moet worden (ik verwacht niet dat MvB met hem in de basis start), dan zou ik het zo doen
---Sarpong-------Gabri-----------Lindgren-----Emanuelson---
----------------Suarez----------------Sulejmani---------------
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Nou zal mij benieuwen-2-2009 16:31
Van Basten neemt Bodul mee naar Arnhem
Ajax-coach Marco van Basten heeft Darko Bodul opgenomen in de Amsterdamse selectie. Ajax speelt zondag een uitwedstrijd tegen Vitesse.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Contact! galleria zoom Darko Bodul zal zich mogelijk gaan bewijzen in het eerste elftal van Ajax. De uitblinker van Jong Ajax vervangt Dario Cvitanich, die wegens een blessure aan het bovenbeen afhaakt, aldus De Telegraaf.
Naast de gepasseerde Evander Sno ontbreken ook Siem de Jong en Oleguer vanwege blessures.

Zoiets is inderdaad het beste denk ik.Khraa schreef:Als er dan toch zonder Bodul gespeeld moet worden (ik verwacht niet dat MvB met hem in de basis start), dan zou ik het zo doen
De opstelling van Mr. Ajax bevalt me ook wel eigenlijk
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ik hoop dat Ajax morgen wint, desnoods door een buitenspeldoelpunt in de 97ste minuut. Wint Ajax niet dan weet ik niet wat er gebeurt, een vrije val?joey schreef:Ik denk dat Ajax morgen wint. Om binnenkort weer te gaan knoeien. Dat is het beeld van dit seizoen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Luxeprobleem voor Theo Bos
25 fitte selectiespelers voor duel Vitesse met grootmacht Ajax.
Trainer Theo Bos van Vitesse heeft een luxeprobleem voor de confrontatie met Ajax, zondag 12.30 uur in Gelredome. Hij trainde vrijdagochtend met 25 fitte spelers en verwacht vandaag Niklas Tarvajärvi. De Finse aanvaller is terug uit Tokio waar hij met de nationale ploeg speelde (80 minuten) en verloor van Japan: 5-0.
Bos zag vrijdag Santi Kolk, Frank van der Struijk en Onur Kaya terugkeren van blessures en heeft de spelers voor het uitkiezen. "Het is knokken voor een plekkie. Zowel voor het basiselftal als voor de bank. Zelfs spelers die in mijn ogen goed bezig zijn, kunnen op de tribune terecht komen", verklaarde Bos, die met name in zijn voorste linie een paar nieuwe puzzelstukjes erbij heeft gekregen.
Nieuwkomer Lasse Nilsson, die dinsdag tegen Heerenveen 20 minuten debuteerde, is fit genoeg om te starten. Kolk maakte na drie weken absentie een frisse indruk. "Met Kolk en Van der Struijk is het afwachten of zij zaterdag geen reactie hebben. Bij Kolk zag het er goed uit", zag Bos, die zaterdag bij een besloten training in Gelredome ( geen geheime, maar er is geen personeel in het stadion) zijn keuze maakt uit 22 spelers.
Kolk en Nilsson staan te trappelen om Mads Junker en Ricky van Wolfswinkel te verdringen. Bos wilde niet vooruitlopen op zijn ideale combinatie. Ook de keuze tussen Dalibor Stevanovic en Rogier Molhoek is een moeilijke.
Bos is tevreden met de 'stappen' die zijn ploeg in korte tijd heeft gemaakt. "De verdediging staat goed, we trainen op details, dat betekent dat je een stap verder bent."
Bos is niet van plan het 'Ajax in crisis' te onderschatten. " Ajax heeft veel individuele kwaliteit en komt er altijd bovenop. Wat mij opvalt, is dat alle ploegen tegen ons slecht spelen, hoor en lees ik dan. Het zou mooi zijn als over een paar weken blijkt dat het niet aan die ploegen ligt, maar aan ons."
*Theo Bos is niet bang dat de ophef over de afgekeurde treffer van Ajax tegen Heracles (scheidsrechter Pol van Boekel en grensrechter Rob van der Ven kregen van de KNVB rust) leidt tot bevoordeling van Ajax. " Zo werkt het soms wel, maar wij hebben scheidsrechter Wiedemeijer. Dat is niet iemand die zich laat beïnvloeden. Hij is recht door zee."
De Gelderlander 07-02-09