Wanneer dan? Volgens jou was het toch van begin af aan al &*(?joey schreef:Die stap achteruit, ja, die hebben we wel gezet. Zeker.
AZ 2008 - 2009
Dat zijn van die vragen... Hebben ze bij Ajax niet X managers in dienst om iets te bedenken? Er moeten trainers in de wereld zijn die wel een goede opstelling weten te maken en een goede tactiek weten te bedenken.
Mij stoort het zelfbedrog. 'We zijn op de goede weg, er is progressie', blabla. Ga maar rustig slapen, denk ik dan.
Mij stoort het zelfbedrog. 'We zijn op de goede weg, er is progressie', blabla. Ga maar rustig slapen, denk ik dan.

Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Ik weet het niet, Daniël. Ik weet het werkelijk niet.
Ik zou willen dat hij op zijn taak berekend was, dan waren wij van het probleem af. Punt is, dat ik daar totaal geen bewijs van zie.
Ik heb een tijdje terug al gezegd dat er in mijn ogen iets structureel veranderd is. Internationaal is Ajax definitief afgehaakt en nationaal wordt het voorbijgestreefd door de subtop. Dat zou te denken moeten geven. Inmiddels gaat men bij Ajax koppig op de ingeslagen koers voort, men durft de problemen niet aan te pakken (jeugdopleiding, scouting, kwaliteit van de coach). Er is dus weinig hoop op verbetering.
Ik zou willen dat hij op zijn taak berekend was, dan waren wij van het probleem af. Punt is, dat ik daar totaal geen bewijs van zie.
Ik heb een tijdje terug al gezegd dat er in mijn ogen iets structureel veranderd is. Internationaal is Ajax definitief afgehaakt en nationaal wordt het voorbijgestreefd door de subtop. Dat zou te denken moeten geven. Inmiddels gaat men bij Ajax koppig op de ingeslagen koers voort, men durft de problemen niet aan te pakken (jeugdopleiding, scouting, kwaliteit van de coach). Er is dus weinig hoop op verbetering.
Het stinkt aan alle kanten!
MvB mag voor velen gewoon bouwen; na 25 wedstrijden (competitie, uefa-cup, beker) mag hij bouwen, mag je van Sulejmani nog niet verwachten dat hij er al staat (speelde toch al ruim 20 wedstrijden), krijgt MvB nog een jaar de tijd.
Mogen we blij zijn dat Adrie Koster de play-offs niet kon winnen, had MvB er al een half jaar geleden moeten staan.
Zullen we maar aannemen dat we geen tweede worden, want na dit seizoen zullen er wel weer spelers verdwijnen en spelers gekocht worden. Hij kan dan nooit in augustus al een team hebben neergezet! Waarom lukt het anderen wel?
Ik mag toch wel van een coach verlangen dat er langzaam maar zeker een elftal staat, dat er gevoetbald wordt? Hij heeft de spelers al lang bij elkaar, er zijn geen Olympische Spelen (Waar AZ nog veel meer last van had!) meer, lange tijd geen interlands (heeft AZ minder last van, er voetballen immers geen toppers!?)
MvB direct in augustus veroordelen kan niet, maar nu we kansloos zijn voor de titel (dat waren we de laatste twee jaren in april niet!) nu mag er toch iets worden gezegd van zijn "gebreken"!
MvB hoefde geen versterking meer na de komst van Wielaart, maar nog steeds krijgen we te veel doelpunten tegen. AZ speelt met een volledig nieuwe defensie! Tien wedstrijden achter elkaar de 0. Tegen Ajax scoort zelfs Heracles gemakkelijk! Dat heeft toch met organisatie te maken of zijn Moreno, Moisander, Swerts, Klavan van die wereldvoetballers?
Mogen we blij zijn dat Adrie Koster de play-offs niet kon winnen, had MvB er al een half jaar geleden moeten staan.
Zullen we maar aannemen dat we geen tweede worden, want na dit seizoen zullen er wel weer spelers verdwijnen en spelers gekocht worden. Hij kan dan nooit in augustus al een team hebben neergezet! Waarom lukt het anderen wel?
Ik mag toch wel van een coach verlangen dat er langzaam maar zeker een elftal staat, dat er gevoetbald wordt? Hij heeft de spelers al lang bij elkaar, er zijn geen Olympische Spelen (Waar AZ nog veel meer last van had!) meer, lange tijd geen interlands (heeft AZ minder last van, er voetballen immers geen toppers!?)
MvB direct in augustus veroordelen kan niet, maar nu we kansloos zijn voor de titel (dat waren we de laatste twee jaren in april niet!) nu mag er toch iets worden gezegd van zijn "gebreken"!
MvB hoefde geen versterking meer na de komst van Wielaart, maar nog steeds krijgen we te veel doelpunten tegen. AZ speelt met een volledig nieuwe defensie! Tien wedstrijden achter elkaar de 0. Tegen Ajax scoort zelfs Heracles gemakkelijk! Dat heeft toch met organisatie te maken of zijn Moreno, Moisander, Swerts, Klavan van die wereldvoetballers?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16
Van mij hoeft ie nu nog niet weg, maar zou het fijn vinden als ik iets van progressie zie. Maar laat ik de vraag omdraaien.. Mag Marco van jou blijven als volgend seizoen na een aantal wedstrijden blijkt dat er geen progressie geboekt wordt.Daniel_vT schreef:Moet Van Basten dan weg joey? Nu? En wie moet er in plaats komen?
-
-
- AT Toto winner 15/16
Maar dat waren we twee jaar terug rond deze tijd wel, toen stonden we zelfs ook een punt of 11 achter op de koploper.Aristides schreef:MvB direct in augustus veroordelen kan niet, maar nu we kansloos zijn voor de titel (dat waren we de laatste twee jaren in april niet!) nu mag er toch iets worden gezegd van zijn "gebreken"!
Oh, we eindigen dus weer gelijk bovenaan, nu met AZ?Maar dat waren we twee jaar terug rond deze tijd wel, toen stonden we zelfs ook een punt of 11 achter op de koploper.
Ik hoop dat AZ, Twente, PSV en die noorderlingen alleen nog maar gelijk spelen of verliezen, maar gebeurt dat niet, dan geen kampioenschap, want ik zie Ajax niet ongeslagen blijven de rest van de competitie.
In 2006-2007 verloor Ajax na de nederlaag tegen Vitesse (december 2006) in de competitie alleen nog maar van Heerenveen. Zal zo'n inhaalrace nu kunnen? Ik zie geen enkel voorteken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Inderdaad. De kans is miniem, maar zolang de deur op een kier blijft staan moet je blijven hopen.Daniel_vT schreef:Zag je het toen wel nog gebeuren dan? Iedereen had toen, net als nu, ook al de handdoek in de ring gegooid en niet meer zo'n inhaalrace verwacht. De kans is natuurlijk miniem, maar om dat uit te sluiten vind ik ook weer wat te ver gaan.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09