Jeffrey Sarpong
Moderator: mods
Uit een gesprek met vader Sarpong maakte ik destijds op (tijdens excelsior A1 - Ajax a1) dat de vader het ook niet wilde, maar ik geef direct toe dat ik niet kan controleren of hij de waarheid sprak.Jabu schreef:Daar doelde ik ook op. Goossens en Sarpong konden beiden naar Chelsea en hebben het beiden niet gedaan. Het lijkt er op dat Sarpong de juiste beslissing heeft gemaakt, maar of dat ook voor Goossens geldt?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Uhoh. Komt hij ook in de blessurebermudadriehoek terecht?
Bron: Ajax.nlOok Jeffrey Sarpong trainde niet mee. Hij liep donderdag een schouderblessure op. ,,Jeffrey viel verkeerd tijdens een training en is waarschijnlijk ook nog wel een paar dagen uitgeschakeld.”
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Daily Blind
Deze jongen heeft voor de eerste keer een klein beetje indruk gemaakt op mij, al zaten er ook wat mindere momenten tussen.
Wel een treurige constatering dat er uit de jeugd nog maar weinig spelers (behoudens Vd Wiel op dit moment) komen die er redelijk snel staan en dat langere tijd vasthouden (zoals Urby, Maduro, Sneijder, Heitinga, Vd Vaart).
De Jong, Anita, Sarpong ze lopen alledrie al een tijdje mee hebben redelijk wat wedstrijden (in de basis) gespeeld maar hebben mij in ieder geval nog niet kunnen overtuigen. Hopelijk dat Donald en Van Der Heijden dit wel gaan doen!
Wel een treurige constatering dat er uit de jeugd nog maar weinig spelers (behoudens Vd Wiel op dit moment) komen die er redelijk snel staan en dat langere tijd vasthouden (zoals Urby, Maduro, Sneijder, Heitinga, Vd Vaart).
De Jong, Anita, Sarpong ze lopen alledrie al een tijdje mee hebben redelijk wat wedstrijden (in de basis) gespeeld maar hebben mij in ieder geval nog niet kunnen overtuigen. Hopelijk dat Donald en Van Der Heijden dit wel gaan doen!
- Ajaciedjuh
Donald en VD Heijden zijn minimaal 1 klasse minder dan Sarpong. Ik zie het wel in Sarpong zitten, maar dan als buitenste middenvelder (middenveld met de punt naar achteren en hij kan dan linker- of rechter middenvelder spelen). Hij heeft fysiek, overzicht, snelheid en is bovendien 2-benig. Is alleen nog onervaren, maar volgens mij gaan we nog veel plezier aan beleven.J.G. schreef:Deze jongen heeft voor de eerste keer een klein beetje indruk gemaakt op mij, al zaten er ook wat mindere momenten tussen.
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
Kom op, Vermaelen is een betere linksback dan Urby. Period.Enganche schreef:Emanuelson linksback, Sulejmani linksbuiten, Sarpong achter de spits, Vermaelen eruit. Anita moet er ook uit, maar dan voor Lindgren. Hij en Enoh achter Sarpong. Kijken we wel verder wanneer Aissati er bij is.
Sarpong moet volgens mij eerst eens wat wedstrijdritme en ervaring opdoen in Ajax 1 voordat hij die spilfunctie op 10 krijgt. Dat hij eens leuk invalt tegen Heracles, maakt het niet automatisch geschikt voor die positie. Totnutoe heb ik dat niet in hem kunnen ontdekken.
Maar goed. Die 10 positie is inderdaad een probleem, met de blessures van Aissati en De Jong; en Sulej komt er ook al niet uit de verf.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
Ik word ook zo moe van die nummer 10 positie. Volgens de gemiddelde Ajax-fan is iedere dartele voetballer een nummer 10. Sulejmani wordt daar nu misbruikt en wie hebben we daar niet gehad de afgelopen tijd.
Laten we hopen dat Sarpong in dienst van het elftal wil voetballen, want we hebben met Suarez en Suljemani genoeg ego's rondlopen.
Laten we hopen dat Sarpong in dienst van het elftal wil voetballen, want we hebben met Suarez en Suljemani genoeg ego's rondlopen.
De meeste mensen zien het niet zitten in Sarpong, maar die jongen brengt een slimheid en positiegevoel die helaas maar weinig spelers van dit Ajax kunnen brengen. Ik heb hem dit seizoen een aantal prima wedstrijden zien spelen en zou hem gewoon opstellen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kom op, Vermaelen is een betere linksback dan Urby. Period.Enganche schreef:Emanuelson linksback, Sulejmani linksbuiten, Sarpong achter de spits, Vermaelen eruit. Anita moet er ook uit, maar dan voor Lindgren. Hij en Enoh achter Sarpong. Kijken we wel verder wanneer Aissati er bij is.
Sarpong moet volgens mij eerst eens wat wedstrijdritme en ervaring opdoen in Ajax 1 voordat hij die spilfunctie op 10 krijgt. Dat hij eens leuk invalt tegen Heracles, maakt het niet automatisch geschikt voor die positie. Totnutoe heb ik dat niet in hem kunnen ontdekken.
Maar goed. Die 10 positie is inderdaad een probleem, met de blessures van Aissati en De Jong; en Sulej komt er ook al niet uit de verf.
Komt dit doordat Sarpong zo goed is of dordat de andere spelers zo slecht zijn?Enganche schreef:De meeste mensen zien het niet zitten in Sarpong, maar die jongen brengt een slimheid en positiegevoel die helaas maar weinig spelers van dit Ajax kunnen brengen. Ik heb hem dit seizoen een aantal prima wedstrijden zien spelen en zou hem gewoon opstellen.
Ik zie wel iets in Sarpong, maar hij zal het eens langere tijd moeten brengen. In Leonardo zie is sowieso niets.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Sarpong zou ik laten staan. Zou hij op ''10'' uit de verf komen? In dat geval zou ik Sulejmani als de wiedeweerga naar de linksbuitenpositie verplaatsen. Daar speelde hij het laatste gedeelte van Ajax-Heracles ook, en dat was zijn beste periode.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
Zuidema schreef:Huh?999 schreef:Toch viel ie gisteren behoorlijk in ...![]()
Voetske, zeg jij dat???
We worden toch niet mild?

Laatst gewijzigd door 999 op do feb 05, 2009 5:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Allebei, natuurlijk. Die jongen heeft echter weldegelijk prima kwaliteiten. Als hij fit blijft wordt hij een prima speler voor Ajax. Hij moet alleen wel lekker kunnen pendelen tussen beide strafschopgebieden.joey schreef:Komt dit doordat Sarpong zo goed is of dordat de andere spelers zo slecht zijn?Enganche schreef:De meeste mensen zien het niet zitten in Sarpong, maar die jongen brengt een slimheid en positiegevoel die helaas maar weinig spelers van dit Ajax kunnen brengen. Ik heb hem dit seizoen een aantal prima wedstrijden zien spelen en zou hem gewoon opstellen.
Ik zie wel iets in Sarpong, maar hij zal het eens langere tijd moeten brengen. In Leonardo zie is sowieso niets.
-