Vitesse-Ajax 08-02-2009
Vitesse-Ajax 08-02-2009
Dit kan wel eens de vierde lastige wedstrijd worden , maar ja alles voor plek 2 

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: Vitesse-Ajax 08-02-2009
ajax-H'veen 0-1Toppie schreef:Dit kan wel eens de vierde lastige wedstrijd worden , maar ja alles voor plek 2
vitesse- H'veen 1-0
Weer op zoek naar een Interim coach..
De laatste 2 jaar hebben we er niet gewonnen. De 4 voorgaande edities weer wel.
Ik zie ons zondag weer puntverlies oplopen. We hebben het in uitwedstrijden al het hele jaar moeilijk en het spel van de afgelopen weken stemt ook niet hoopvol. Cvitanich is geblesseerd dus we staan weer zonder spits en Vitesse begint net te draaien.
Ik zie ons zondag weer puntverlies oplopen. We hebben het in uitwedstrijden al het hele jaar moeilijk en het spel van de afgelopen weken stemt ook niet hoopvol. Cvitanich is geblesseerd dus we staan weer zonder spits en Vitesse begint net te draaien.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Ik ben benieuwd of Bodul bij de selectie wordt gehaald.Marillion schreef:De laatste 2 jaar hebben we er niet gewonnen. De 4 voorgaande edities weer wel.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Zelfs bij Groningen uit kwam hij met een super oplossing.. dus waarom zou hij het nu anders doen?Ajaciedjuh schreef:Ik ben benieuwd of Bodul bij de selectie wordt gehaald.Marillion schreef:De laatste 2 jaar hebben we er niet gewonnen. De 4 voorgaande edities weer wel.
Zullen we eerst maar afwachten hoe ernstig de blessure is?
Weer op zoek naar een Interim coach..
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik zou toch wat gaan schuiven zondag:
Vermeer
V/d Wiel Wielaert Vermaelen Emanuelson
Gabri Sarpong Vertonghen
Suarez Cvitanich Sulejmani
Vermeer, zie het Heracles topic. Stekelenburg is hopeloos uit vorm en kost ons gewoon punten.
Urby als back, hij heeft Vertonghen namelijk nog voor zich en krijgt toch geen direkte tegenstander (Of Jenner wellicht?)
Vertonghen naar linkshalf, daar rendeert hij veel beter.
Sulejmani niet meer op 10, van de buitenkant is hij veel gevaarlijker.
Sarpong, die jongen heeft gister weer bewezen tweebenig te zijn. Eigenlijk een must op zo'n positie.
Mocht Cvitanich geblesseerd zijn, dan wel een echte spits als vervanger. Ik zag op Ajax TV gister dat Bodul weer twee keer scoorde (het is verder nergens op gebaseerd, maar ik wil niet weer het 'De Jong scenario').
Vermeer
V/d Wiel Wielaert Vermaelen Emanuelson
Gabri Sarpong Vertonghen
Suarez Cvitanich Sulejmani
Vermeer, zie het Heracles topic. Stekelenburg is hopeloos uit vorm en kost ons gewoon punten.
Urby als back, hij heeft Vertonghen namelijk nog voor zich en krijgt toch geen direkte tegenstander (Of Jenner wellicht?)
Vertonghen naar linkshalf, daar rendeert hij veel beter.
Sulejmani niet meer op 10, van de buitenkant is hij veel gevaarlijker.
Sarpong, die jongen heeft gister weer bewezen tweebenig te zijn. Eigenlijk een must op zo'n positie.
Mocht Cvitanich geblesseerd zijn, dan wel een echte spits als vervanger. Ik zag op Ajax TV gister dat Bodul weer twee keer scoorde (het is verder nergens op gebaseerd, maar ik wil niet weer het 'De Jong scenario').
-
-
-
Braamhaar wordt vervangen door Wiedemeijer:Toppie schreef:Gewoon naar de basis waar we vorig jaar mee zijn geeindigd Gabri Enoh Vertonghen
BTW ze sturen onze penaltygever en geweldenaar Schaamhaar als fluitist
O jee weer wat achteraf te kankeren bij een zesde rode kaart krijgen ze voetbal plaatjes van de AH
--------------------------------------------------------------------------------
Reinold Wiedemeijer vervangt Eric Braamhaar als scheidsrechter bij Vitesse - Ajax. Dat heeft de KNVB donderdag bekendgemaakt.
Wiedemeijer wordt zondag in Arnhem bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Berry Simons en Adriaan Inia. Ed Janssen is de vierde official. Eerder dit seizoen stond ook de thuiswedstrijd van Ajax tegen Vitesse onder leiding van Wiedemeijer. De ploeg van Marco van Basten won dat duel met 3-0.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
-
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10