N.E.C. 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Rooie

Bericht door Rooie » wo feb 04, 2009 7:21 pm

Speelt Goossens vanavond al mee (of in ieder geval, is het waarschijnlijk)?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo feb 04, 2009 7:56 pm

Hij begint op de bank
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » wo feb 04, 2009 7:57 pm

John Goossens meteen in wedstrijdselectie, Van Beukering afwezig
Uitgegeven op 03 februari 2009 14:02

John Goossens maakt morgenavond in de uitwedstrijd tegen FC Groningen zijn debuut in de selectie van N.E.C. Ook voor Ramon Zomer is er weer een plekje ingeruimd na zijn liesblessure. Jhonny van Beukering moet de ontmoeting in Euroborg noodgedwongen aan zich voorbij laten gaan. Het harde veld in het McDOS Goffertstadion afgelopen zondag heeft hem een rugblessure opgeleverd. Ook Rutger Worm, Mark Otten en Joey Brock zijn wegens blessures nog niet inzetbaar.

Trainer Mario Been selecteerde de volgende 18 spelers:
Rein Baart, Gábor Babos, Rachid Bouaouzan, Mitchell Burgzorg, Lorenzo Davids, Youssef El-Akchaoui, John Goossens, Moestafa El Kabir, Dani Fernandez, Tim Janssen, Dominique Kivuvu, Milano Koenders, Saidi Ntibazonkiza, Patrick Pothuizen, Dennis Rommedahl, Lasse Schöne, Bas Sibum, Ramon Zomer.

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » wo feb 04, 2009 8:01 pm

Been: "Goossens is een topaankoop"
Bron: www.voetbalprimeur.nl
Het NEC van trainer Mario Been sloeg een uitstekende slag tijdens de afgelopen transferperiode. Naast het vastleggen van Ramon Zomer (FC Twente), de huur van Milano Koenders (AZ), trok ook toptalent John Goossens naar Nijmegen.

Goossens (20) komt over van Ajax, waar hij deel uitmaakte van het beloftenelftal. Been is maar wat blij met het talent, dat in Nijmegen een contract voor drieënhalf jaar tekende.

"Hij heeft een fantastische trap en is op de hele linkerflank inzetbaar. Echt een topaankoop. Het zegt wat over de club dat deze jongen nu voor NEC kiest", zegt de oefenmeester in gesprek met Voetbal International.
Ben benieuwd hoe Marco gaat terugkijken op zijn selectiebeleid over 6 jaar.

Ramona

Bericht door Ramona » wo feb 04, 2009 8:15 pm

Als we toch bezig zijn over John...

Goossens proeft vertrouwen bij NEC
woe. 4 februari 2009

Begenadigde linkspoot wil zijn carrière nieuw leven inblazen.

Eén keer laat hij een flits van zijn klasse zien tijdens zijn eerste training als NEC’er. Hal­verwege het afsluitende partijtje neemt John Goossens de bal op zijn linkerwreef en kogelt ’m vanaf een meter of 25 op de lat, ver bui­ten bereik van doelman Babos. "Da’s typisch voor mijn manier van spelen”, zegt de nieuwe aan­winst van NEC een uurtje later. „Ik heb een aardige trap, als ik de kans zie, haal ik uit. En vaak vlie­gen ze er dan nog in ook.”

De 20-jarige Heemstedenaar (‘de broer van Johan Neeskens woont bij ons in de straat’) leek anderhalf jaar geleden een gouden toekomst in het vooruitzicht te hebben bij Ajax. „Ik kreeg van Henk ten Cate de voorkeur boven Mitea. Maar in de eerste wedstrijd van Jong Ajax tegen Sparta gleed ik ongelukkig weg. Het schoot in mijn lies. Om die te ontzien, ging ik anders lo­pen. Met als gevolg dat ik last van mijn rug kreeg. Toen ik na drie maanden eindelijk weer fit was, zat Ten Cate bij Chelsea. En zijn opvolger Adrie Koster zag het niet in mij zitten.”

Goossens, aanvoerder, linksback én topscorer van Jong Ajax, kreeg kort geleden van de Ajax-leiding te horen dat er geen toekomst voor hem was in de Arena. Goossens: „Voor mij was dat het sein om te gaan kijken of ik ergens anders een stap zou kunnen maken.” Die kans deed zich voor toen NEC vorige maand bij Ajax aanklopte voor Goossens. „ Ze wilden mij voor een half jaar huren, met een optie tot koop. Alles leek begin vo­rige week in kannen en kruiken, tot Danny Blind de afspraken in­eens terugdraaide en besloot dat ik alleen verhuurd mocht worden. Het werd toen een dag of twee, drie stil rond NEC. Juist op dat mo­ment kwam FC Twente op de proppen. Die club wilde mij ko­pen. Uiteindelijk is dat niet doorge­gaan. Ben ik niet rouwig om, hoor.

Aan het gesprek met Twente hield ik geen goed gevoel over. Bij NEC proefde ik veel meer vertrouwen. Het feit dat ze mij voor 3,5 jaar hebben gecontracteerd, zegt wat dat betreft voldoende.” Het duurde uiteindelijk tot maan­dagavond voor de laatste plooien waren gladgestreken en de over­gang naar NEC definitief was. „Toen het eenmaal rond was, viel er een last van m’n schouders. Ik heb vlug mijn spullen in een kof­fer gestopt en heb in Nijmegen een hotel gepakt.”

De eerste kennismaking met zijn nieuwe club is Goossens prima be­vallen. „In de kleedkamer kwam iedereen gelijk naar me toe. Het is een gezellige groep, maar eenmaal op het veld draait iedereen de knop om en gaat het er serieus aan toe. Het niveau op de training ligt een stuk hoger dan bij Jong Ajax, heb ik al gemerkt. Maar dat mag geen probleem zijn. Ik ben er­van overtuigd dat ik snel zal kun­nen aanpikken.”

Bron: De Gelderlander
Geknipt en geplakt van: http://www.detrouwehonden.nl/

Rooie

Bericht door Rooie » wo feb 04, 2009 9:29 pm

Zomer rood, pingel Groningen 1-0

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » wo feb 04, 2009 9:32 pm

Goossens erin!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo feb 04, 2009 9:51 pm

Rode kaart was terecht... heel jammer, want ze waren de betere

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo feb 04, 2009 10:19 pm

2-0 VdLaak. Meer dan verdiend.

Goossens is onzichtbaar en valt vooral op dat hij zijn mannetje telkens laat lopen.

MVH

Bericht door MVH » wo feb 04, 2009 10:20 pm

Peter schreef: Goossens is onzichtbaar en valt vooral op dat hij zijn mannetje telkens laat lopen.
Komt me bekend voor... Ajacied zeker?

peter

Bericht door peter » wo feb 04, 2009 10:23 pm

Even zonder gekheid. Hij heeft serieus nog geen één bal aangeraakt in die tweede helft.

Nu wel..na 66 minuten.
Laatst gewijzigd door peter op wo feb 04, 2009 10:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

MVH

Bericht door MVH » wo feb 04, 2009 10:24 pm

Ja, laten we hem niet op 1 wedstrijd beoordelen. Hopelijk wordt het wat met die jongen.

peter

Bericht door peter » wo feb 04, 2009 10:26 pm

Zeker niet, maar ik heb die jongen dus ook nog nooit gezien. Vandaar dat ik dit even kijk.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo feb 04, 2009 10:52 pm

En dan beoordeel je zo'n speler ook maar meteen even dat hij geen bal raakt... nec speelt met 10 man en staat achter... kom op zeg...

Die jongen had in moeten vallen als NEC met 2-0 voor had gestaan... dan weet ik zeker dat hij een betere invalbeurt heeft gehad.

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 05, 2009 6:02 am

Vond het wel een vreemde wissel...en dat Boua geen handje gaf vond ik niet netjes...zal nog wel een staartje krijgen wellicht...Verder tja...na die kaart kon Grunn het makkelijk overnemen...helaas...

Goossens nu al afschrijven slaat nergens op natuurlijk...het hele team draaide niet meer...

In de media: FC Groningen-NEC
woe. 4 februari 2009

Onbegrijpelijke rode kaart nekt NEC

Scheidsrechter Van Sichem verpeste de avond voor NEC bij FC Groningen door een onbegrijpelijke rode kaart te trekken. Het werd 2-0.

De gelijk opgaande wedstrijd werd na 25 minuten uit haar verband gerukt toen Ramon Zomer rood kreeg. Hij haalde Berg onderuit. Maar Koenders stond nog naast Berg en de tackle was niet meer dan geel waard. Berg maakte de penalty en het duel zat op slot.

Na rust maakte Van de Laak vlot 2-0 voor de verder zwakke Groningers. Rommedahl en Schöne kregen vrije schietkansen. Gabor Babos kreeg wat afstandschoten te verwerken.

Bron: Omroep Gelderland

Rode kaart Zomer bezegelt lot NEC

FC Groningen heeft in de eigen Euroborg een uiteindelijk gemakkelijke 2-0 zege geboekt op NEC. De doelpunten werden gemaakt door Marcus Berg en Koen van de Laak. Het zag er in de eerste helft niet naar uit dat het een eenvoudige zege zou worden. NEC was namelijk de betere ploeg, maar een rode kaart voor Ramon Zomer in de 24ste minuut en de daarbij gegeven strafschop voor de Groningers beslisten al vroeg de wedstrijd. Na de uitsluiting waren de Nijmegenaren genoodzaakt zich te beperken tot verdedigen en zat er niet meer in dan de Groningse aanvallen tegenhouden.

Het elftal van trainer Mario Been begon namelijk wel goed aan de wedstrijd. Ondanks dat het spel in de beginfase op en neer golfde, waren het de Nijmegenaren die het initiatief namen en gemakkelijker de bal lieten rondgaan. Elke keer als er gevaar kwam van het uitspelende team, ging het via Lasse Schöne. De Deense middenvelder is voetballend gezien een lust voor het oog en doet louter goede dingen met de bal. Zo kreeg hij in de beginfase twee goede schietmogelijkheden, maar keeper Luciano Da Silva hield zijn doel schoon.

Toch was de grootste kans in die fase voor Berg. Na een prachtige steekpass van Dibril Sankoh kwam de Zweedse goalgetter alleen voor doelman Gábor Babos te staan. De Hongaar redde in eerste instantie en dat deed in de rebound ook de paal. NEC bleef echter gemakkelijker de vrije man vinden, maar slaagde er niet in goalie Luciano te verschalken.

Door één domme actie veranderde het wedstrijdbeeld. Berg ging diep met de bal, schudde Milano Koenders af en leek aan te leggen voor een schot. Voordat hij dat kon doen, legde Ramon Zomer -- totaal onnodig -- de Groningse aanvaller in het strafschopgebied neer. Resultaat: penalty voor FC Groningen en een rode kaart voor Zomer. De strafschop werd vervolgens in de 26ste minuut feilloos door Berg ingeschoten: 1-0.

Ondanks de numerieke meerderheid voor de thuisclub bleef het samenspel broos. De Gelderse mannen van Been counterden een paar keer gevaarlijk via Dennis Rommedahl, maar de snelle buitenspeler staat niet bekend om zijn doeltreffendheid.

Na rust leek het elftal van trainer Ron Jans het duel zo snel mogelijk te willen beslissen. Er werd meteen druk op NEC gezet waardoor enkele kansen werden afgedwongen. Door slordige eindpasses leek de 2-0 niet te komen, maar in de 60ste minuut was het dan toch raak. Berg schoot op doel, maar het zwakke schot werd weggekopt door Koenders. Niet goed genoeg, want de bal belandde voor de voeten van Van de Laak. De Bosschenaar in Groningse dienst pegelde de bal achter Babos: 2-0.

Het tweede doelpunt luidde een heersend tijdperk voor de Groningers in. De ene na de andere bal werd richting Babos geschoten of gekopt. Maar of het vizier stond niet op scherp of de uitstekende Nijmeegse doelman was een sta-in-de-weg. De wedstrijd kabbelde zich daarna naar het einde, want NEC was machteloos en FC Groningen was tevreden met de (eind)stand.

Door de winst stijgt de thuisclub naar de vierde plaats, met dien verstande dat PSV ze morgen, bij winst op ADO Den Haag, weer voorbijgaan op de ranglijst. NEC ziet zichzelf, na deze nederlaag in de Euroborg, terug op de 9de plek in de Eredivisie.

Bron: Elfvoetbal.nl

Rode kaart Zomer breekt NEC op in Groningen

FC Groningen heeft een belangrijke slag geslagen in de subtop van de Eredivisie. De ploeg van trainer Ron Jans versloeg concurrent NEC met 2-0. De gasten waren kansloos na een rode kaart voor Ramon Zomer.

NEC begon uitstekend aan de wedstrijd. De ploeg uit Nijmegen had het beste van het spel. Lasse Schöne dwong doelman Luciano tot een katachtige redding. De Braziliaanse goalie tikte de bal stijlvol over de lat.

Groningen antwoordde met een ontsnapping van Marcus Berg. De Zweedse spits ging alleen op doelman Gábor Babos af. Zijn eerste inzet trof de Hongaarse keeper en in de rebound raakte Berg de paal.

Een tweede uitbraak via Berg bleek beslissend voor Groningen. De Zweed schudde Milano Koenders van zich af en werd net binnen het strafschopgebied gehaakt door Zomer. Scheidsrechter Tom van Sichem gaf de NEC-verdediger een rode kaart en Groningen een strafschop.

Berg schoot raak vanaf elf meter en daarmee zorgde hij voor de ommekeer in de wedstrijd. Met tien man kon NEC geen vuist meer maken. Groningen rook zijn kansen en ging op zoek naar meer treffers.

Het overwicht leverde de thuisclub nog een doelpunt op. Koen van de Laak profiteerde van een foute kopbal van Koenders en volleerde de 2-0 langs Babos. Youssef El-Akchaoui haalde namens NEC nog twee ballen van de lijn.

Groningen klimt naar de vijfde plaats in de Eredivisie, maar kan donderdag weer een plaatsje zakken als PSV weet te winnen van ADO Den Haag. De Groningen sloegen een gat van zes punten met NEC, dat naar de negende plaats is gezakt.

Bron: VI

http://www.detrouwehonden.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 05, 2009 7:22 am

En 'rondje om' voor de liefhebber...

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 05, 2009 7:25 am

Extra toegangskaarten HSV - N.E.C.
Uitgegeven op 04 februari 2009 17:33

Met dank aan HSV is het gelukt om 1.300 extra kaarten aan te kunnen bieden voor het UEFA Cup duel HSV - N.E.C. van donderdag 26 februari aanstaande. Zoals aangegeven zullen eerst de supporters hiervoor in aanmerking komen die bij de eerste verkoop van 2.500 kaarten buiten de boot zijn gevallen. Aangezien de ruimte voor N.E.C. fans in de HSH Nordbank Arena richting lange zijde is uitgebreid, is de kaartprijs voor deze extra tickets E. 6,-- hoger. Dit betekent dat een ticket nu uitkomt op E. 30,-- per stuk. N.E.C. hoopt ook deze kaarten zo spoedig mogelijk aan de man of vrouw te kunnen brengen en is enorm trots op het feit dat (in dat geval) het team van Mario Been in Hamburg gesteund gaat worden door een totaal van ruim 4.000 N.E.C. fans! :headbang.gif:

Supporters op wachtlijst
Vanaf donderdag 5 februari tot en met vrijdag 13 februari kunnen de 400 supporters die op de HSV - N.E.C. wachtlijst staan, op vertoon van hun N.E.C. Seizoenkaart of ClubCard, een ticket kopen. Dit kan aan de receptie van het McDOS Goffertstadion tijdens de reguliere openingstijden (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur). Als supporters graag per georganiseerde busreis richting Hamburg willen gaan, dan kunnen zij ook hier direct een plaats voor reserveren. De kosten hiervan zijn E. 41,--.

Vrije verkoop
De overige 900 kaarten zullen vanaf maandag 9 februari alléén via de online N.E.C. ticketshop verkocht worden. Deze online shop benadert u via www.nec-nijmegen.nl. Helaas is het niet mogelijk om ook online een plaats te reserveren voor de georganiseerde busreis naar Hamburg. Supporters die dit graag willen dienen eerst hun wedstrijdticket veilig te stellen en vervolgens met dat ticket bij de stadionreceptie van N.E.C. hun busreis te boeken. De kosten hiervan zijn E. 41,--. In verband met reservering van bussen kunt u hiervoor uiterlijk een plaats reserveren tot en met vrijdag 19 februari.

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

peter

Bericht door peter » do feb 05, 2009 9:32 am

Huh? Afschrijven? Ik geef mijn oordeel op basis van deze wedstrijd en vertel wat ik zie. We kunnen ook iedere wedstrijd van een debutant dan niet gaan kijken, want we mogen dan toch niet oordelen. Jeetje, ik beoordeel inderdaad. Dat mag in een wedstrijd, hoor.

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 05, 2009 9:45 am

Beetje knorrie? :smallgrin.gif:

Zeg nergens dat het niet mag natuurlijk, wel probeer ik aan te geven dat het gezien het verloop van de wedstrijd en hoe hij in moest vallen niet reeel is...

peter

Bericht door peter » do feb 05, 2009 9:47 am

Haha nee, maar banjavi wil het doen geloven dat ik die jongen afschrijf. :blush.gif:

Dennis Rommedahl speelde wel een aardige wedstrijd, al is dat linkerbeen van hem tergend slecht. Wel een mooi poortje bij Sankoh nog, btw.

Poeder

Bericht door Poeder » vr feb 06, 2009 9:59 pm

NEC zet huurling John terug naar beloftes
06/02/2009 19:40

Collins John heeft zijn krediet bij trainer Mario Been verspeeld. NEC heeft de Fulham-huurling uit de A-selectie gezet.

De 23-jarige John traint voorlopig met de Nijmeegse beloftes. 'We hebben hem teruggezet naar Jong NEC', bevestigde trainer Mario Been tegenover Omroep Gelderland de verbanning. Over de aanleiding liet hij zich niet uit. 'Er zijn allerlei vervelende dingen gebeurd.'

John maakte afgelopen zomer de overstap van Fulham naar NEC. In Nijmegen heeft de aanvaller niet kunnen voldoen aan de verwachtingen. Bij zijn entree in De Goffert bleek hij enkele maanden nodig te hebben wedstrijdfit te worden. Been deed zeven keer een beroep op de aanvaller.
Laten we deze held nu maar wel definitief afschrijven,... zie nog de krantenkoppen toen hij werd binnen gehaald meer binnen gejubeld,....

Ramona

Bericht door Ramona » za feb 07, 2009 8:57 am

Nou, hij zou ook zeker een aanwinst zijn, ware het niet dat...dus zo gek is dat toch niet?! Jammer dat hij zijn talenten zo verkut...Toch zal hij in ieders NEC hart warm bewaard blijven; wat een pracht Europees doelpunt... :00001741.gif:

Iets anders...

Geen NEC-feest op Spielbundenplatz!
vrij. 6 februari 2009

Het had zo mooi kunnen zijn. Met 4000 NEC supporters een feestje bouwen op Spielbundenplatz in Hamburg. De plannen lagen al klaar, maar toch gaat het feestje op de Spielbundenplatz, vlakbij de Reeperbahn niet door.

Rob Schevers van de Supportersvereniging reageert in De Gelderlander: "We hadden al een programma klaar, met Nijmeegse muziek en dj's. Iedereen was enthousiast: de Hamburgse politie, de Nijmeegse politie, de clubs. Maar de kroegeigenaren op het plein durven het niet aan."

Gisteravond kreeg Rob het slechte nieuws al te horen: "Dat heeft alles te maken met de rellen die Ajax-supporters daar een paar maanden geleden hebben veroorzaakt. Die hebben er toen een puinhoop van gemaakt. In de onderhandelingen met de ondernemers viel dan ook telkens het woord 'Ajax'. We hebben ze er van proberen te overtuigen dat wij Ajax niet zijn, dan onze fans zich wel gedragen. Het heeft niet mogen helpen. Ze zijn te bang geworden."

Net als Rob Schevers baalt ook Jan Bluijssen (manager operations) van de situatie: "Maar we geven de hoop niet op: er zál een locatie worden aangewezen als supportersplein."

Goed balen dus dat het feest dankzij de ajax-supporters niet doorgaat. Laten we hopen dat NEC er alsnog in slaagt om een mooie locatie te regelen zodat we alsnog met ruim 4000 supporters kunnen toeleven naar de wedstrijd HSV-NEC!

Afbeelding
Feestende Sankt Pauli fans, maar helaas geen NEC fans dit jaar!

Bron: http://www.detrouwehonden.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » za feb 07, 2009 9:07 am

NEC kan slagje slaan met zege op Heracles Almelo
zat. 7 februari 2009

Janssen neemt opnieuw plaats over van niet fitte Van Beukering.

Hoewel NEC nog nooit verloor in het Polman Sta­dion hechtte Mario Been gister­morgen weinig belang aan die hoopgegevende statistieken. „ Je moet het toch altijd weer zelf doen”, zei de trainer van NEC aan de vooravond van de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo.

Net als alle andere wedstrijden wil Been ook nummer 22 van het sei­zoen winnen. „Helemaal omdat we de aansluiting met de eerste acht niet willen verliezen. Pak je drie punten kun je zomaar twee plekken stijgen”, wist de Rotter­dammer die na de nederlaag tegen FC Groningen en de winst van FC Utrecht op De Graafschap met zijn ploeg gezakt is naar de negen­de plaats.

Op het Almelose kunstgras kan Been - net als tegen FC Groningen - opnieuw geen beroep doen op zijn spits Jhon van Beukering. De vele trainingen op het kunstgras van Achilles’29 (NEC verhuisde de afgelopen week herhaaldelijk naar Groesbeek omdat de eigen velden onbespeelbaar waren) hebben hun tol geëist bij de Arnhemmer, die last heeft gekregen van de on­derrug. „Het is duidelijk geen on­dergrond voor Jhon”, wist Been die klaar is met die andere spits, Collins John. „Collins zit niet meer bij de selectie. Hij traint nu bij Jong NEC. Als mens vind ik hem een prima jongen. Als voet­baller begrijpt hij het niet. Collins is niet fit genoeg om aan te kun­nen sluiten bij de groep. Dat vind ik dermate teleurstellend dat ik hem teruggezet heb.”

Anders dan tegen Groningen speelt Been vanavond weer met vier verdedigers. Milano Koenders neemt de plek in het centrum over van de geschorste Ramon Zo­mer, die woensdag tegen een rode kaart opliep.

Op het middenveld keert Bas Si­bum terug die volledig hersteld is van zijn pijnlijke hamstrings. In die linie krijgt Lorenzo Davids de taak Heracliet Ricky van den Bergh het leven zuur te maken. „ Lorenzo kan goed ‘ vanaf een man spelen’”, wist Been. „En Van den Bergh is niet het type dat ach­ter z’n tegenstander aangaat. Al schuilt daar ook weer een gevaar in. Laat je hem alleen achter, kan-ie bij balverlies levensgevaar­lijk zijn. Daarom zullen we gecon­centreerd moeten blijven voetbal­len.”

De thuisclub mist vanavond Mar­nix Smit (enkel), Karim Bridji ( knie), Sebastiaan Steur ( lies) en Mark-Jan Fledderus ( lies). De rest van de groep is fit.

Opstelling NEC: Babos; Fernandez, Pothuizen, Koenders, El-Akchaoui; Sibum, Schöne, Davids; Bouaouzan, Jans­sen, Rommedahl.

Bron: De Gelderlander

Vooruitblik: Heracles-NEC
vrij. 6 februari 2009

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!" Misschien niet, maar het lijkt ons toch sterk dat er zaterdag NEC-supporters met knikkende knieën in de auto/bus naar Almelo zitten. We verloren namelijk op eredivisie-niveau nog nooit in Almelo en voor de laatste tegengoal (eerste divisie) moeten we terug naar 1993 toen het 1-1 werd! En ook een blik op de ranglijst zal ons niet erg ongerust maken voor een goede afloop. Maar goed, genoeg goden verzocht we hebben immers wel wat recht te zetten op dat plastic veld in Almelo, na de 1-1 blamage in Nijmegen eerder dit seizoen toen Tshibamba wel erg enthousiast inviel, resultaat: twee gele kaarten en een doelpunt. Daarna moest NEC met tien man alsnog de gelijkmaker (en daarbij het eerste eredivisie doelpunt van Heracles in de Goffert) van Everton incasseren.

Afbeelding

Toch is Heracles onder Gert Heerkens 'lekker bezig' dit seizoen, helemaal op dat nepveld zijn ze lastig te verslaan, Feyenoord, Roda JC, ADO Den Haag, Willem II en Sparta werden dan ook allen verslagen en alleen Ajax en Twente wisten de volle buit uit Almelo mee te nemen. Voor de Heraclieden Fledderus, Bridji en Steur komt de wedstrijd van zaterdagavond waarschijnlijk te vroeg. Vorig seizoen waren twee doelpunten van Jeremain Lens tijdens de carnavalswedstrijd nog genoeg om Heracles te verslaan, deze keer moeten we het helaas zonder Jeremain doen. Hopelijk schiet één van onze aanvallers weer eens raak, dat is alweer wat wedstrijdjes geleden... COME ON NEC!!! :hupajax.gif: :hupajax.gif:

02-02-2008 Heracles A. NEC 0-2
20-01-2007 Heracles A. NEC 0-0
19-04-2006 Heracles A. NEC 0-2
21-10-2005 Heracles A. NEC 0-2

Afwezig
Ramon Zomer (geschorst)
Rutger Worm (schouderblessure)
Joey Brock (knieblessure)
Mark Otten (knie)
Jhon van Beukering (rugblessure)

Vermoedelijke opstelling

Babos,
Dani, Koenders, Pothuizen, El Akchaoui,
Sibum, Schöne, Davids
Rommedahl, Janssen, Bouaouzan

Bron: http://www.detrouwehonden.nl/

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za feb 07, 2009 5:47 pm

Als Colins John een beetje beter zijn best doet met zijn conditie is het zeker nog steeds een aanwinst voor NEC... Ik jubelde ook toen hij kwam... heel goede speler, alleen hij verknalt het voor zichzelf.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » za feb 07, 2009 10:25 pm

Zeker weten, maar als je zo slecht bezig bent met je loopbaan en zulke absurde dingen doet en vervolgens geen moer geeft om de gevolgen dan kan je nog zoveel talent hebben, je bent niet geliefd. Onder Been zou je toch denken dat hij de snaar geraakt wordt, als dat dan niet gebeurd dan is dat zeer schokkend. Hij moet zich heftig gaan aanpassen, anders gaat hij ten onder!

Gesloten