Ga eens wedstrijden van Milan kijken.. Je lult nu helemaal uit je nek.Arthur schreef:Je 2e en 3e punt zijn hetzelfde, maar dan ben ik het nog op geen enkel punt met je eens.Zlatan Son of God schreef:- een leiderArthur schreef:Ik zou ook niet weten wat hij aan Ajax toevoegt.
- eenop opbouwer
- een spelverdeler
- een middenvelder met (voetbal) intellegentie
- Hij denkt dat hij een leider is, maar ik heb hem nog nooit een team op sleeptouw zien nemen. Hij is juist meer een waterdrager die spelers als Pirlo in fysiek opzicht ondersteunt.
- Hij vertraagt de opbouw juist ontzettend.
- Hij heeft geen bovenmatige voetbalintelligentie (gewone intelligentie doet er niet toe.) Je ziet hem nooit iets bijzonders doen. Het is een eenvoudige voetballer die door zijn uitstraling meer lijkt dan hij is.
Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
- Daily Blind
- Daily Blind
- Jinne
- Site Admin
Wat loop jij hier de laatste tijd aangebrand te zijn zeg. Gezien de lange tijd dat Arthur hier rondloopt moet je weten dat hij geen typische Oranjefan is. Bovendien had de doorsnee Oranjefan Seedorf weer in de armen gesloten, omdat hij juist tegen Van Basten in ging.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Daily Blind
Maakt me niks uit dat hij hier lang rondloopt. Wat hij hier zegt is gewoon onzin en wie poep praat kan shit over zich heen krijgen.Jinne schreef:Wat loop jij hier de laatste tijd aangebrand te zijn zeg. Gezien de lange tijd dat Arthur hier rondloopt moet je weten dat hij geen typische Oranjefan is. Bovendien had de doorsnee Oranjefan Seedorf weer in de armen gesloten, omdat hij juist tegen Van Basten in ging.
-
- AT Toto winner 15/16
En jij bent een rasmongool die zich afvroeg waarom Huntelaar een afscheid kreeg. Jij bent een rasmongool die beweerde dat een jaar of 4 terug Ajax supporters een familievak in Enschede bestormden (je was er bij naar eigen zeggen...hihihi), terwijl beelden en getuigenissen van anderen (boek vak127) iets anders beweerden.Zlatan Son of God schreef:Ja en jij bent dan ook zo'n feestsupporter die staat te springen en te zingen en vergeet te kijken wat er werkelijk gebeurt. En automatisch mee schreeuwt als de rest het nodig vind hem uit te fluiten.Arthur schreef:Hij heeft genoeg interlands gespeeld waar ik hem heb kunnen zien.
Dus blijf lekker de beeldbuisbengel uithangen.

- Daily Blind
Koevermans is best een nuttige selectiespeler zolang hij er maar vrede mee heeft dat hij geen vaste basisspeler is. Ik kan me alleen niet zo snel voorstellen dat PSV hem voor een prikkie laat gaan want ze hebben toch best stevig voor hem betaalt als ik me niet vergis. En bovendien is hij voor hun net zo bruikbaar als hij voor ons zou kunnen zijn.
Nil volentibus arduum
-
Die jongen zou geen eerste spits zijn maar als backup is hij echt zo slecht niet. Voorlopig maakt hij overal gewoon zijn doelpunten en hebben wij Sno en De Jong al in de punt van onze aanval zien lopen.
Het bedrag wat PSV volgens Baseman heeft betaalt is te veel voor zo'n speler. Maar hij maakt doelpunten en zeurt niet meteen als hij er een keer naast staat. Er zijn slechtere opties te bedenken om in je selectie te hebben.
Het bedrag wat PSV volgens Baseman heeft betaalt is te veel voor zo'n speler. Maar hij maakt doelpunten en zeurt niet meteen als hij er een keer naast staat. Er zijn slechtere opties te bedenken om in je selectie te hebben.
Nil volentibus arduum
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10