Kan ook, ik heb er weinig van gezien.wimpey schreef:Of met het feit dat Gabri gewoon zeer slordig speelde.Duke schreef: Dat had wellicht ook met de andere tactiek te maken.
Evander Sno
Moderator: mods
-
Bij NEC loopt er ook zo eentje rond... die stelt Been gewoon niet op...999 schreef:Mwah, hij doet er wel lang over om die kilo's er af te krijgen ..
Ergens wel terecht... als je topsporter wilt zijn, dan moet je er maar wat voor doen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
-
Dan had je beter moeten lezen. Zag het al in de voorbereiding en heb het hier meerdere malen verkondigd.Vedette-10- schreef:Destijds vond iedereen het grappig dat ik kwam aanzetten met die mening, kan me niet herinneren dat iemand zei dat ik geen onzin praatte. Met andere woorden: ik geloof er geen snars van.
Face your fears and live your dreams, No Fear
En als het aan mij ligt komt die gast helemaal niet meer bij de A-selectie.31/1/2009 - Van Basten: Sno volgende week weer terug bij A-selectie
(Gepost door RvN)
Marco van Basten liet in het Parool weten Evander Sno volgende week weer terug te verwachten in de A-selectie.
Ajax Netwerk
"Ik wil dat alles in het teken staat van winnen. Een prof moet alles willen winnen, of dat nou een potje tennis is of monopoly. En daar hoort een verstandig leven bij en een goede houding. Als dat niet uit de speler zelf komt, leg ik dat deels op."
Ajax Netwerk
In dat licht moet ook de verbanning van Evander Sno naar het tweede elftal worden gezien. Al wilde de trainer niet uitweiden over de reden van die tijdelijke maatregel. "Als het aan mij ligt, komt Evander volgende week terug bij de A-selectie."
Als je wil winnen.. want daar heeft hij het over.. dan moet je Sno in ieder geval NIET op stellen.
Niet dat het uitmaakt overigens, maar de kansen vergroot je er wel mee volgens mij.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
- Daily Blind
- Daily Blind
Ze hebben geen winstpremie gepakt dus voor Sno heeft het niks uitgemaakt.Peter schreef:Nou, dat weet ik niet. Oleguer en Leonardo mochten ook weer eens opdraven.Zlatan Son of God schreef:Nou daar zou Evander van wakker hebben gelegen.. Een weekje met het 2de mee..Om daarna gewoon weer aan te sluiten! Spelen had hij toch niet gedaan.
Maar laten we eerlijk zijn dit zijn toch geen maatregelen? Het lijkt nog net niet op het mopje tappen bij het te laat komen.
- Daily Blind
Hij was nog geen dag verbannen en van Basten gaf al aan dat hij volgende week weer terug zou keren. En dat is een straf voor iemand die niet voldoende discipline heeft. Voor Sno is het gewoon een weekje op een nog lager tempo voetballen.Neefkens schreef:Terugzetten naar het tweede geen echte maatregel? Had je liever lijfstraffen gehad? Reken maar dat dat aangekomen is, of hij er iets uithaalt en iets mee doet is helaas een tweede.
Verbannen voor onbepaalde tijd. laat hem maar keihard werken voor een rentree en daarnaast een maandsalaris inhouden.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
ADTransfer Sno naar FC Utrecht ketst af
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Evander Sno was maandag opnieuw het middelpunt bij Ajax. FC Utrecht meldde zich op de laatste dag van de winterse transferperiode in Amsterdam om de speler voor de rest van dit seizoen te huren als spits.
Evander Sno. FOTO UP/TOUSSAINT KLUITERS
Sno zelf speelde maandag met Jong Ajax de competitiewedstrijd tegen Jong Willem II (2-0 zege). Hij werd vorige week door trainer Marco van Basten voor zeven dagen teruggezet naar de selectie van het beloftenteam, omdat hij naar de mening van zijn trainer een afspraak met de medische staf niet was nagekomen.