Ajacied ben je niet voor je plezier

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Jeroen126

Ajacied ben je niet voor je plezier

Bericht door Jeroen126 » zo feb 01, 2009 1:22 am

Ik weet het, de topictitel is een feyenoord uitspraak van jewelste. Wij hebben echter de laatste jaren weinig om blij over te wezen en ik voorspel dat de komende maanden een nog grovere beproeving worden, dus bij deze: het officiele jank topic.

Bij deze dan maar: snik.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo feb 01, 2009 1:38 am

Ik ben kapot, ik lig eraf, ik ben gebroken.

Wat een godvergeten klote tyfus pokke teringzooi. Godverdomme.

De rest van het seizoen voor de kat z'n viool uit gaan lopen spelen, te beginnen dinsdag tegen fakking heracles, nou het interesseert me geen reet meer. Verdomme, weer het HELE SEIZOEN in één week compleet verneukt, hoe krijgen we het voor elkaar zeg. En dan gaat Louis 'rassendiscriminatie' van Gaal er met de schaal vandoor, nou die felicitaties kunnen ze in hun reet steken. Van mij komen ze niet.
Deze kan weer in het rijtje Ajax-Twente, Ajax-Zagreb en Willem II-Ajax. Wat een godvergeten desillusie. Wéér anderhalf jaar wachten op een eventuele titel, wéér die fucking tweede plek. Hoogstens. Wat een schijtzooi zeg. Pffff, ik ben hier echt WEKEN ziek van.

Volgende week een hele dag in de weer om naar dat KUTvitesse te gaan, nou daar heb ik al helemaal geen zin an. Wordt weer een 1-1, om dan te horen hoe AZ lekker met 1-0 van Willem II wint of tegen welke poeptegenstander ze ook moeten. Dadelijk worden die apen hier nog kampioen ook, ik moet er niet aan denken. WAT EEN KUTZOOI.

Verdomme nog een uur in die kutbus omdat er geen treinen rijden, ik heb superhonger maar niks te vreten in huis, ik zit hier met m'n flesje heineken en m'n eredivisie plaatjesverzamelalbum, het is dat ik geen aansteker heb anders stak ik dat ding nu in de hens. En op het eind, toen ik m'n straat infietste, kwam 'Dit is mijn club' uit m'n ipod. Het is m'n club, maar wat doet het me verrekte veel pijn. Ik kan wel janken.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo feb 01, 2009 9:20 am

Hangen jullie jezelf niet op jongens, man, man, man wat een overdreven gedoe. Tis echt maar een spelletje, meer niet. :excited.gif:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo feb 01, 2009 9:37 am

Ieder zijn/haar eigen beleving...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo feb 01, 2009 9:39 am

InnerHarbour schreef:Hangen jullie jezelf niet op jongens, man, man, man wat een overdreven gedoe. Tis echt maar een spelletje, meer niet. :excited.gif:
Het lijkt wel of ze er bij Ajax ook zo over denken. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo feb 01, 2009 9:41 am

:sad.gif:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » zo feb 01, 2009 10:08 am

InnerHarbour schreef:Hangen jullie jezelf niet op jongens, man, man, man wat een overdreven gedoe. Tis echt maar een spelletje, meer niet. :excited.gif:
Voor velen is Ajax veel meer dan een spelletje.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 01, 2009 10:17 am

Duke schreef:
Het lijkt wel of ze er bij Ajax ook zo over denken. :excited.gif:
Mooi 27 miljoen verdiend aan Huntelaar, wat wil je nog meer?
Het stinkt aan alle kanten!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo feb 01, 2009 10:27 am

Jij was er blij mee destijds...

Ik me wel vinden in het verhaal van Thijs. Het is pas net februari en het seizoen is al weer voorbij. Had gisterenavond ook nergens meer zin in. Het niveau van de competitie wordt maar slechter en slechter en wij presteren er nog niet in om kampioen te worden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 01, 2009 10:32 am

Ajax is een etalage geworden. Of ik daar blij mee ben? Het is de realiteit. Hoe duurder de speler, hoe belangrijker het is dat hij op tijd verkocht wordt. De sportieve kant van de zaak is secundair.

T82

Bericht door T82 » zo feb 01, 2009 10:49 am

Thijs schreef:De rest van het seizoen voor de kat z'n viool uit gaan lopen spelen, te beginnen dinsdag tegen fakking heracles, nou het interesseert me geen reet meer.
Behalve dan nog keihard die tweede plek proberen binnen te slepen...

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo feb 01, 2009 10:57 am

ja, maar zo schaamvol... Psv ze vallen weg en zelfs Ajax nu ze kunnen niets klaarspelen...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo feb 01, 2009 11:30 am

Jinne schreef:Jij was er blij mee destijds...

Ik me wel vinden in het verhaal van Thijs. Het is pas net februari en het seizoen is al weer voorbij. Had gisterenavond ook nergens meer zin in. Het niveau van de competitie wordt maar slechter en slechter en wij presteren er nog niet in om kampioen te worden.
Het heeft wel iets treurigs idd, een PSV dat jaar in jaar uit kampioen wordt en dan is het daar een keer helemaal niks en dan wordt je nog geen kampioen.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » zo feb 01, 2009 11:30 am

En dan gaat de schaal naar het waagplein. Alkmaar. Jezus. Of all places.

Ik zit er totaal doorheen.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 01, 2009 11:36 am

Jullie doen net alsof dit volledig onverwacht komt, maar zo is het toch niet?Het is de tendens van dit seizoen.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » zo feb 01, 2009 11:39 am

Och, je houdt altijd die domme hoop he, dat het toch wat wordt. Dat we ineens goed gaan voetballen. En na nec uit, mijns inziens de lastigste van de eerste drie wedstrijden, had ik echt even vertrouwen ja. We speelden daar redelijk voetbal en er leek een ploeg te staan.

Maar je hebt gelijk hoor, het was vanaf het begin af aan eigenlijk al wachten tot dit zou gebeuren. Van Basten heeft met zijn leuke presentatie een hoop kunnen verbloemen, maar nu is het sprookje wel klaar.

En dat met 35 miljoen. Grrrr.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo feb 01, 2009 11:40 am

Dat is absoluut niet waar, voor de wedstrijd tegen Groningen 2 maanden ongeslagen. Dus om dan van een tendens te spreken is onzin.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo feb 01, 2009 11:42 am

Heb al eerder gezegd dat het voetballend niet best was en dat het veelal toevalsvoetbal was. Je weet met toevalsvoetbal dat je vroeg of laat jezelf tegenkomt. Vergeet ook niet dat Ajax eigenlijk al het hele seizoen 'gewoon' weer achter de feiten loopt.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 01, 2009 11:43 am

Het voetbal bleef zeer matig. Daar betaal je op den duur de rekening voor. Je kunt niet het hele jaar teren op de grillen van een je aanvallers.

Vergeet niet dat Ajax de uitwedstrijd tegen NEC ook best had kunnen verliezen.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo feb 01, 2009 11:46 am

Jij vond het voetbal heel matig, ik zag een stijgende lijn. Kijk naar de eerste wedstrijden met Cvita en de daarbij behorende doelcijfers.
het is altijd lastig om na een verloren wedstrijd de lange termijn te blijven zien, zelfs voor mij is het nu ff moeilijk. Maar die lijn is er wel en die ziet er gewoon goed uit.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 01, 2009 11:57 am

Tja, toen speelde Ajax tegen ADO Den Haag. Dat is gewoon een heel matige ploeg. Dat heb ik destijds ook aangegeven.

Er zit geen lijn in, geen voetbal, de automatismen ontbreken. Dat was in het begin van het seizoen zo en dat is nog steeds zo. Ik weet niet waar ze op trainen.

Een stijgende lijn is er niet, het gaat op en neer. Soms iets beter, soms iets slechter. Soms heel erg slecht. Maar eigenlijk nooit goed.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo feb 01, 2009 12:01 pm

Neefkens schreef:Jij vond het voetbal heel matig, ik zag een stijgende lijn. Kijk naar de eerste wedstrijden met Cvita en de daarbij behorende doelcijfers.
het is altijd lastig om na een verloren wedstrijd de lange termijn te blijven zien, zelfs voor mij is het nu ff moeilijk. Maar die lijn is er wel en die ziet er gewoon goed uit.
Ik zie die lijn juist niet.. als het nou idd zo is dat het vanaf augustus elke keer een stukje beter gaat dan weet je iig dat we de goede kant op gaan maar ik zie juist helemaal niet dat er progressie gemaakt wordt.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo feb 01, 2009 12:04 pm

brigade zuid schreef:
Neefkens schreef:Jij vond het voetbal heel matig, ik zag een stijgende lijn. Kijk naar de eerste wedstrijden met Cvita en de daarbij behorende doelcijfers.
Ik zie die lijn juist niet.. als het nou idd zo is dat het vanaf augustus elke keer een stukje beter gaat dan weet je iig dat we de goede kant op gaan maar ik zie juist helemaal niet dat er progressie gemaakt wordt.
Ik denk dat je dat ook niet meer met droge ogen kan beweren, hoor. Het wordt eerder slechter dan beter, namelijk. Vooral qua voetbal, want ik zie geen enkele vorm van positiespel of wat dan ook.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo feb 01, 2009 12:22 pm

Ik beweer het wel met droge ogen, alleen op dit moment zijn er teveel spelers uit vorm. Je kunt wel zeggen je bent te afhankelijk van Suarez en Vertonghen, maar elke club in Nederland kan dat niet opvangen.
Je kunt ook zeggen dat AJAX ook van NEC had kunnen verliezen, je kunt met net zoveel reden zeggen dat ze ook hadden kunnen winnen van Heerenveen en Groningen. Het is maar hoe je er tegenaan kijkt.

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » zo feb 01, 2009 12:26 pm

Als ik dit vergelijk met - pakweg - 1999...

Ik ben eraan gewend geraakt, ik ben tien jaar ouder, mijn leven ziet er wat anders uit...

Ik wind me er niet meer zo over op, eigenlijk. De lust om er heel bevlogen over te discussiëren, neemt ook wat af.

Ik vind het jammer. En verder zien we het vanzelf wel weer.

K.
Still alive...

Plaats reactie