Ajax-Heerenveen 31-01-2009
- Fenerbahce
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Misschien moet je dan nog gewoon lekker een paar biertjes/bacootjes gaan drinken in de stad..Daniel_vT schreef:Doe dat nou niet, straks kan ik niet meer slapen.Jöhnk schreef:Nee, gaat niet gebeuren.
Het was echt heel slecht vandaag. Van minuut 1 tot minuut 90.
"Not even fire can stop us"
Was getekend: Zlatan Ibrahimovic
Nee, werkt bij mij altijd averechts, kan ik meestal al helemaal niet meer slapen.cHr schreef:Misschien moet je dan nog gewoon lekker een paar biertjes/bacootjes gaan drinken in de stad..Daniel_vT schreef:Doe dat nou niet, straks kan ik niet meer slapen.Jöhnk schreef:Nee, gaat niet gebeuren.
Het was echt heel slecht vandaag. Van minuut 1 tot minuut 90.
Iets geestverruimends dan?Daniel_vT schreef:Nee, werkt bij mij altijd averechts, kan ik meestal al helemaal niet meer slapen.cHr schreef:Misschien moet je dan nog gewoon lekker een paar biertjes/bacootjes gaan drinken in de stad..Daniel_vT schreef: Doe dat nou niet, straks kan ik niet meer slapen.
Hmm, nee, ik ga dan wel rare dingen doen. Maar niet slapen.cHr schreef:Iets geestverruimends dan?Daniel_vT schreef:Nee, werkt bij mij altijd averechts, kan ik meestal al helemaal niet meer slapen.cHr schreef: Misschien moet je dan nog gewoon lekker een paar biertjes/bacootjes gaan drinken in de stad..
Dan moet je ergens een nachtzoentje zien te scoren, dat helpt zonder twijfel. Misschien kan bertje of Thomas je daarmee helpen?Daniel_vT schreef:Hmm, nee, ik ga dan wel rare dingen doen. Maar niet slapen.cHr schreef:Iets geestverruimends dan?Daniel_vT schreef: Nee, werkt bij mij altijd averechts, kan ik meestal al helemaal niet meer slapen.
Misschien moeten we ook maar counter voetbal gaan spelen.Van Basten: titel zal moeilijk worden
Marco van Basten liet na afloop voor de camera van Eredivisie Live weten dat Ajax zichzelf geen goede zaak heeft gedaan met de tweede nederlaag op rij. 'Het zal nu moeilijk worden om kampioen te worden. Maar er zijn nog veertien wedstrijden. We zijn nog niet uitgeschakeld, er zijn wel gekkere dingen gebeurd. We moeten gewoon doorgaan en zo goed mogelijk presteren. Misschien dat de concurrenten hier en daar punten verspelen.

Ja dat zou wat zijn!!! Dan kopen we lekker die heerlijke counterspits Shirko die Ajax ooit de das om deed in de UEFA cup dan komt HELEMAAL goed dit jaar.Toppie schreef:Misschien moeten we ook maar counter voetbal gaan spelen.Van Basten: titel zal moeilijk worden
Marco van Basten liet na afloop voor de camera van Eredivisie Live weten dat Ajax zichzelf geen goede zaak heeft gedaan met de tweede nederlaag op rij. 'Het zal nu moeilijk worden om kampioen te worden. Maar er zijn nog veertien wedstrijden. We zijn nog niet uitgeschakeld, er zijn wel gekkere dingen gebeurd. We moeten gewoon doorgaan en zo goed mogelijk presteren. Misschien dat de concurrenten hier en daar punten verspelen.
Slim bedacht!!
Na de wedstrijd van vandaag heb ik het opgegeven. We kunnen de titel wel weer vergeten. Morgen staan we waarschijnlijk op 9 punten en met het vertoonde veldspel heb ik er echt geen vertrouwen in dat we dat nog gaan inlopen. Natuurlijk zal AZ ook hier en daar nog wel een puntje verspelen. Maar de druk is er daar zo onderhand wel behoorlijk af. Puntverlies is voor AZ niet meer gelijk desastreus.
Eind januari en het seizoen is eigenlijk wel weer klaar. Pfff...wat een drama.
Eind januari en het seizoen is eigenlijk wel weer klaar. Pfff...wat een drama.
Nil volentibus arduum
Anders ga je even met Anita (1.50 en een body van een kleuter) in de basis beginnen of speel je met drie dwergen voorin (Leo-Sarpong-Suarez) tegen die Scandinavische houthakkers van 3 meter lang elk om IETS te forceren of je zet Oleguer erin in de laatste 10 minuten..of je creeert geen enkele goede kans op die 1 op 1 van Sulejmani in de eerste helft na of je wisselt je 18 miljoen aankoop tegen zijn oude ploeg..een ploeg die met twee vingers in de neus je in eigen huis klopt of..of..of..
Voor sommigen werd het teveel:
http://www.dailymotion.com/goalzzz/vide ... ioot_sport
Pranjic is een klasbak..
Voor sommigen werd het teveel:
http://www.dailymotion.com/goalzzz/vide ... ioot_sport
Pranjic is een klasbak..
Laatst gewijzigd door Deli op zo feb 01, 2009 12:10 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato