De kantering was al 2e helft van de 1e helft te zien.. H'veen werd gewoon beter en Ajax steeds slechter. Voorin zijn het een stelletje individuelen, waarin Mickey en Suarez steeds slechter en slechter worden.. Maar dat maakt niet uit, want er staat niemand achter ze om in te vallen.Ajaciedjuh schreef:De rode kaart was de beslissing.999 schreef:Ben benieuwd of MVB nog een statement gaat maken ..
Ajax-Heerenveen 31-01-2009
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Fenerbahce
Godverdomme, wat een kutwedstrijd ...
1 kans in de hele wedstrijd ...
Tsja, als de aanvallers er niet staan, bereik je niets met je toevalsvoetbal, hé Marco ....
Ik wil weer voetbal van Ajax kant zien !!!!!
En daar ben jij verantwoordelijk voor, Marco .....
1 kans in de hele wedstrijd ...
Tsja, als de aanvallers er niet staan, bereik je niets met je toevalsvoetbal, hé Marco ....

Ik wil weer voetbal van Ajax kant zien !!!!!
En daar ben jij verantwoordelijk voor, Marco .....

Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
Gelukkig hoeven we ons nu niet meer druk te maken over de titel... 
Zelfs 9 punten hoeft nog niet onmogelijk te zijn... Er zijn grotere achterstanden ingelopen. Maar als je zo ongelooflijk stompzinnig blijft spelen, zal die achterstand alleen maar meer oplopen.

Zelfs 9 punten hoeft nog niet onmogelijk te zijn... Er zijn grotere achterstanden ingelopen. Maar als je zo ongelooflijk stompzinnig blijft spelen, zal die achterstand alleen maar meer oplopen.
Laatst gewijzigd door Zuidema op za jan 31, 2009 10:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad. Drie wedstrijden terug, drie fouten. Wat mensen beter aan hem vinden dan aan Vermeer is me een raadsel.Jöhnk schreef:Terechte rode kaart.Ajaciedjuh schreef:De rode kaart was de beslissing.999 schreef:Ben benieuwd of MVB nog een statement gaat maken ..
Overigens was het vanaf minuut 1 al bagger. En Steek laat weer eens een houdbare bal door.
Je zal mij niet horen zeggen dat de eerste helft goed was (al vond ik de beleving wel aanstekelijk), maar de winst zat er in mijn ogen wel in. Na de rode kaart heb ik dat idee niet meer gehad.
Vanaf nu meer Sarpong, minder Schilder, minder rode kaarten en een betere Suárez graag.
Om de vernedering nog even compleet te maken staat een of andere met pillen volgepropte mongool zichzelf en Ajax belachelijk te maken op nationale televisie.
Voor de rust had ik er ook al een hard hoofd in. De opstelling klopte niet. Suarez stond te veel in de as terwijl Popov de zwakke schakel van Heerenveen is.Enganche schreef:Je zal mij niet horen zeggen dat de eerste helft goed was (al vond ik de beleving wel aanstekelijk), maar de winst zat er in mijn ogen wel in. Na de rode kaart heb ik dat idee niet meer gehad.
Volgens mij liep het merendeel van de Ajacieden vanavond ook met pillen volgepropt rond. Wel heel erg speedy en geen hersencel meer te ontdekken...Enganche schreef:
Om de vernedering nog even compleet te maken staat een of andere met pillen volgepropte mongool zichzelf en Ajax belachelijk te maken op nationale televisie.

Titel aspiraties zijn weg op naar de derde plek hebben we gelukkig weer plee offs.
Die van Basten is een taktisch onbenul en die 16.000.000 hebben we in de prullenbak gegooit.
Wat een kut elftal Urby die gozer rent twintig meter over de middenlijn en preseert het 5 keer om dan tegen een tegenstander aan te schieten.
Seizoen 2008/2009 is voorbij weer een jaar naar de klote. Koop er nog maar 1. Ik vraag me af wat erger is nr 12 staan of geen kampioen voor de zoveelste maal.
Die Kakkerlakken lachten nu net zo hard als wij over hun lachen en we zijn allebei verliezers want we hebben niks

Die van Basten is een taktisch onbenul en die 16.000.000 hebben we in de prullenbak gegooit.

Wat een kut elftal Urby die gozer rent twintig meter over de middenlijn en preseert het 5 keer om dan tegen een tegenstander aan te schieten.
Seizoen 2008/2009 is voorbij weer een jaar naar de klote. Koop er nog maar 1. Ik vraag me af wat erger is nr 12 staan of geen kampioen voor de zoveelste maal.

Die Kakkerlakken lachten nu net zo hard als wij over hun lachen en we zijn allebei verliezers want we hebben niks

Hij stond daar Van Basten en de Ajax-spelers verrot te schelden. Tsja...cHr schreef:Mij ook. Wat heeft dat figuur gedaan?!Daniel_vT schreef:Tging me meer om het stukje; Met pillen volgepropte mongool.cHr schreef:Belangrijker: Hoe dan?
Respect voor de manier waarop er geknokt is na de rode kaart. Met name Gabri en Emanuelson speelden vol passie (en daarbij was Emanuelson ook nog eens de beste Ajacied). Maar goed, daar is verder ook alles mee gezegd.
Ja hij wil ook 3 sterren, moet die in de lucht kijken sterren zatZuidema schreef:Volgens mij liep het merendeel van de Ajacieden vanavond ook met pillen volgepropt rond. Wel heel erg speedy en geen hersencel meer te ontdekken...Enganche schreef:

Laatst gewijzigd door Toppie op za jan 31, 2009 11:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Het eerste halfuur was helemaal niet zo slecht. We hebben alleen de pech dat Suarez uit vorm is en Sulejmani zijn draai in het elftal maar niet kan vinden.
Anita had ik nooit opgesteld en de wissel Leonardo voor Cvitanich was onbegrijpelijk. Je weet dat je het laatste kwartier die bal erin moet pompen, dan heb je veel meer aan Cvitanich dan aan Leonardo.
Anita had ik nooit opgesteld en de wissel Leonardo voor Cvitanich was onbegrijpelijk. Je weet dat je het laatste kwartier die bal erin moet pompen, dan heb je veel meer aan Cvitanich dan aan Leonardo.