Ajax-Heerenveen 31-01-2009
-
- AT Toto winner 15/16
Op het middenveld klopt er geen reet van. Gabri is een goede aanjager, maar niet iemand die de opbouw kan verzorgen. Anita valt me niet tegen, maar hij is een breker en geen bouwer. Dus komt Ajax niet veel verder dan lange halen van achteruit. Makkelijk te verdedigen, zoals te zien is.Zuidema schreef:Zekers. Alhoewel ik denk dat hem die solo zelf ook verrast.wimpey schreef:IJzersterk werk van Gabri zonet.
Pffff... Je kan als ploeg ook een té hoog tempo spelen, waardoor je totaal niet in je spel komt. Dit Ajax is zeker nog niet toe aan zo'n speltempo.
We zullen zien in de loop der seizoen en deze wedstrijd. Ik zie Ajax beetje bij beetje wel verbeteren. Van zeer slecht tot matig/-6 bij vlagen. Het is wachten op de terugkeer van Aissati zodat Mickey gewoon weer op 11 kan spelen...Peter schreef:Ik vond het wel risicovol, maar hij kwam er uitstekend uit inderdaad.wimpey schreef:IJzersterk werk van Gabri zonet.
Starring ik denk dat jij als enige iets ziet, hoor.
Ajax scoort in de 2e helft en wint gewoon! Wel moeten we achterin alert blijven op de scherpe overnames van Heerenveen...
Laatst gewijzigd door Starring op za jan 31, 2009 9:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik vond het ook een penalty maar goed, dat was de enige aardige aanval van Heerenveen die ik gezien heb. Verder probeert Ajax het spel te maken met af en toe een aardige periode. Helaas missen we inderdaad een type dat tussen het middenveld en de voorroede pendelt. Gabri speelt een redelijke wedstrijd, Anita lijdt te veel balverlies en Schilder staat continu op 3 meter te dekken.
2-0 wordt het.
2-0 wordt het.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Tja, de beste die, de beste dat ... in dit elftal zou ik nog de beste zijn ... dit is horseknots voetbal.Anita, waarom nu ineens weer Anita ?.wimpey schreef:Ik vind Wielaert wederom de beste bij Ajax. Met afstand. Rustig en geconcentreerd. Is de enige die weinig tot geen fouten maakt.999 schreef:En ik maar denken dat Wielaert is aangetrokken omdat ie zo goed kan doorschuiven ..
Doet Suarez mee trouwens? Onze B-acteur bakt er weer helemaal niets van.
Blij met de punten ...
Ik mis overleg, verstand en structuur. Ze gaan als de brandweer en ze spelen als een brandweerelftal. Ajax is hypernerveus.Ajaciedjuh schreef:Het ontbreekt vooral aan fysiek en voetballend vermogen op 't middenveld.
Wel lekker fel Ajax.
Breng Lindgren voor Anita, zet Urby op Schilder's plek, Sulejmani een linie naar voren en Sarpong op het middenveld.
Als het 1-0 mocht worden, is 't meteen bekeken trouwens...
Ik heb Ajax al een hele tijd niet zo fel gezien. Dat is positief. Ik ben het echter wel met Zuidema en Wimpey eens dat Ajax zichzelf voorbij holt. Cvitanich, Emanuelson, Sulejmani en Suárez doen voorin hun best met positiewisselingen, maar als de ballen dan te snel ingespeeld worden komen ze nooit goed voor de goal.
Verder zal Emanuelson wel weer matig spelen, maar ik vind hem wederom een van de beteren van het veld. Top vijf spelers van Ajax, dit seizoen.
Verder zal Emanuelson wel weer matig spelen, maar ik vind hem wederom een van de beteren van het veld. Top vijf spelers van Ajax, dit seizoen.
Als het 0 - 1 wordt ook denk ikwimpey schreef:Ik mis overleg, verstand en structuur. Ze gaan als de brandweer en ze spelen als een brandweerelftal. Ajax is hypernerveus.Ajaciedjuh schreef:Het ontbreekt vooral aan fysiek en voetballend vermogen op 't middenveld.
Wel lekker fel Ajax.
Breng Lindgren voor Anita, zet Urby op Schilder's plek, Sulejmani een linie naar voren en Sarpong op het middenveld.
Als het 1-0 mocht worden, is 't meteen bekeken trouwens...

Blij met de punten ...
Die Anita is echt niet om aan te zien. Het lijkt wel een jochie van 12 die tegen een veels te zware bal moet trappen. Bij ieder schot wat hij lost valt hij achterover. Verkopen die gast!999 schreef:
Tja, de beste die, de beste dat ... in dit elftal zou ik nog de beste zijn ... dit is horseknots voetbal.Anita, waarom nu ineens weer Anita ?.
Ik zou gewoon met Siem de Jong als linkshalf spelen. Dat is een type Cocu die daar prima uit de voeten kan. Ten onrechte misbruikt als spits en op de 10 positie.