Ajax-Heerenveen 31-01-2009
Ajax-Heerenveen 31-01-2009
Na gisteren is alle hoop toch wel een beetje verdwenen, laten we hopen deze te winnen zonder Jan Vertonghen en alle zege naar Sparta die dag erop
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Alle hoop verdwenen? Doe niet zo idioot. Er zijn nog 45 punten te halen of te verspelen. We vreten die plompebedden op.
Geen gelul. Gewoon 3-0.
Geen gelul. Gewoon 3-0.
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog op ma jan 26, 2009 10:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Ajaciedjuh
Mijn opstelling voor as zaterdag:
------------ Stekelenburg
-- VD Wiel -- Wielaert - Vermaelen- Urby
--- Gabri ------------------------- Lindgren
----------------Sarpong
--- Suarez ---- Dario ---------- Sulejmani
Marco zal Urby wel linksbuiten / middenvelder gebruiken en dan zal Schilder werl LB zijn.
Ik hoop op een goede overwinning (3-0).
----------------Sarpong
Marco zal Urby wel linksbuiten / middenvelder gebruiken en dan zal Schilder werl LB zijn.
- Ajaciedjuh
Denk dat Lindgren de plek van Vertonghen inneemt.. Vermaelen op de back en Urby op linksbuiten. Sarpong met Gabri controlerend en dan Sulejmani op 10Ajaciedjuh schreef:Mijn opstelling voor as zaterdag:
----------------Sarpong
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Te aanvallend als je het mij persoonlijk vraagt. mickey en Sarpong denken alleen maar in aanvallend opzicht.Rishi schreef:Denk dat Lindgren de plek van Vertonghen inneemt.. Vermaelen op de back en Urby op linksbuiten. Sarpong met Gabri controlerend en dan Sulejmani op 10Ajaciedjuh schreef:Mijn opstelling voor as zaterdag:
----------------Sarpong
Maar zet jij Lidgren nu op het middenveld of in de laatste linie?
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik kan helaas niet aanwezig zijn zaterdagavond, tot mijn zéér grote spijt. Mijn vriendin komt terug van een maand Spanje en landt (uitgerekend deze zaterdag...) om 23.15 uur.
Balen. Ik ga echter uit van 3 punten, denk 3-1.
Cvitanich maakt er twee, Sulejmani ook eentje.
Balen. Ik ga echter uit van 3 punten, denk 3-1.
Cvitanich maakt er twee, Sulejmani ook eentje.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
Beetje overdreven is dit wel. Heerenveen is voor de HCE een goede ploeg, staan niet voor niets weer vierde. Achterin zijn ze inderdaad wel kwetsbaar en ik denk ook zeker dat we daar onze winst moeten gaan halen.Peter schreef:Moet kunnen. Heb Heerenveen 2x gezien tegen Feyenoord en ik schrok me dood. Zeer armetierig ploegje, waarbij ik vooral via de vleugels heel veel mogelijkheden zie.
5-1. Zonder gekheid.
Maar met de schorsing van Vertonghen en eventueel nog niet fitte Enoh/Lindgren, moeten we blij zijn als we niet wederom worden afgetroefd op het middenveld en achterin. Dan zou Heerenveen nog wel eens een heel vervelende tegenstander kunnen worden. Net als de afgelopen jaren overigens.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik geloof er echt niet in. Vooral uit vind ik ze erg kwetsbaar en verder zijn ze ook erg wisselvallig. Twente vaagde ze in de Grolsch Veste compleet weg met 6-1 en ook Sparta won bijvoorbeeld op het Kasteel met 5-1. Aardige HCE club, maar thuis gaat Ajax hier weinig hinder ondervinden is mijn idee. Als Ajax een snelle goal maakt, dan wordt het net zo'n uitslag als de hierboven genoemde.
En dan het ontvangst missenbrigade zuid schreef:23.15 land ie... dan is het nog een minuut of 10 lopen naar de bagageband.. nog langs de douane.. als je er om half 12 staat is het vroeg zat.. dus zou net moeten kunnen om naar AJAX te gaan.

Succes voor de Ajacieden die wel gaan!
Face your fears and live your dreams, No Fear