Volgens jou kan hij sowieso verkocht worden volgens mij. Jij ziet gewoon niets in Suarez.LucaS schreef:Het is gewoon treurig als je zoiets doet. Wat mij betreft kan Suarez ook verkocht worden als het wel waar is.
Luis Suárez
Moderator: mods
Wat wil je zien? Saeijs die het tegen de VI vertelt? Je moet me maar geloven, of niet natuurlijk. Het is ook wel makkelijk, van die rare Suarez geloven we het direct, maar van die nuchtere Huntelaar niet. Ik geloof best dat veel meer voetballers zo zijn, en helemaal winnaars zoals Huntelaar en Suarez. Dan is het gewoon zoals Harm het zegt: het draait alleen maar om winnen.999 schreef:Nee, tekst wil ik zienJesse schreef:Jan-Paul Saeijs.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Tja, ik vraag alleen maar bevestiging.En dat Harm ( en anderen ) het heel normaal vind dat men elkander de huid vol scheld met allerlei "Je moeder is een hoer ". " Ik wil je zuster wel een keer neuken ", "of vieze vuile kanker neger " ( wat daar moet je dan ook niet over gaan vallen, om te winnen is immers alles geoorloofd ) termen, moet Harm ( en de anderen ) weten.Ik vind dat zoiets niks met winnen te maken heeft ....Jesse schreef:Wat wil je zien? Saeijs die het tegen de VI vertelt? Je moet me maar geloven, of niet natuurlijk. Het is ook wel makkelijk, van die rare Suarez geloven we het direct, maar van die nuchtere Huntelaar niet. Ik geloof best dat veel meer voetballers zo zijn, en helemaal winnaars zoals Huntelaar en Suarez. Dan is het gewoon zoals Harm het zegt: het draait alleen maar om winnen.999 schreef:Nee, tekst wil ik zienJesse schreef:Jan-Paul Saeijs.
Maarja, Tis Suarez en van Suarez praat men alles recht wat hardstikke krom is ...
Laatst gewijzigd door 999 op do jan 29, 2009 12:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Ik houd ook niet van dit soort gedrag. In die zin vertaalt Suárez z'n winnaarsmentaliteit helaas in negatieve dingen. Verder natuurlijk wel een beetje idioot dat El-Akchaoui met zo'n verhaal komt. Dat is namelijk de man die een paar jaar terug nog regelmatig een elleboog of doodschop uitdeelde. Daarbij is de hele reactie natuurlijk een beetje flauw. Doen alsof je er niet mee zit, maar ondertussen zulke teksten uitslaan. Alsof Suárez geen goede voetballer is.
Dat hij die ballenjongen een zet geeft kan ik overigens helemaal begrijpen. Zo'n joch moet z'n werk doen en niet lopen klieren.
Dat hij die ballenjongen een zet geeft kan ik overigens helemaal begrijpen. Zo'n joch moet z'n werk doen en niet lopen klieren.
-
- AT Toto winner 15/16
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wat je daarvoor niet allemaal zou kunnen kopen....brigade zuid schreef:Volgens Hans Kraay jr. bereid AC Milan een bod voor van 40/45 miljoen op Suarez, hij zou optie nummer 1 zijn en volgens Kraay jr. was het een betrouwbare bron.. nou ben benieuwd.. voor dat bedrag inpakken en wegwezen zou ik zeggen.

Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
Dat was Hans Kraay sr. volgens mij. Al heb ik niet het gevoel dat zijn zoon veel betrouwbaarder is, qua nieuwtjes.Ajaciedjuh schreef:Was Hans Kraay ook niet degene die zei dat de investeerders voor feyenooit klaar stonden (100 miljoen). Ik neem het vooralsnog maar met een korreltje zout.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Beide hebben dat gezegd. De een in Studio Voetbal (sr) en de ander in VI.Duke schreef:Dat was Hans Kraay sr. volgens mij. Al heb ik niet het gevoel dat zijn zoon veel betrouwbaarder is, qua nieuwtjes.Ajaciedjuh schreef:Was Hans Kraay ook niet degene die zei dat de investeerders voor feyenooit klaar stonden (100 miljoen). Ik neem het vooralsnog maar met een korreltje zout.
Ik hoorde het ook en geloof er weinig van. Dat AC milan hem over zou willen nemen, ok, maar dat lukt waarschijnlijk ook voor € 20 miljoen. Ik neem aan dat ze daar niet achterlijk zijn...brigade zuid schreef:Volgens Hans Kraay jr. bereid AC Milan een bod voor van 40/45 miljoen op Suarez, hij zou optie nummer 1 zijn en volgens Kraay jr. was het een betrouwbare bron.. nou ben benieuwd.. voor dat bedrag inpakken en wegwezen zou ik zeggen.
Sportweek meld het nu ook..
Ik weet het niet hoor, als dat 15 miljoen direct is en 25 miljoen aan clausules, betaald over termijnen etc. denk ik laat maar zitten. Bovendien kan dan natuurlijk voor elke gek die Ajax vervolgens wil kopen 10 miljoen gevraagd worden. En als Ajax nog zo gek is om dat te doen ook krijgen we dus een dikke inflatie op de transfermarkt.
Ik weet het niet hoor, als dat 15 miljoen direct is en 25 miljoen aan clausules, betaald over termijnen etc. denk ik laat maar zitten. Bovendien kan dan natuurlijk voor elke gek die Ajax vervolgens wil kopen 10 miljoen gevraagd worden. En als Ajax nog zo gek is om dat te doen ook krijgen we dus een dikke inflatie op de transfermarkt.
http://www.sportweek.nl/voetbal/84999/A ... uis_Suarez
Die loze geruchten van VI ben ik zat , Tuyp nog gezien recent in de Arena
Die loze geruchten van VI ben ik zat , Tuyp nog gezien recent in de Arena