PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 25, 2009 11:43 am

Nu ben jij later, Peet. :aai.gif: :headbang.gif:

Zoals gezegd, een onhandige opmerking van Stevens. Waaruit overigens veel af te leiden valt.

En dan nog dit, scheidsrechters opgelet!

Toivonen: wennen aan systeem, schwalbes toch normaal?

BRON: FCUpdate.nl

Ola Toivonen was achteraf best tevreden over zijn debuut voor PSV. "Het was heel erg wennen, maar het ging best oké", zegt hij tegen FCUpdate.nl. "Het was voor mij ook wel verrassend dat ik in de basis stond, zeker omdat ik pas twee weken bij de club ben. Toen ik na zeventig minuten gewisseld werd, was de pijp dan ook aardig leeg."
"In Zweden speelde ik altijd in een systeem met twee spitsen, nu stond ik in mijn eentje in de punt van de aanval. Dat was raar, want ik stond nu de hele tijd tegenover twee centrale verdedigers en een verdedigende middenvelder. Eigenlijk was het dus de hele tijd drie tegen één. Maar goed, dat zijn dingen waar ik even aan moet wennen, om telkens twee man in je rug te hebben."
Toivonen kreeg geel voor een schwalbe. dat vond hij zelf weinig bijzonders. "Ach, zoiets is toch normaal. Dat doet elke spits."

http://psv.netwerk.to
Het stinkt aan alle kanten!

jabu

Bericht door jabu » zo jan 25, 2009 1:51 pm

Velen hier zijn het anders wel met hem eens.

999

Bericht door 999 » ma jan 26, 2009 8:46 am

PSV richt zich op Europees voetbal

Oproer in Eindhoven

EINDHOVEN, maandag
Jan Reker, algemeen directeur van PSV, heeft afgelopen zaterdag na het 2-2 gelijkspel tegen NAC Breda het Philips Stadion onder begeleiding van enkele veiligheidsmensen moeten verlaten. Direct na afloop van de zoveelste teleurstelling verzamelden enkele tientallen supporters zich voor de uitgangen van het hoofdgebouw van het stadion. Tijdens het korte maar hevige protest eisten zij het vertrek van de directeur.

Tijdens de wedstrijd, die PSV gezien de kansen makkelijk in het eigen voordeel had kunnen beslissen, werd ook om het ontslag van trainer Huub Stevens geschreeuwd. De coach liet na afloop weten de teleurstelling van de fans te begrijpen, maar strijdbaar te blijven. Reker toont dezelfde houding. „Dit is de frustratie van fans en die begrijp ik”, zegt Reker. „We zullen hier even doorheen moeten. Natuurlijk maak ik me zorgen, maar ik zie nog steeds ambitie en inzet bij de spelers. We hadden genoeg kansen om tegen NAC te winnen en dan was er niets aan de hand geweest.

Kampioen kunnen we niet meer worden, maar we moeten wel net als de afgelopen 34 jaar Europees voetbal halen. Daar richten we ons nu op.”
Blij met de punten ...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma jan 26, 2009 11:14 pm

PSV'ers zijn tactische keuzes van Stevens beu
26/01/2009 21:35

EXCLUSIEF - De positie van PSV-trainer Huub Stevens staat zwaar onder druk. Uit gesprekken met verschillende spelers van de Eindhovense club blijkt dat het vertrouwen in de Limburgerse oefenmeester tot een minimum is gedaald.

De voetballers van PSV hebben veel moeite met de emotionele uitbarstingen van Stevens langs de lijn, maar ernstiger is de onvrede over de tactische keuzes van de Limburger. Zijn weigering om, ondanks een hardnekkige wens binnen de spelersgroep, te kiezen voor een systeem met twee spitsen zorgt voor frustratie bij de spelers.

Ze verwijten hun coach een te laffe speelwijze en zijn unaniem in hun opvatting dat er veel meer uit het aanwezige spelersmateriaal te halen valt. De keuze van Stevens om aanvallers Danko Lazovic, Danny Koevermans en Nordin Amrabat op de bank te houden tegen NAC en de Zweedse nieuweling Ola Toivonen als enige spits op te stellen zorgde voor veel scheve gezichten.

Vanuit de selectie is de smeekbede om een meer aanvallende speelwijze enkele maanden geleden al aangekaart bij Stevens, maar in de ogen van de spelers heeft hij daar niets mee gedaan.

De spanningen binnen PSV mondden zaterdagavond tijdens de rust van het thuisduel met NAC Breda uit in een rel in de kleedkamer. Daar werd ternauwernood een handgemeen tussen keeperstrainer Hans Segers en de Hongaarse middenvelder Balázs Dzsudzsák voorkomen.

Veel erger nog voor Stevens is dat de spelers achter de schermen steun krijgen uit onverwachte hoek. Volgens bronnen binnen de selectie heeft de algemeen directeur Jan Reker tijdens gesprekken met enkele ervaren spelers óók afgegeven op de behoudende tactiek. Een dolk in de rug, heet dat in goed Nederlands.

Alle signalen wijzen erop dat de positie van Stevens uiterst wankel is geworden. 'Als we de trainer eruit gooien, gaat het dan beter?', vraagt Reker zich af. 'Voorlopig wil ik aan dat scenario nog niet denken. Wij houden nog even vast aan Huub.'
VI.nl

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 26, 2009 11:38 pm

Dat gaat goed daar. Tjonge zeg. Waarom gaat Stevens niet met twee spitsen spelen?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 26, 2009 11:56 pm

Ik denk niet dat hij daar nog veel kansen voor gaat krijgen. Het is wel duidelijk. De selectie moet hem niet. Stevens gaat het daar niet lang meer uithouden.

Overigens moet ik ook zeggen dat hij rare opstellingen maakt. Stevens heeft als trainer het nodige laten zien maar wat hij er nu van bakt lijkt nergens op. Met het materiaal van PSV moet je gewoon om de titel kunnen spelen.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 27, 2009 12:09 am

Toch eigenaardig, want Stevens heeft een behoorlijke staat van dienst. Zijn teams speelden doorgaans geen technisch verfijnd voetbal, maar ze staken wel goed in elkaar. Waarom is dat nu opeens niet meer zo?

Waar haalt PSV zo snel een vervanger vandaan?

Voor wie zich nog zorgen/illusies maakte:

Van Kraaij: Gomes? Niet aan de orde

EINDHOVEN - Het is voor PSV geen serieuze optie de Braziliaanse doelman Heurelho Gomes terug te halen naar Eindhoven.

Op talloze websites ziet de morrende aanhang van PSV de ‘verloren zoon’ als dé ideale aanwinst om de kwakkelende ploeg uit de sportieve crisis te halen.

Directe aanleiding is de transfer van Carlo Cudicini naar Tottenham Hotspur, de huidige club van Gomes. De Italiaanse doelman mocht zonder afkoopsom weg bij Chelsea en is nu bij Tottenham een serieuze concurrent van Gomes, die als keeper in Londen lang niet de onaantastbare status heeft die hij in Eindhoven had.

,,Wij hebben ook vernomen dat Tottenham een keeper heeft aangetrokken, maar er is geen direct contact met Gomes. Intern hebben we nog nooit gesproken over een eventuele terugkeer,’’ reageert Adrie van Kraaij, manager scouting en transfers bij PSV. ,,Natuurlijk horen wij wel eens iets van hem, maar dat is dan omdat enkele spelers nog contact met hem onderhouden.’’

Gomes verliet PSV afgelopen zomer op een onprettige manier. De Braziliaan forceerde een breuk met de clubleiding om zijn droomtransfer naar Engeland te kunnen maken. Hij verweet algemeen directeur Jan Reker in scherpe bewoordingen dat die een aantal onderlinge afspraken niet was nagekomen. Mede door die controverse is een terugkeer van de doelman niet waarschijnlijk, zelfs niet met de wetenschap dat voor Gomes vanuit Eindhoven geen miljoenen euro’s op tafel moeten komen. Tottenham Hotspur heeft de transfersom van naar verluidt zes miljoen nog lang niet voldaan.

Van Kraaij: ,,We hebben bij zijn transfer naar Engeland financiële afspraken gemaakt met Tottenham en die komt die club na. En op de vraag of Gomes al dan niet nog welkom is, kan ik kort zijn. Intern is dat geen punt van discussie geweest, omdat het totaal geen onderwerp is.’’

Zoals algemeen directeur Jan Reker het afgelopen weekeinde al aangaf, houdt PSV zich gedeisd op de transfermarkt, die volgende week maandag om middernacht afloopt. De opzichtige flirt van de Argentijn Saviola, de bankzitter van Real Madrid die gisteren in Spaanse media verkondigde dat PSV belangstelling voor hem heeft, moet niet serieus worden genomen. Normaliter blijft het in Eindhoven bij de komst van de Zweedse spits Ola Toivonen en de verhuur tot het eind van het seizoen van de jonge Braziliaan Jonathan Reis. ,,We moeten vooral geen gekke dingen doen,’’ aldus Reker.

,,We zijn inderdaad niet actief op zoek naar versterkingen,’’ bevestigt Van Kraaij. ,,Maar dat kan in de voetbalwereld over tien minuten anders zijn. Als bij ons alsnog een speler wordt weggehaald, moeten we misschien wel in actie komen. Maar zoals de situatie nu is, houden we ons rustig.’’
AD

'Financieel in de plus, sportief diep in de min'

EINDHOVEN - De PSV-supportersvereniging wil even geen olie op het vuur gooien, het altijd iets uitgesprokener Fans United vindt dat de leiding van PSV nu wel zijn verantwoordelijkheid dient te nemen en moet ingrijpen. Hoe dan ook, onder de aanhang van PSV wordt de onvrede over de teleurstellende resultaten alsmaar groter.

De frustratie kwam zaterdag voor het eerst massaal naar buiten in het duel met NAC. PSV-directeur Jan Reker en trainer Huub Stevens waren het mikpunt van spreekkoren. Ook de reacties op forums en gastenboeken op internet liegen er niet om. De aantallen worden steeds hoger, de felheid en het negativisme groeien, met ook hier Reker en Stevens als koppen van jut. Teneur: er moet iets gebeuren en snel.

De PSV supportersvereniging toont bij monde van voorzitter Ger van Os begrip, maar maant ook tot rust. "De spreekkoren zijn een uitlaatklep. De mensen zoeken een zondebok. Dat is logisch. Maar ik vraag me af of het ertoe leidt dat de spelers die levensgrote kansen wél gaan benutten...."

Van Os wil 'nu niet plotseling vanalles gaan roepen'. "Want als je de directie bekritiseert omdat er maar één tussentijdse aankoop is gedaan, moet je ook het hele plaatje zien, vind ik. De directie kan bijvoorbeeld niets zonder toestemming van de Raad van Commissarissen."

De voorzitter van de supportersvereniging bevestigt dat de fans zich roeren. " Ze zijn bitter teleurgesteld. Dat je een keer geen kampioen wordt, is niet zo erg. Maar het mag niet gebeuren dat we zelfs de derde of vierde plaats missen en straks playoffs moeten spelen om Europees voetbal veilig te stellen. Dat zou PSV onwaardig zijn."

Dus neemt de druk toe. "En dat voelen de staf en de spelers als geen ander. We spelen De Graafschap-uit en ADO-thuis, dat moet zes punten opleveren, anders... laat ik daar niet op vooruitlopen. We hebben gewoon een overwinning nodig. Want eerlijk is eerlijk: tegen Roda had je bij rust met 0-3 voor kunnen staan. En als je zaterdag met 4-1 wint, had NAC daar niet veel op af kunnen dingen. Daarom is het zaak om nu niet in paniek te raken. Spelers en staf weten echt wel dat er cruciale wedstrijden aankomen."

Frits Bovers van PSV Fans United noemt de stemming onder de leden 'behoorlijk slecht'. " We hadden nog zeventien finales voor de boeg, maar daar heb je er alweer twee van laten liggen. De jongens zijn het onderhand zat."

Bovers hekelt met name de rust aan het transferfront. "Met alle respect voor Toivonen, maar hij helpt PSV niet over het dode punt heen. Als je in de eerste seizoenshelft ziet dat het niet goed gaat, moet je ingrijpen. Als je dat niet doet, neem je je verantwoordelijkheid niet. Financieel zitten we in de plus, sportief diep in de min."

Ook Bovers wijst expliciet op de rol van de Raad van Commissarissen. "Want let wel: dát is het machtigste orgaan bij PSV. Dus daar ligt ook veel verantwoordelijkheid."
ED

En natuurlijk is er dan Hiddink om namens het kamp Valckx-Lemic olie op het vuur te gooien:

Hiddink: 'Ik heb mijn eigen salaris driedubbel terugverdiend'

Toen hij zaterdag in het Philips Stadion was, sprak Hiddink 'kort even gezellig' met scout en oud- ploeggenoot Willy van der Kuijlen. Bij een eerder bezoek, tijdens de wedstrijd tegen Liverpool, genoot hij van 'de frikandellen van Paultje' (Paul van Kemenade, red.) in eetcafé De Verlenging.

"De werksfeer en de atmosfeer is anders geworden", concludeert Hiddink nu. "Dat merk je, dat hoor je. Het is minder veeleisend. Destijds wisten we heel goed waar we Europees en zelfs wereldwijd ons voordeel konden halen. Terwijl we op transfergebied wél baas in eigen huis waren. Er was duidelijkheid. In een ambiance waarbij Champions League de standaard is, zie je dat mensen graag naar de club willen komen."

Enkele maanden geleden gaven directeur Jan Reker en technisch manager Adrie van Kraaij in deze krant aan dat die successen tot financiële schade voor PSV hebben geleid. Hiddink bestrijdt dat met kracht: "Opmerkingen dat er in mijn tijd niet naar geld werd gekeken, zijn totaal niet waar. Los even van de inkomsten uit deelnames aan de toernooien in Zuid-Korea (circa vijf miljoen euro, red,) zijn we met alle transfers in mijn periode goed in de plus gebleven. Daar moet je het verlies op Kezman niet bijtellen, want die was al eerder gehaald. Maar met onder anderen Bouma, Park, Lee, Farfán, Gomes en eerder jongens als Lucius en Hofland heeft de club goed geboerd. Wij hadden een relatief goedkoop elftal."

Fouten heeft hij ook gemaakt. Hiddink: "Als ik kritisch naar mezelf kijk, zeg ik: er zijn ook dingen níet goed gegaan. Spelers als Reiziger, Ball en Beasley hadden een pittig salaris en hebben sportief niet gebracht wat je ervan had gehoopt. Zij waren qua salaris verhoudingsgewijs duur. Daarnaast hebben we een behoorlijk financieel risico gelopen met het aantrekken van Arouna Koné. Dat was een dure speler (tien miljoen, red.), waarover ik wel eens met zweet in de handen heb gezeten. Maar gelukkig heeft PSV hem dankzij het juiste netwerk voor eenzelfde bedrag kunnen verkopen aan Sevilla."

De kritiek van de raad van commissarissen dat zijn salaris 'een rib uit het lijf' van de club was, zoals toenmalig president Jan Timmer zei, hoont Hiddink weg. "Ik heb mijn eigen salaris driedubbel terugverdiend. Als ik een rib uit hun lijf was, heb ik daarvoor vier dikke ribjes teruggebracht. Er is een teneur in mijn richting gecreëerd die onjuist was en is."

Komt hij nu bij PSV, dan is er 'nul contact' met directie of commissarissen. "Toen ik ruim twee jaar geleden wegging bij PSV heb ik geopperd om me beschikbaar te stellen voor bepaalde adviezen of eventueel een rol in de raad van commissarissen. Daarop heb ik nooit een reactie gehad. Geen ja en geen nee. Ik had, ook vanuit Rusland, graag wat willen doen voor de club, maar dat was niet nodig. Oké dan. De club is een andere kant op gegaan. Daar hoef ik niet tussen te zitten."

De vraag 'stel dat' is voor Hiddink daarom een hypothetische. Een terugkeer naar PSV is niet aan de orde. "Ik bezoek PSV nu als toerist. Met een goed gevoel voor de mensen die er toen ook zaten en met goede herinneringen. Maar ik zeg ook: wat ik zie gebeuren bij de club doet me pijn."
ED

Popie Guus eet frikandellen. :smallgrin.gif:

Iets zegt mij dat de machtsstrijd bij PSV nog niet voorbij is. Zie de opmerking van Hiddink over 'het juiste netwerk'.

Daniel

Bericht door Daniel » di jan 27, 2009 3:04 pm

Hiddink: "De werksfeer en de atmosfeer is anders geworden", concludeert Hiddink nu. "Dat merk je, dat hoor je. Het is minder veeleisend.
Dus de boel is daar nóg gemoedelijker geworden? :smallgrin.gif:

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » di jan 27, 2009 8:47 pm

Dat is een kenmerk van grootheid: hogere eissen. Het verdwijnt ook langzamerhand uit onze clubcultuur, wat ik zeer betreur..

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 28, 2009 6:37 am

Vedette-10- schreef:Dat is een kenmerk van grootheid: hogere eissen. Het verdwijnt ook langzamerhand uit onze clubcultuur, wat ik zeer betreur..
Eissen hebben bij Ajax nog nooit een rol gespeeld. Bij PSV trouwens ook niet.

Baseman

Bericht door Baseman » wo jan 28, 2009 8:18 am

Stevens nu toch overstag bij PSV
Door ROB HARTOG

EINDHOVEN - Huub Stevens heeft zijn visie op de speelwijze van PSV bijgesteld. De coach koerst op de training af op een systeem met voorin twee spitsen plus een ruit op het middenveld, met Simons als controleur in de punt naar achteren en Afellay op 'tien'.

De trainer geeft daarmee gehoor aan de wens van zijn spelersgroep. Binnen de selectie leeft nadrukkelijk het gevoel dat PSV met twee echte spitsen aanvallend beduidend meer daadkracht heeft dan in een spelconcept met slechts één echte aanvaller. Na de winterstop koos Stevens voor die laatste optie. Tegen Roda JC was Danko Lazovic voorin het aanspeelpunt, afgelopen zaterdag tegen NAC was dat de Zweedse aanwinst Ola Toivonen.

Met de komst van Toivonen heeft Stevens aan het front meer mogelijkheden om voor twee spitsen te kiezen. De coach is niet zo gecharmeerd van het duo Lazovic-Koevermans, dat in de eerste helft van het seizoen regelmatig een pleidooi hield om samen voorin te spelen.

Kort voor de herstart van de competitie experimenteerde PSV in het oefenduel met MVV (7-1) met die twee in de voorste linie, maar een doorslaand succes was dat niet. Zij waren beiden weliswaar tweemaal trefzeker, maar dát spitsenduo is te weinig complementair aan elkaar, waardoor hun acties té voorspelbaar zijn.

Dinsdag gebruikte Stevens het partijspel om te testen wie samen met Toivonen het beste koppel vormt: Lazovic of Koevermans. Die test viel ruimschoots uit in het voordeel van het tweetal Toivonen-Koevermans. Het was beslist geen toeval dat uitgerekend dat duo de twee doelpunten maakte in het onderlinge partijtje. Toivonen scoorde de eerste op aangeven van Koevermans. Op zijn beurt was de Zweed bij het tweede doelpunt de aangever van zijn nieuwe duo-maat.

Los van die productie liep het tussen Toivonen en Koevermans een stuk soepeler dan tussen de Zweed en Lazovic. Niet zo verwonderlijk, want Lazovic heeft in zijn geestdrift nu eenmaal té veel de neiging de bal op te zoeken en daardoor te gaan zwerven. Met enige regelmaat liep hij daardoor Toivonen hinderlijk voor de voeten. Zoals de Serviër ook de ruimte voor Afellay om op 'tien' zijn actie te laten maken té klein maakte.

Met Koevermans voorin liepen de aanvalspatronen een stuk beter. Hij is wél een echt aanspeelpunt, heeft veel minder dan Lazovic de drang op te duiken op plaatsen waar hij eigenlijk niet hoort te zijn. Niet alleen Toivonen heeft baat bij die 'vastigheid', maar ook Afellay, die met Koevermans als honkvastere spits na een actie meer mogelijkheden heeft het goede vervolg te kiezen.

Met de komst van Toivonen is derhalve ineens weer perspectief ontstaan voor Koevermans. De goaltjesdief was in Eindhoven min of meer op dood spoor geraakt. In een concept met slechts één spits gaf Stevens immers de voorkeur aan Lazovic en kreeg niet Koevermans maar Amrabat de kans bij een wissel. De Schiedammer moet zich overigens nog niet rijk rekenen, want het ligt voor de hand dat Stevens de combinatie Toivonen-Amrabat deze week ook nog wil uitproberen.

Zodra Stevens de puzzelstukjes voorin op de juiste plaats heeft gelegd, wacht hem nog de nadere invulling van de ruit op het middenveld. Afellay (punt naar voren) en Simons (punt naar achter) staan in principe vast, maar de bezetting van de rechter- en linkerkant is nog open. Gisteren acteerden afwisselend Méndez en Bakkal op rechts en Wuytens en Dzsudzsák op links. De invulling van die posities is echter minder cruciaal dan de keuzes voorin om PSV sportief weer een beetje vlot te trekken.

www.sportwereld.nl
Het werd ook hoog tijd dat Stevens met meer aanvallers gaat spelen...erg vreemd dat hij het team niet op de rails kan krijgen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 28, 2009 9:44 am

Los van die productie liep het tussen Toivonen en Koevermans een stuk soepeler dan tussen de Zweed en Lazovic. Niet zo verwonderlijk, want Lazovic heeft in zijn geestdrift nu eenmaal té veel de neiging de bal op te zoeken en daardoor te gaan zwerven. Met enige regelmaat liep hij daardoor Toivonen hinderlijk voor de voeten. Zoals de Serviër ook de ruimte voor Afellay om op 'tien' zijn actie te laten maken té klein maakte.
Nee, erg snugger is hij niet, die Lazovic.

Zou PSV hierdoor beter gaan spelen?

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 28, 2009 10:12 am

Toch grappig, dat bij onze topclubs de spelers degenen zijn die bepalen wat er gebeurt
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 28, 2009 10:16 am

Tja, de spelers moeten het doen.

Gezien dit bericht en de reacties erop verwacht ik onrustige tijden bij PSV. De supporters van PSV moeten er duidelijk aan wennen dat er mindere tijden zijn aangebroken.

Baseman

Bericht door Baseman » wo jan 28, 2009 12:14 pm

LucaS schreef:Toch grappig, dat bij onze topclubs de spelers degenen zijn die bepalen wat er gebeurt
Mee eens, de rollen zijn ineens omgedraaid...het zegt ook wel wat over beide trainers natuurlijk.
joey schreef:De supporters van PSV moeten er duidelijk aan wennen dat er mindere tijden zijn aangebroken.
Klopt ! Je zou bijna gaan denken dat we nog slechter presteren dan Feyenoord, vanaf het begin van het seizoen zijn mensen ontzettend negatief. Soms hebben ze gelijk, maar vaak slaan ze aardig door. Het lijkt wel alsof het landskampioenschap normaal werd gevonden...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jan 28, 2009 1:19 pm

Net op radio 2:
Stevens stapt op.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jan 28, 2009 1:19 pm

Stevens zou opstappen, wordt net op radio 2 (Frits Spits) gemeld.

edit: Netjes Neef! :1evil.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jan 28, 2009 1:22 pm

:ajaxsmiley.gif:

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » wo jan 28, 2009 1:24 pm

PSV en Huub Stevens per direct uit elkaar
28 januari 2009 13:10
Huub Stevens. Huub Stevens heeft aan de directie van PSV zijn ontslag aangeboden. De hoofdtrainer is van mening dat er geen echte ‘click’ is tussen hem en de spelersgroep. De samenwerking verloopt niet optimaal, ondanks een grote inzet en vele pogingen en gesprekken om tot verbetering te komen.

Geen vertrouwen
PSV en Huub Stevens hebben tot hun spijt vast moeten stellen dat de onderlinge relatie en het vertrouwen tussen hoofdtrainer en selectie niet voldoende zijn om optimaal te presteren. Reden voor Stevens om in het belang van PSV zijn ontslag in te dienen. De leiding betreurt het besluit, maar respecteert zijn beslissing. Zij heeft de afgelopen periode alles in het werk gesteld om Stevens optimaal te steunen en een situatie als deze te voorkomen. PSV beraadt zich momenteel over de ontstane situatie.
www.psv.nl

Toch wel een beetje verrassend!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jan 28, 2009 1:24 pm

Hele opmerkelijke stap. Wie oh wie neemt het roer over in dat geval?

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » wo jan 28, 2009 1:24 pm

Goh...idd...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 28, 2009 1:27 pm

Peter schreef:Hele opmerkelijke stap. Wie oh wie neemt het roer over in dat geval?
Lijkt me duidelijk: Jan Reker!

Hij bemoeit zich immers toch overal mee en het spaart weer een salaris uit. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » wo jan 28, 2009 1:28 pm

Het is complete chaos bij Feyenoord en PSV en wij staan goddomme tweede met 6 punten achterstand op de nummer 1. :rules.gif:

Harm

Bericht door Harm » wo jan 28, 2009 1:29 pm

Reker zelf natuurlijk.

Jammer voor Stevens, het lijkt me geen verkeerde vent, maar het werkte gewoon niet.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 28, 2009 1:40 pm

En toch klopt er iets niet aan het hele verhaal van Stevens bij PSV. Ik herken die man namelijk nauwelijks terug in zijn manier van doen.

Zoals hij omging met muitende spelers. Dat had hij in het verleden volgens mij compleet anders opgelost. Is hij nou zelf ineens, misschien door (persoonlijke) omstandigheden, anders geworden. Of had hij gewoon niet zoveel te vertellen?
Nil volentibus arduum

Gesloten