Spanje
Moderator: mods
-
Echt verrassend is dit natuurlijk niet. Heitinga is gewoon niet zo goed.
De naam van Marcelo vind ik wat verrassender. Die Smiljanic is aangeboden bij PSV als vervanger van Mendez/Culina. Acosta heeft blijkbaar inderdaad een te grote stap gemaakt door meteen voor Sevilla en de top van Spanje te kiezen. Kan niet zeggen dat het me verbaast.
De naam van Marcelo vind ik wat verrassender. Die Smiljanic is aangeboden bij PSV als vervanger van Mendez/Culina. Acosta heeft blijkbaar inderdaad een te grote stap gemaakt door meteen voor Sevilla en de top van Spanje te kiezen. Kan niet zeggen dat het me verbaast.
-
-
Ik denk dat zelfs C. Ronaldo zou worden uitgefloten als hij Raul zou vervangen...Hoeladans schreef:Sneijder begon in de basis, v/d Vaart en Huntelaar zijn zojuist ingevallen.
Opvallend: Drenthe werd flink uitgefloten toen hij Raul verving.
Vind het een logische keuze dat ze kiezen voor Diarra en niet voor KJH. Aanvallers hebben ze in principe wel en in de CL gaan ze toch niet met 3/4 spitsen spelen.
IK GELOOF!!!!!!
www.telegraaf.nl'Huntelaar niet in Champions League'
MADRID - Het is nog niet officieel bevestigd door Real Madrid, maar volgens de goed ingevoerde Spaanse krant Marca gaat Klaas-Jan Huntelaar de rest van het seizoen niet uitkomen in de Champions League. Trainer Juande Ramos zou de voorkeur geven aan Lassana Diarra.
De Spaanse landskampioen kocht de oud-Ajacied en de Fransman Diarra in de winterstop en wil beiden inschrijven voor het Europese toernooi. Volgens de UEFA moet de Koninklijke kiezen. De club mag tussendoor drie nieuwe spelers aanmelden, maar slechts één die dit seizoen al Europees actief was. Huntelaar speelde met Ajax al in de UEFA Cup, Diarra deed hetzelfde met zijn oude club Portsmouth.
Overigens stapt Real Madrid wel naar het internationale sporttribunaal CAS om zowel Huntelaar en Diarra toch nog speelgerechtigd te krijgen voor de Champions League. Eerder werd door de UEFA het hoger beroep van de Spaanse topclub verworpen in de zaak die de club had aangespannen.
Real Madrid vervolgt de Champions League op 25 februari tegen Liverpool.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
VI.nl'Het publiek van Real wil een betere Drenthe zien'
27/01/2009 20:30
Royston Drenthe beleefde een moeilijke avond, afgelopen zondag tijdens de 1-0 zege van Real Madrid op Deportivo La Coruña. De eigen aanhang floot de Nederlander uit bij elk balbezit. 'Ze willen een betere Drenthe.'
'De ploeg heeft gewonnen en dat maakt me gelukkig, maar dit duel maakt me ook verdrietig door deze fluitconcerten', blikte Drenthe terug tijdens een interview met As. 'Het belangrijkste voor mij is dat de ploeg wint. Ik ben maar een van de 25 spelers van de selectie en mijn problemen zijn alleen voor mijzelf.'
'Dit is voor het eerst dat ik zoiets heb gevoeld', bekende Drenthe. 'Ik ben al eerder uitgefloten in het Bernabéu, maar tegen Depor floten volgens mij wel heel erg veel mensen. Ik begrijp het publiek wel een beetje, want bij Madrid heb ik nog niet op mijn oude niveau gespeeld. En de aanhang wil dat ik dat wel doe.'
'Dit doet heel erg pijn, want ik heb twee clubs in mijn hart: Feyenoord en Real Madrid. Ik kan me nog herinneren van mijn Feyenoord-tijd dat Ajax met 4-1 van ons won. Dat was een slechte dag. Maar in mijn vierde seizoen als professional heb ik nu een dag meegemaakt die nóg slechter is. Het is voor het eerst in mijn carrière en ik kan het niet geloven.'
'Ik train heel erg goed, maar moet me nu ook tijdens wedstrijden bewijzen. Ik weet dat het publiek een betere Drenthe wil zien en zeer streng voor mij is. Maar dat is voetbal. Het enige dat ik moet doen, is aantonen dat ik belangrijk kan zijn voor deze club. Ik weet dat het moeilijk is, maar waar ik naar streef is hier triomferen. Ik moet nu mijn betere ik laten zien.'
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hij zal wel bedoelen: bij Jong Oranje. Maar dat is een heel ander niveau.Peter schreef:Bij een ander Madrid? Hij zegt dat hij bij Madrid nog nooit op niveau heeft gespeeld. Nou kan het zijn dat hij in de jeugd van Feyenoord een hoger niveau haalde, maar dat lijkt me ook stug.
Het stinkt aan alle kanten!