Luis Suárez
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Idd. Suarez speelt een keer een mindere wedstrijd en het ligt weer aan van alles. Suarez is gewoon onze beste speler en vandaag had hij 1 van zijn slechtste wedstrijden van het seizoen.LucaS schreef:Hou nou toch op, ze werken allemaal keihard. Misschien Sulejmani niet, maar de rest wel. En de spelers van andere ploegen (de tegenstanders van Suarez, toch) werken ook keihard, week na week
Cvitanich deed vorige week effe wat meer nuttig werk dan Suarez, Peter. Cvita is continu onderweg, Suarez begint op het moment dat ie aangespeeld wordt.
AT's icoon speelde zowel in Nijmegen als in Groningen hondsberoerd. Kan z'n pea brain de vermeende interesse uit het buitenland niet aan? Het heeft er veel van weg. Die kans in de 1e helft had ik nog benut...
AT's icoon speelde zowel in Nijmegen als in Groningen hondsberoerd. Kan z'n pea brain de vermeende interesse uit het buitenland niet aan? Het heeft er veel van weg. Die kans in de 1e helft had ik nog benut...
-
Ik ook... Maarja. Vandaag was er ook geen aanvoer vanuit het middenveld, Vertonghen was een drama, en hij had geen spits om mee te combinerenwimpey schreef:Cvitanich deed vorige week effe wat meer nuttig werk dan Suarez, Peter. Cvita is continu onderweg, Suarez begint op het moment dat ie aangespeeld wordt.
IK GELOOF!!!!!!
Suarez verliest weddenschap
GRONINGEN, maandag
Luis Suarez verloor niet alleen met Ajax van zijn oude club FC Groningen (1-0). De aanvaller, zaterdag 22 jaar oud geworden, moest ook nog de beurs trekken voor de winnende trainer Ron Jans. Suarez had een weddenschap verloren van de oefenmeester. Jans verklaarde aan het begin van het seizoen namelijk dat de aanvaller dit seizoen meer dan vijf kaarten zou krijgen. Suarez kreeg in de eerste seizoenshelft al acht prenten. „Ik heb het geld netjes gekregen”, zei Jans. „Ik zal het bedrag maandag meteen op het gironummer van Spieren voor Spieren overmaken.”
Blij met de punten ...
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Vandaag een artikel in de VI over Suarez, waarin tegenstanders wordt gevraagd wat ze van hem vinden. Hieronder de mening van El-Akchaoui, heb dit heerlijke stukje effe overgetikt:
Eerst een 'cynisch applausje' geven onder het mom van 'het doet me niks' en je dan zo laten kennen, heerlijk."Ik vind Luis Suarez een acteur, een komediant. Hij is alleen maar bezig met vallen en irritant doen. Gelukkig hebben de scheidsrechters in Nederland hem inmiddels door. Zijn gedrag werkt tegenwoordig tégen hem en dat is zijn verdiende loon. Wat Suarez allemaal doet, hoort niet op een voetbalveld thuis. En dan heb ik het niet alleen over die vreselijke schwalbes, maar ook over zijn verbale misdragingen. Hij loopt constant te schreeuwen over moeders en zussen van tegenstanders. Toen we vorige week tegen Ajax speelden heeft hij zich tegenover Dani Fernandez verschrikkelijk arrogant gedragen. "Ik speel bij Ajax, jij bij NEC, dus wie ben jij nou helemaal?" Later trok hij Dani aan een oor, terwijl hij na een charge van diezelfde Suarez op de grond lag. Totaal respectloos gedrag is dat. Suarez vergeet waar hij zélf vandaan komt, uit de goot in Uruguay. Hij denkt een grote voetballer te zijn, maar ik vind het allemaal niet zo bijzonder wat hij doet. Ja, doelpunten maken, maar dat doet Jhonny van Beukering bij ons óók. In Nederland kan Suarez zijn irritante gedrag misschien nog compenseren met zijn spel maar geloof me, in een grote competitie komt hij er niet mee weg. Daar is hij simpelweg niet goed genoeg voor."