Ik wacht het even af. Maar als het waar is, dan zou dat heel onprofessioneel en onfatsoenlijk zijn. In dat geval mag hij van mij opkrassen.Ajaciedjuh schreef:Ik kan het niet geloven dat dit waar is. Kwam zojuist ook niet voor in het interview met Van Basten zojuist.joey schreef:Van Basten op de vuist met 4e official
Eredivisie Live
Na afloop van de partij van vanmiddag heeft Marco van Basten zich laten gaan in de catacomben. Hij deelde 4e official Peter van Reusel een klap uit, wellicht uit onvrede over diens functioneren in de slotfase van de partij.
Het incident is niet gezien door scheidsrechter Wegereef maar is wel opgenomen in het wedstrijdrapport. De sanctie die de Ajax-trainer riskeert kan enorm zijn aangezien hij ook al naar de tribune was verwezen.
FC Groningen - AFC Ajax 25 - 01 - 2009
- Ajaciedjuh
Hij wilde een statement maken (zojuist in het interview met Van Basten). Verder reageerde hij rustig naar de 4e officieel en naar Wegeteef.Donkey Shot schreef:t zou mij nix verbazen, de ongediscplineerde choat stormde ook het veld in.Ajaciedjuh schreef:Ik kan het niet geloven dat dit waar is. Kwam zojuist ook niet voor in het interview met Van Basten zojuist.joey schreef:
Als Eredivisielive dit zelf in de ether heeft geslingerd, dan is het raar dat ze dat niet vragen in een interview. Waar staat dat bericht überhaupt op EredivisieLive?
- Ajaciedjuh
Ongelooflijk wat de media elkaar napraat. Totaal niet gebaseerd op feiten. Groningen heeft de 1ste helft geen 1 kans gehad (wel bijna met die steekbal, maar hij kon hem niet bij, dus geen kans). De goal was een goed afstandschot, dus ook geen uitgespeelde kans.Daniel_vT schreef:VI.nlMet FC Groningen kreeg het duel in Euroborg de winnaar die daar op basis van de kansen het meeste recht op had. Ajax koesterde weliswaar iets meer balbezit, maar Groningen werd veel vaker gevaarlijk.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar klopt dit?
Tweede helft hebben Groningen helemaal niet gezien, behalve de klutsbal bij de corner.
Tsja, het is maar net wat je bij blijft. Mensen zien vaak dat ene hakje wat hij iedere wedstrijd wel geeft, maar vergeten de rest. Zo begon hij al in de 3e minuut met het geven van een verkeerde kaats wat tot een counter leidde. En ook de rest van de 1e helft was hij matig. Zoals hij ook tegen Nec veels te veel balverlies leed. Is gewoon niet goed uit de winterstop gekomen. Geef Sarpong maar een kans op links zou ik zeggen.Jesse schreef:Ik vond Urby juist één van de betere in de eerste helft.
Misschien kan joey even zeggen waar hij dat bericht heeft gevonden? Ik kan het nergens vinden.Donkey Shot schreef:volledig mee eens, als een Ajax-speler z'n jasje niet uit mag trekken geldt dit nog meer voor de verantwoordelijke coach.Jöhnk schreef:Ik wacht het even af. Maar als het waar is, dan zou dat heel onprofessioneel en onfatsoenlijk zijn. In dat geval mag hij van mij opkrassen.
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Saat op het forum van AN.Daniel_vT schreef:Misschien dat joey voor wat opheldering kan zorgen?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/813-9.php
- Ajaciedjuh
k kan t ook niet terugvinden, als joey dit aan elkaar gelogen heeft mag hij geschorst wordenAjaciedjuh schreef:Niet op teletekst of de site in ieder geval. Tenminste ik kan het niet vinden.Donkey Shot schreef:joey gaf aan dat t op eredivisie live zou staan.Jöhnk schreef:Misschien kan joey even zeggen waar hij dat bericht heeft gevonden? Ik kan het nergens vinden.
- Ajaciedjuh
Onzinbericht dus.Peter schreef:Saat op het forum van AN.Daniel_vT schreef:Misschien dat joey voor wat opheldering kan zorgen?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/813-9.php
- Ajaciedjuh
Valt me tegen van joey dat hij zijn antipathie tegen Van Basten zo groot is geworden dat dat hij zo'n bericht zonder het te checken zomaar klakkeloos overneemnt en het voor waar aanziet omdat hij het gewoon graag wil geloven ofzo. Als zoiets over Cruijff zou worden neergezet zou het eerst uitvoerig nagecechkt worden en snel als onzin in de prullenbak worden gegooid.