FC Groningen - AFC Ajax 25 - 01 - 2009
- Ajaciedjuh
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
6 punten achter op AZ en 1 punt voor op Twente. Pfff, echt goed is het niet te noemen.
Gaat Ajax nu weer in de buidel tasten om wat extra's te halen? Ik zie het maar zo weer gebeuren, hoor.
Over de wedstrijd: inspiratieloos de bal naar voren jassen. Gene positiespel, geen motivatie en de wissels gaven ook niet thuis. Logisch, want zo'n Leonardo heeft niets bij Ajax te zoeken.
Gaat Ajax nu weer in de buidel tasten om wat extra's te halen? Ik zie het maar zo weer gebeuren, hoor.
Over de wedstrijd: inspiratieloos de bal naar voren jassen. Gene positiespel, geen motivatie en de wissels gaven ook niet thuis. Logisch, want zo'n Leonardo heeft niets bij Ajax te zoeken.
- Ajaciedjuh
Groningen begon bang, maar Ajax kon niet profiteren. Ajax speelde met een houding van: het komt wel. Daardoor kon Groningen in de wedstrijd komen en raakte Ajax de controle kwijt. Ajax heeft deze nederlaag volledig aan zichzelf te wijten.
Suarez was slecht en Sulejmani onzichtbaar. Zij konden niet corrigeren wat de anderen lieten liggen. Dan verlies je dus.
Suarez was slecht en Sulejmani onzichtbaar. Zij konden niet corrigeren wat de anderen lieten liggen. Dan verlies je dus.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ff kijken... wat een slap Ajax was dit. Niemand maar dan ook Niemand heeft vandaag een "6" gehaald. 1 goeie kans gezien in de 2e helft, op de lat maar verder maar dan ook verder helemaal niks.
Leonardo jij wilt zekerheid over je toekomst? die heb je vandaag zelf ingevuld.
Suarez, suljemani totaal niet gezien. Ik stop ermee.
Ajax heeft zoals vaak mijn zondag weer verknald!!! dank jullie wel hiervoor
Voor de rest van de week
straf training straf training en salaris inhouding wegens een wanprestatie.
Leonardo jij wilt zekerheid over je toekomst? die heb je vandaag zelf ingevuld.
Suarez, suljemani totaal niet gezien. Ik stop ermee.
Ajax heeft zoals vaak mijn zondag weer verknald!!! dank jullie wel hiervoor

Voor de rest van de week

Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Idd, dat zag je ook aan de statistieken. Veel meer kansen, balbezit, corners. Los van het feit dat de arbitrage de wedstrijd niet aanvoelt (Vertonghen), is het natuurlijk voor stom van Vertonghen zelf om zo te reageren.LucaS schreef:De verdediging deed het s zo en zo prima. Groningen heeft anderhalve kans gehad deze wedstrijd
Onzin, natuurlijk. AZ blijft niet winnen.Daniel schreef:Pff, wat kut. Naja, ons maar focussen op het vasthouden van die tweede plek. Ik denk dat als we de eerste plek kunnen halen dat het mooi meegenomen is.
Desalniettemin erg klote om van zo'n elftal houthakkers te verliezen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."