FC Groningen - AFC Ajax 25 - 01 - 2009
- Ajaciedjuh
-
Dat kun je de vervangers niet kwalijk nemen.De Jong denk bij z'n eigen Hé ikke, mag ik meedoen, ik was bijna verhuurt.Zou nie moeten maar toch.Sulejmani moet veel dichter tegen de zestien gaan lopen.Lijkt wel een soort Sneijder rol wat ie nu aan het doen is.Tja, en de rest van de voorhoede doet nog niet mee.wimpey schreef:Ik mis de passie van vorige week, toen was Ajax veel feller. Enoh en m.n. Cvitanich worden gemist. Het is me een raadsel dat hun vervangers er niet op dezelfde manier inkleunen, ze weten toch wat er op het spel staat?!
Blij met de punten ...
Ook dat, het gaat op en neer. Heb er een stijve nek van.Zuidema schreef: En ze gaan mee in dat opportunistische spelletje van onrustig ballen naar voren roeien. Blijf nou alsjeblieft voetballen...
De Jong eruit, da's echt niks. Zet er maar een middenvelder bij, dan krijgen we het wellicht onder controle.
- Ajaciedjuh
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Als je goed kijkt naar de loop aktie van mijn grote vriend.. Urby zie je hem weglopen en zijn directe tegenstander niet goed reageren.joey schreef:Ik vraag me eerder af waarom die speler zo vrij kan inschieten.
Verder voorin waardeloos, waardeloos, waardeloos, waardeloos. De Jong doet zijn best maar tegen 2 grote centrale verdedigers heeft hij niks in te brengen. Urby misschien toch maar verhuren of verkopen... Wat is ie weer slecht.
Ik weet niet wat eraan mankeert, echt niet en ik weet niet wie nu voor de ommekeer kan zorgen.
Maar inderdaad de kaaskoppen lopen zo naar 6 punten.
Weer op zoek naar een Interim coach..