Overdrijf niet zo... Het egoisme van Suarez brak ons tegen Willem II op en vorige week speelden we met 10 man. Het is alles of niets bij die jongen.joey schreef: Vijfde. Suarez redt ons keer op keer.
Luis Suárez
Moderator: mods
Nou nee, Suarez was vorig seizoen een groot deel van het seizoen werkelijk waardeloosRishi schreef:Ja maar kom op, Suarez.... dat wij het hier regelmatig fout hebben oke... maar dat hij na een jaar Ajax nog niet overtuigd was van de kwaliteiten van Ajax terwijl hij al een half jaar wist dat hij trainer van Ajax zou worden is echt slecht!
I think I lost my fucking headache
-
-
Klopt, dankzij de arbeid van Suarez kan Zijne Majesteit Sulejmani zijn momenten kiezen en haast geen arbeid verzetten. Of Suarez nou goed of slecht speelt, hij sleurt en sleurt.Rishi schreef:10 man? Waar heb jij het over? Die gast zorgde er vorige week voor dat Ajax balvast was, Sulejmani werd aangespeeld en gaf een schitterende assist op Gabri. Verder werkte hij zich uit de naad waardoor NEC ons niet onder druk kon zetten
Het stinkt aan alle kanten!
En dan, weer maar een trainer eruit trappen? Net als bij Feyenoord na amper een driekwart jaar een trainer eruit gooien en dan denken dat het bij de volgende wel beter gaat? En dan zeggen: "Ja sorry, het spijt me, maar je krijgt het niet voor mekaar om binnen een driekwart jaar ongedaan te maken wat een stuk of 4/5 trainers voor jou allemaal hebben verkloot. Het spijt me, maar je moet vertrekken, de volgende zal het vast wel lukken in zo'n kort tijdsbestek."
Mwah, vorige week won Ajax, meen ik.
Suarez speelt regelmatig slecht. Maar hij is nog jong. Zijn talent staat buiten kijf.
Suarez speelt regelmatig slecht. Maar hij is nog jong. Zijn talent staat buiten kijf.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo jan 25, 2009 4:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.