Verlies je toch niets aan. Voor Leo krijg je echt geen rooie cent.Peter schreef:Even een halfjaartje op de bank plaatsnemen en dan de deur uit dus.
Leonardo Vitor Santiago
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Telegraaf schreef:Interesse voor Leonardo
vrijdag 23 januari, door aegon, apeldoorn, 06:41u, telegraafAMSTERDAM - Panathinaikos heeft Ajacied Leonardo nog niet uit het hoofd gezet. ,,De club heeft zich bij Ajax gemeld”, bevestigt manager technische zaken Danny Blind. ,,We wachten nu tot Panathinaikos een bod doet. Maar in principe zijn we niet van plan hem te laten gaan, dus moet het wel een heel behoorlijk bedrag zijn.” In de Griekse media circuleert een som van rond de miljoen euro. ,,Daar wil ik eigenlijk niet op ingaan, want er is zoals gezegd niets neergelegd. Maar een miljoen is niet genoeg.”
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Leonardo mag niet weg bij Ajax
Uitgegeven: 23 januari 2009 14:57
Laatst gewijzigd: 23 januari 2009 14:57
AMSTERDAM - Leonardo mag deze maand niet bij Ajax vertrekken. Trainer Henk ten Cate wil de Braziliaanse aanvaller graag naar Panathinaikos halen.
Marco van Basten wil echter niet meewerken aan een overgang. ''Leonardo is in mijn ogen belangrijk voor Ajax. Hij blijft dus.''
Van Basten beseft dat Leonardo aan het einde van het seizoen transfervrij is. ''Het kan dus voordelig zijn om hem nu te verkopen'', beseft hij.
''Maar we zijn geen financiële instelling. We willen met een zo'n sterk mogelijk selectie om de titel strijden. Leonardo mag dus niet weg'', aldus de trainer, die niet wilde zeggen of hij de verbintenis met de Braziliaan wil verlengen.
nu.nl
Een miljoen (1,5 met een beetje onderhandelen) is blijkbaar niet mooi genoeg.Peter schreef:Nee dat klopt. Als er een mooie som op tafel zou zijn gelegd, dan was hij allang richting Turkije 'gestuurd', namelijk.Bertje schreef:Verlies je toch niets aan. Voor Leo krijg je echt geen rooie cent.Peter schreef:Even een halfjaartje op de bank plaatsnemen en dan de deur uit dus.
Ik ben wel benieuwd hoe belangrijk Leonardo zal worden de komende maanden. Een basisplaats lijkt me er niet in te zitten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
-
Kan ik me niet in vinden. Ten eerste heeft flink wat progressie geboekt onder Van Basten op de vlakken traptechniek en inzicht. Ten tweede heeft hij elke keer voor de meeste opleving gezorgd in de wedstrijd. Tenslotte is er geen uitgesproken kritiek meer op hem qua instelling, wat onder Koster wel veelvuldig werd gezegd..
Henk wilde Luque, Henk wilde Zonneveld, Henk wil Leonardo. Henk eet blijkbaar graag uit de vuilnisbak.Peter schreef: Panathinaikos (en HtC) zou een mooie satellietclub in wording kunnen zijn.
Ik zou het wel weten voor een miljoen: een strik erom. Leonardo doet bij balverlies helemaal niets, is tactisch zwak, heeft in balbezit enkel oog voor de bal zelf.
Komt, net als de trainer van Pana, gewoon te kort.
Dat begreep ik, ik wilde alleen het beeld dat jij schetst, alsof mensen Leonardo alleen maar willen houden omdat hij een zogenaamd mazzelgoaltje gemaakt zou hebben, wat bijstellenPeter schreef:Ik vind dat dus wel meevallen. Ik vind hem veelal dramatisch invallen dus.LucaS schreef:Leonardo heeft dit seizoen prima gespeeld. Mensen die dat vinden vinden dat echt niet alleen op basis van zijn prima goal tegen HSV
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Parool schreef:Leonardo wil graag zekerheid
[Leonardo mag van trainer Marco van Basten niet weg in de winterstop. Foto ANP]
Leonardo mag van trainer Marco van Basten niet weg in de winterstop. Foto ANP
AMSTERDAM - Marco van Basten wil het seizoen afmaken met Leonardo.
Het contract van de 26-jarige aanvaller loopt over vijf maanden af en Leonardo zelf wil met Ajax om tafel voor een nieuwe verbintenis.
''Ik wil zekerheid,'' zegt Leonardo.
''Als ik mijn knieband scheur bij Ajax, dan ben ik langdurig geblesseerd en moet ik maar hopen dat ik bij een andere club een nieuw contract krijg. Ik heb een vriendin en een zoontje om voor te zorgen.'' Hoewel Leonardo bij Ajax meer zou willen spelen, wil hij best met de club over een contractverlenging praten.''Maar ik sta ook open voor een overgang naar Griekenland,'' aldus de Braziliaan.
Er is belangstelling van Panathinaikos, de Griekse club waar Henk ten Cate trainer is. Als coach van Ajax pikte Ten Cate de linksbenige dribbelaar op bij NAC.
Technisch manager Danny Blind zei gisteren dat Ajax een bod afwacht van Panathinaikos, maar dat de club 'in principe' niet van plan is om Leonardo te verkopen. Van Basten, de hoogste in rang op voetbalgebied bij Ajax, stelde echter dat Leonardo vóór februari onder geen beding weg mag.
''We zijn geen financiële instelling,'' aldus Van Basten. ''We moeten eerst sportief succes behalen en dan pas denken aan de financiën.'' Over het feit dat Blind in de krant had gezegd dat er toch te praten viel over een transfer van Leonardo, zei Van Basten: ''Dat is een voorbeeld van miscommunicatie. Dat bespreek ik even met Danny.'' Leonardo is bij Ajax een invaller met veel toegevoegde waarde. Zo forceerde hij in de slotfase van het Uefacupduel met HSV de 1-0 zege.
Hoewel Van Basten hem de komende maanden graag erbij houdt, wilde de trainer niet kwijt of Leonardo in aanmerking komt voor een contractverlenging. (JOP VAN KEMPEN)
Leonardo: Panathinaikos biedt een miljoen euro
Leonardo mag niet vertrekken bij Ajax in de winterstop. De aanvaller wil echter naar Panathinaikos, omdat hij bij Ajax maar geen duidelijkheid krijgt. naar eigen zeggen willen de Grieken een miljoen euro betalen voor zijn aflopende contract.
"Ik heb een aflopend contract en wil duidelijkheid. Ik heb Ajax gevraagd of ik kan bijtekenen, sta open voor een langer verblijf, maar hoor alleen maar 'het komt wel, het komt wel'. Ik ben bijna 26, heb een vrouw en een kindje waar ik voor moet zorgen. Dat ik niks hoor, maakt me boos. Ik word onzeker."
"Ik heb een gelimiteerde transfersom van vijf miljoen euro, maar dat kun je voor vier maanden niet vragen. Dat is niet van deze tijd. Panathinaikos wil één miljoen betalen en dat vind ik genoeg."
Blij met de punten ...
- Jinne
- Site Admin
Als ie weg gaat, dan moet er inderdaad wel iemand voor terug komen. Zo'n bank als gisteren vind ik immers niks. Met alleen Leo als echte aanvaller.
Weer prachtige voetballersrealiteit. Meneer kan nu natuurlijk maar net rondkomen met z'n hongerloontje...Ik ben bijna 26, heb een vrouw en een kindje waar ik voor moet zorgen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jammer dat ze hem niet hebben verkocht. Ik denk namelijk dat hij nu gratis de deur uitloopt.
Panathinaikos doet Leonardo aanbieding voor komende zomer
De kans dat Leonardo komende zomer transfervrij bij Ajax vertrekt, wordt steeds groter. De aanvaller heeft een aanbieding van Panathinaikos op zak om daar per 1 juli aan de slag te gaan. "Leo kan voor drie jaar tekenen", zegt trainer Henk ten Cate in De Telegraaf. "En uit dat voorstel spreekt veel waardering. Er ligt een heel mooi contract voor hem klaar." VZ