N.E.C. 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » di jan 20, 2009 3:39 pm

Ik zet het toch maar hier neer, ondanks dat-ie verhuurd is...

Welkom bij NEC, Dennis...

Dennis Rommedahl: 'N.E.C. was een superoptie voor mij' Uitgegeven op 20 januari 2009 14:50

Vandaag heeft N.E.C. Dennis Rommedahl mogen verwelkomen in het McDOS Goffertstadion. De aanvaller kwam per direct op huurbasis over van Ajax en zal morgen zijn opwachting maken in de 1/8 finale KNVB beker tegen Sparta Rotterdam. Hieronder een interview met de kersverse N.E.C.'er.

Afbeelding

Wat was je eerste reactie toen je hoorde dat N.E.C. je graag wilde huren?
'Leuk! Ik wilde sowieso graag in Nederland blijven en N.E.C. was een superoptie voor mij. De manier van voetballen spreekt me aan. Het is echt een team waarin iedereen knokt voor elkaar en dat is wat ik ook graag wil. Natuurlijk heeft Dennis Gentenaar me het een en ander over N.E.C. verteld, maar de gesprekken met de trainer waren doorslaggevend. Hij gaf aan veel vertrouwen in mij te hebben en dat heb ik ook in hem. Dat is voor mij belangrijk.'

Vandaag was je eerste training, is het goed bevallen?
'Ja hoor, al was het wel even wennen. Het is hier wat relaxter dan bij Ajax, er worden ook meer grappen gemaakt. Ik heb het allemaal als zeer positief ervaren. Er is een mooie balans tussen dollen maar ook serieus en professioneel bezig zijn.'

Morgen speel je in de basis, is dat ook wennen?
'Waarschijnlijk wel ja. De laatste keer was met Ajax, volgens mij tegen PSV thuis. Het zal wel vreemd zijn allemaal. Ik moet alle namen nog een beetje leren en alles is nieuw. Het team moet aan mij wennen en ik aan hen. Hopelijk gaat dat zo snel mogelijk.'

Kende je al spelers van N.E.C?
'Niet echt heel goed. Lasse Schöne is natuurlijk een landgenoot, hem sprak ik wel eens bij wedstrijden, maar we hadden geen intensief contact. Dat is de laatste dagen pas wat meer geworden. Daarnaast ken ik Collins John nog wel vanuit mijn tijd in Engeland, hij speelde ook in Londen dus hem kwam ik wel eens tegen. Eigenlijk maakt het me ook niet zoveel uit. Ik ben geen moeilijke jongen, leg gemakkelijk contact en ik spreek Nederlands. Dat maakt alles een stuk eenvoudiger.'

Wat is je voorspelling voor morgen?
'Ik heb zelf dit seizoen nog niet tegen Sparta gespeeld, maar heb ze wel gezien natuurlijk. Het wordt 3-1 voor ons!'

Afbeelding

Afbeelding

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

En meer foto's van de 1e training voor de liefhebber...
Laatst gewijzigd door Ramona op wo jan 21, 2009 6:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jan 20, 2009 3:57 pm

Vandaag was je eerste training, is het goed bevallen?
'Ja hoor, al was het wel even wennen. Het is hier wat relaxter dan bij Ajax, er worden ook meer grappen gemaakt. Ik heb het allemaal als zeer positief ervaren. Er is een mooie balans tussen dollen maar ook serieus en professioneel bezig zijn.'
Mooie club toch... dat NEC.. :-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

LucaS

Bericht door LucaS » di jan 20, 2009 4:01 pm

Ach, dat is verschil tussen top en middenmoot
I think I lost my fucking headache

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jan 20, 2009 4:13 pm

Hij gaf aan veel vertrouwen in mij te hebben en dat heb ik ook in hem. Dat is voor mij belangrijk.'
Kan ik me goed voorstellen, Dennis. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jan 20, 2009 8:39 pm

LucaS schreef:Ach, dat is verschil tussen top en middenmoot
Top?? :-) :blush.gif: :aai.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » wo jan 21, 2009 7:28 am

Vooruitblik: NEC - Sparta
din. 20 januari 2009

Het zijn roerige tijden. Onze aanvoerder heeft een mooie transfer gemaakt. Onze trainer heeft een paar dagen 'pien in de buuk' gehad en uiteindelijk nog voor er echt iets ging spelen de knoop doorgehakt. Na een weekendje wachten komt het nieuws uit Amsterdam dat Rommedahl permissie heeft in Nijmegen het seizoen af te ballen. En wij waren vooral druk met het aanschaffen van kaarten voor de uitwedstrijd in Hamburg. Je zou bijna vergeten dat er deze woensdag nog een zeer belangrijke bekerpot op het programma staat. Want, het is een cliche maar, de kortste route op weg naar weer zo'n heerlijk Europees avontuur is toch echt via de beker.

Sparta thuis is de laatste jaren een lastigere opgave gebleken dan Sparta uit. Een slordige tien maanden geleden hadden we breekijzer Pothuizen nodig om de Rotterdammers op de knieën te krijgen en in mei 2007 wonnen we in het kader van de nietszeggende Intertoto play offs, maar daarvoor is het van november 2000 dat we voor het laatst wonnen in eigen huis. Het goede nieuws is wel dat het destijds ook een bekerwedstrijd betrof (2e ronde).

Afbeelding

Nog meer goed nieuws: Sparta is niet zo best in uitwedstrijden. In de competitie werden buiten Rotterdam slechts twee punten uit negen wedstrijden behaald en liefst 30 goals geincasseerd. De laatste overwinning buitenhuis (we laten de bekerwinst bij HSC'21 even buiten beschouwing) is van bijna een jaar geleden toen er in Enschede een knappe zege (1-2) op de nieuwe club van Wisgerhof werd behaald. Een plek in de kwartfinale is wat er op het spel staat en dus geen onmogelijke opgave. Bovendien is het hoog tijd revanche te nemen voor de traumatische kwartfinale nederlaag (na penalties) tegen de destijds eerstedivionist in 2004. Kom op NEC!! :hupajax.gif:

16-03-2008 NEC - Sparta 4-2 eredivisie
13-05-2007 NEC - Sparta 2-1 play offs
18-11-2006 NEC - Sparta 1-2 eredivisie
30-10-2005 NEC - Sparta 0-0 eredivisie
01-02-2002 NEC - Sparta 1-1 eredivisie
23-02-2001 NEC - Sparta 0-3 eredivisie

De basiself van NEC zal vrijwel dezelfde zijn als die tegen Ajax. Enige wijziging is waarschijnlijk de nieuwe man Rommedahl die de plaats van Saidi (foto, debuut van Saidi in 2006 tegen Sparta) zal innemen. Het is onduidelijk of Collins John fit genoeg is om op de bank te beginnen (!). Bij Sparta ontbreekt Arne Slot vanwege een schorsing. Voor de geblesseerden Touzani (enkel), Van Bueren (enkel), Dissels (knie) en Wapenaar (rug) komt de bekerwedstrijd te vroeg.

Afwezig
Rutger Worm (schouderblessure)
Joey Brock (knieblessure)
Mark Otten (knie)

Vermoedelijke opstelling NEC
Babos,
Dani, Zomer, Pothuizen, El Akchaoui,
Sibum, Davids, Schöne
Rommedahl, Van Beukering, Bouaouzan

Vermoedelijke opstelling Sparta:
Varkevisser, Vermes, Knol, Van Gessel, Slijngard, Rose, Falkenburg, Strootman, Duplan, Poepon, Godee

Statistieken

Eredivisie
Gespeeld Gewonnen Gelijk Verloren DV DT

Thuis 29 13 9 7 54 39
Uit 30 6 3 21 27 49
Totaal 59 19 12 28 81 88

Beker
Gespeeld Gewonnen Gelijk Verloren DV DT

Thuis 1 1 0 0 3 1
Uit 1 0 1 0 0 0
Totaal 2 1 1 0 3 1

Bron: http://www.detrouwehonden.nl/

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jan 21, 2009 8:11 pm

Gaat goed... de magie is uitgewerkt... NEC staat achter met 0-1

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » wo jan 21, 2009 8:17 pm

Denk dat NEC nog wel wint. Sparta presteert bijna niets in uitwedstrijden.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jan 21, 2009 8:19 pm

Hoeladans schreef:Denk dat NEC nog wel wint. Sparta presteert bijna niets in uitwedstrijden.
Ik moet het nog zien.. NEC en scoren vind ik (onterecht misschien) nog altijd te moeilijk gaan.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » wo jan 21, 2009 8:37 pm

Daar is de 1-1 al.

Schone.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jan 21, 2009 8:38 pm

Nu nog even eentje erin en dan vind ik wel dat de scheids mag affluiten...

wat is dat toch dat NeC altijd eerst achter moet staan?? Bah

Ramona

Bericht door Ramona » wo jan 21, 2009 10:15 pm

banjavi schreef:Gaat goed... de magie is uitgewerkt... NEC staat achter met 0-1
Jij bent ook erg... :offtopic.gif:

Assist van Rommedahl en ik moet zeggen...hij deed het goed... :headbang.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » do jan 22, 2009 7:45 am

Eindelijk weer nat shirt in de wasmand

donderdag 22 januari 2009 | 05:34

Afbeelding

NIJMEGEN;NIJMEGEN - Oh, wat had hij het gemist. Eindelijk weer een wedstrijd spelen. Eindelijk weer bezweet zo'n kleedkamer inkomen. Eindelijk weer het gras tussen je noppen uitpulken. Eindelijk weer een nat shirt in die wasmand gooien. "Dat was lang geleden", wist Dennis Rommedahl gisteravond na de 2-1 bekerzege op Sparta.

De van Ajax gehuurde Deense aanvaller gaf een slap handje in de catacomben van het Goffertstadion. "Sorry daarvoor", zei Rommedahl. " Maar ik ben moe." De glimlach was echter gelukzalig. Bij Ajax was zijn rol al heel lang uitgespeeld. Marco van Basten had één plek voor hem gereserveerd: op de tribune. Liever wilde hij niet meer herinnerd worden aan die wekelijkse gang na een thuiswedstrijd in de Arena. Met de andere tribuneklanten naar de kleedkamer. Handje geven aan de Ajacieden die wel gespeeld hadden en op naar het spelershome. "Dit is heerlijk. De passie. De druk van zo'n wedstrijd voelen. Het plezier. Dat heb ik echt gemist. Bij PSV. Bij Charlton in Engeland. Ik speelde altijd. Bij Ajax heb ik geleerd dat niets vanzelfsprekend is. Marco van Basten koos in mijn plaats altijd voor een ander. Dat is de keuze van de trainer. Dat heb je als speler te resepecteren."

Die houding is misschien te prijzen, maar thuis dacht zijn vrouw daar anders over. "Daar kregen we wel eens ruzie om", erkent Rommedahl. "Zij vond dat ik meer van me af moest bijten. Maar zo zit ik niet in elkaar. Ik uit dat niet. Het brandt bij van binnen."

Tegen Sparta spoelde hij de ellende van de afgelopen maanden van zich af met vlammende rushes, die de Nijmeegse supporters op de goedgevulde tribunes keer op keer in verroering brachten. De gelijkmaker van NEC (Rose had Sparta al na twee minuten op voorsprong gezet) was een Deens sprookje. De assist was van Rommedahl, de goal van zijn landgenoot Lasse Schöne. "Ik geef 'm maar, dacht ik. Want die bal wilde er maar niet als ik het zelf probeerde."

Een paar maanden geleden had hij Schöne voor het eerst gebeld. "Maar dat was om te vragen of ik op het kerstdiner bij Kenneth Perez thuis wilde komen. Alle Denen in de eredivisie waren daar voor uitgenodigd. Ik kon helaas niet. Was op mijn de verjaardag van mijn vriendin. Als ik toch gegaan was, had ik nu in een scheiding gelegen", lacht Schöne.

Toen de interesse van NEC steeds serieuzer werd had Schöne hem duidelijk gemaakt dat het de perfecte club zou zijn. "We strijden nog op drie fronten. Voor Dennis is NEC een goede club. En wij kunnen hem goed gebruiken. Zo'n speler staat voor ervaring. Voor kwaliteit. Wij gaan nog heel veel plezier aan hem beleven."

En Rommedahl? Die was blij geweest met de steun die hij in de slotfase vanaf de bank had gekregen. "Ik was moe, maar ze bleven me aanmoedigen. Dat hielp."

Goeie gozer, wisten veel mensen in De Goffert. "Logisch", wist Schöne. "Dat zijn alle Denen."

NEC knokt zich naar laatste acht in beker

woensdag 21 januari 2009 | 22:12 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 21 januari 2009 | 23:49

Afbeelding
Jhonny van Beukering balt zijn vuist nadat hij NEC op 2-1 heeft gebracht in de bekerwedstrijd tegen Sparta. foto Broer van den Boom

NIJMEGEN - NEC zit voor het eerst sinds 2000 bij de laatste acht van het toernooi om de KNVB-beker. De Nijmeegse ploeg had woensdagavond in de eigen Goffert de handen vol aan Sparta, maar de minstens gelijkwaardige Rotterdammers kwamen een treffer van Jhonny van Beukering, vlak na rust, niet meer te boven: 2-1.

Doordat NEC doorbekert, danst de ploeg van Mario Been ruim over de helft van het seizoen nog altijd op drie bruiloften. De Nijmegenaren doen immers ook in de competitie nog volop mee voor Europees voetbal en ook in de UEFA Cup is het team nog altijd van de partij.

Debutant Dennis Rommedahl kende woensdagavond een opmerkelijk debuut bij NEC. De Deense roadrunner had dit seizoen bij Ajax pas drie wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld, maar van een tekort aan wedstrijdritme was niets de bespeuren. Hij gaf zijn directe tegenstander Donovan Slijngaard keer op keer het nakijken.

De wervelende acties van de Ajax-huurling leverden in de eerste helft voortdurend hachelijke situaties op voor het Sparta-doel. Twee keer ging hij tevergeefs voor eigen succes, twee keer bracht hij een medespeler in scoringspositie. Jhonny van Beukering zag zijn inzet op de doellijn gestuit door de billen van Ruud Knol. Even later was het echter wel raak. Rommedahl werd weggestuurd door Patrick Pothuizen, hij wachtte even tot Lasse Schöne gearriveerd was en gaf vervolgens een subtiele steekbal op zijn landgenoot. Die schoot via de binnenkant van de paal raak.

Dat doelpunt bracht de thuisclub langszij (1-1), want - zoals wel vaker dit seizoen - kende NEC een matige start. Dat povere begin leidde ditmaal tot een vroege achterstand. Gábor Babos wist Rydell Poepon in eerste instantie nog van scoren af te houden. Maar de Hongaarse doelman reageerde vervolgens niet optimaal op de corner van Joey Godee. Hij sloeg de bal precies voor de voeten van Yuri Rose die simpel voor 0-1 kon zorgen.

Kort na de hervatting sloeg NEC opnieuw toe, Rachid Bouaouzan begon aan een actie, bediende Van Beukering en die wrong zich op kracht langs twee tegenstanders. Tegen zijn bekeken schuiver had doelman Cor Varkevisser geen verweer: 2-1.

Het publiek in de bijna uitverkochte Goffert ging er eens goed voor zitten. Maar de voorsprong had een verlammend effect op de thuisclub. NEC speelde ineens onverklaarbaar slordig, leed bijzonder veel balverlies en Sparta won in het tweede bedrijf haast alle persoonlijke duels. Maar echte kansen kwamen er niet voor de bezoekers. De Nijmeegse defensie, andermaal geleid door de onverwoestbare Patrick Pothuizen, hield vrij eenvoudig stand.

In feite was de enige reële doelkans in het laatste half uur er een voor NEC. Bas Sibum zag dat Varkevisser verkeerd stond opgesteld en probeerde de Rotterdamse keeper met een lobje te verschalken. Bij de tweede paal had Van Beukering de beslissing op de voet, maar Varkevisser was net op tijd ter plekke om een derde tegentreffer te verijdelen.

Bron: http://www.gelderlander.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » do jan 22, 2009 8:02 am

In de media: NEC-Sparta
don. 22 januari 2009

NEC-Sparta Rotterdam 2-1
Ondanks een snelle achterstand lukte het NEC zich te ontdoen van Sparta, dat al na twee minuten via Yuri Rose op 0-1 was gekomen. De ploeg van coach Mario Been was voor eigen publiek ook duidelijk de sterkste van de twee Eredivisionisten.

In de 36ste minuut rondde Lasse Schöne een combinatie met Dennis Rommedahl af voor de terechte 1-1. En in de 55ste minuut zorgde Jhon van Beukering met een individuele actie voor 2-1. Hij draaide razendsnel weg bij Sander van Gessel en klopte doelman Cor Varkevisser in de korte hoek: 2-1.

Bron: VI

NEC met smaakmaker Rommedahl verder in beker

NEC krijgt het de komende maanden druk, zowel binnen als buiten de landsgrenzen. De ploeg van trainer Mario Been overwinterde in de UEFA Cup (nu tegen HSV) en bereikte woensdagavond ten koste van Sparta de kwartfinale van de KNVB Beker: 2-1.

In een attractieve wedstrijd had subtopper NEC een lastige tegenstander in de Kasteelclub, die in Nijmegen wel in was voor een bekerstunt. De ploeg van trainer Foeke Booy had echter geen wapen tegen de snelheid van NEC-aanwinst Dennis Rommedahl. De van Ajax gehuurde aanvaller was de absolute smaakmaker in het volgepakte stadion De Goffert, zeker voor rust.

Sparta brak het duel tegen NEC al snel open. In de derde minuut scoorden de Rotterdammers de 0-1. NEC-doelman Gabor Babos stompte de bal na een hoekschop van Spartaan Kevin Strootman in de voeten van diens ploeggenoot Yuri Rose. De middenvelder knalde vervolgens hard binnen.

NEC leek even van slag, maar herpakte zich snel. Na ongeveer een kwartier begon de Rommedahl-show. De snelheid van de rechterflankaanvaller was te veel voor zijn bewaker Donovan Slijngard. Eerst voorkwam verdediger Sander van Gessel vlak voor de doellijn de eerste treffer van Rommedahl in Nijmeegse dienst.

Daarna gunde hij de 1-1 aan Jhonny van Beukering. De spits moest echter toezien dat Spartaan Ruud Knol zijn inzet voor de doellijn keerde. In de 36e minuut was het wel raak. Rommedahl tikte kort op Lasse Schöne, die doelman Cor Varkevisser kansloos liet: 1-1. Aan de ander kant was Rydell Poepon vlak voor rust nog dicht bij de 1-2.

In de tweede helft sloeg NEC al snel toe via Jhonny van Beukering, in de 55e minuut. Die klap kwam Sparta niet meer te boven en het mocht blij zijn dat het vizier van NEC niet meer op scherp stond en Rommedahl het wat rustiger aan deed. Het thuispubliek ging echter tevreden naar huis; verder in de beker met een trainer (Been) die NEC in elk geval dit seizoen boven Feyenoord verkiest.

Bron: FCUpdate

Geknipt en geplakt van: http://www.detrouwehonden.nl/

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jan 22, 2009 8:51 am

Da's de emotie Ramoon... kan dr nix aan doen.. :)

NEC informeert naar Ajacied Goossens
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 07:45 | Laatst bewerkt: Vandaag 07:51

Na Dennis Rommedahl te hebben binnengehaald, lijkt NEC zijn zinnen op nog een Ajacied te hebben gezet. ''Carlos Aalbers (technisch directeur van de Nijmegenaren, red.) heeft mij naar de situatie van John Goossens gevraagd'', beaamt manager technische zaken Danny Blind van Ajax in De Telegraaf .

''Ik heb gezegd dat hij nog 2,5 jaar onder contract staat. Ze komen erop terug.'' Goossens is linkeraanvaller.

Ramona

Bericht door Ramona » do jan 22, 2009 9:24 am

OKi...vooruut... :)

Ik had zelf 't idee dat ze in de 2e helft wat gas terugnamen om krachten te sparen voor DE Derby van zondag a.s. ... :necsjaal.gif: :hupajax.gif:

...zonder daarmee Sparta tekort te willen doen, want die knokten wat ze waard waren...de nummer 1 van Rotterdammmmmmm...bijna... :headbang.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » do jan 22, 2009 3:15 pm

Van Beukering is blij met winst en komst Rommedahl
Door: Steven | Gepubliceerd: Gisteren 23:33 | Laatst bewerkt: Vandaag 01:31

Jhonny van Beukering is blij dat NEC een ronde verder is in de KNVB-Beker, maar baalt van het matte begin. ''We begonnen veel te slap, verloren te veel duels en kregen te snel een doelpunt tegen. Na die snelle treffer pakten we het wel goed op en waren wij nog de enige ploeg die aanviel. We hebben niet echt gedomineerd, maar gewoon geen kans weggegeven. Al met al een verdiende overwinning.''

Afbeelding

De aanvaller leek wat minder aanwezig te zijn dan normaal, maar de Velpenaar ziet dat zelf anders. ''Ik kreeg wat meer ballen in de voet aangespeeld en legde deze ook weer breed of terug, daardoor val ik minder op. Ze zijn gewend dat ik wat meer diepe ballen geef en ballen uit de lucht pak. Het is wel weer lekker om te scoren, na goed voorbereidend werk van Rachid Bouaouzan.''

Van Beukering is ook blij met de komst van Dennis Rommedahl. ''Als je ziet wat voor een ballen hij geeft en hoeveel gevaar hij kan creëren, dan is het echt een aanwinst.''

De spits kijkt ook uit naar de wedstrijd tegen Vitesse van aankomende zondag. ''Dat blijven speciale wedstrijden, zeker omdat ik daar natuurlijk heb gespeeld. Ik heb in ieder geval het volste vertrouwen dat we daar gaan winnen.''

Bron: http://www.forzanec.nl/

Dat kan idd een erg mooi koppel worden... :headbang.gif:

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » do jan 22, 2009 5:32 pm

NEC informeert naar Ajacied Goossens
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 07:45 | Laatst bewerkt: Vandaag 07:51

Na Dennis Rommedahl te hebben binnengehaald, lijkt NEC zijn zinnen op nog een Ajacied te hebben gezet. ''Carlos Aalbers (technisch directeur van de Nijmegenaren, red.) heeft mij naar de situatie van John Goossens gevraagd'', beaamt manager technische zaken Danny Blind van Ajax in De Telegraaf .

''Ik heb gezegd dat hij nog 2,5 jaar onder contract staat. Ze komen erop terug.'' Goossens is linkeraanvaller.
Van Beukering tegen Goossens op eerste training: "He man, je hebt je voornaam verkeerd gespeld." :biggrin.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Ramona

Bericht door Ramona » vr jan 23, 2009 5:39 pm

Hehe... :smallgrin.gif:

Ff snel iets anders...anders is Mario al vertrokken naar Rotjeknor volgens sommigen... :)

Been heeft eerste gesprek met Feyenoord achter de rug
vrij. 23 januari 2009

Mario Been heeft vrijdagmiddag een eerste onderhoud met Feyenoord achter de rug. De trainer van NEC is in beeld om vanaf komend seizoen hoofdtrainer te worden.

'Het was een positief gesprek', liet Been in een reactie aan VI.nl weten. 'Meer wil ik er op dit moment niet over zeggen.'

Bij het gesprek waren algemeen directeur Erik Gudde, financieel directeur Onno Jacobs en jurist Joris van Benthem aanwezig. De club uit Rotterdam is op zoek naar een opvolger van Gertjan Verbeek, die woensdag 14 januari werd ontslagen.

Maandag gaf Been al aan niet tijdens het huidige seizoen de overstap te maken naar Feyenoord.

Bron: VI

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr jan 23, 2009 8:13 pm

Dat zat er natuurlijk aan te komen. Vind het ook niet zo heel vreemd hoor... maar succes wensen doe ik hem niet volgend jaar.. :1evil.gif:

Ben benieuwd wat NEC nu gaat doen. Alvast informeren of wachten tot de zomer=

Feyenoordsupporters zien het helemaal zitten... die gaan weer voor het kampioenschap volgend jaar... :aai.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » vr jan 23, 2009 8:23 pm

Die koekeloeren allang rond natuurlijk...niks nieuws onder de zon...toch?

Ik wens Mario wel het beste, alleen Feyenooit niet.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jan 23, 2009 8:27 pm

Wel een beetje bijgedraaid dus? :blush.gif:

Mario Been vind ik een prima kerel. Jammer dat hij zijn carrière op het punt staat te verknallen.

Ramona

Bericht door Ramona » vr jan 23, 2009 8:38 pm

Ik?

Volgens mij niet? :blush.gif:
Altijd geweten dat hij terug zou gaan...daar ligt nu eenmaal zijn hart...niet dat ik DAT snap...dat is wat anders... :)

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » vr jan 23, 2009 8:48 pm

Dit worden dure onderhandelingen voor feyenooit. Als je nu al toegeeft dat je met Been onderhandelt, dan kun je in feite niet meer terug. Tenminste, als je de ruiten van je bestuurskamer heel wilt houden. Been kan dus eisen wat ie wil. Wat is het toch een amateuristische prutsclub. Rijp voor de hoofdklasse.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jan 23, 2009 9:19 pm

banjavi schreef:Feyenoordsupporters zien het helemaal zitten... die gaan weer voor het kampioenschap volgend jaar... :aai.gif:
Gaan ze ook. Voor het periodekampioenschap welteverstaan.

Gesloten