Online gratis voetbal kijken
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik heb Aston Villa - Ajax via een stream gezien, nou dat doe ik ook nooit meer. Ik raakte nog meer in de stress van dat hakkelige beeld en die haperingen dan van het spel zelf.
Dan betaal ik wel gewoon een paar euro voor die paar keer dat ik niet in het stadion ben. Gewoon Nederlands commentaar en het beeld loopt gewoon prima door.
Het is alleen zo balen dat je een vertraging hebt van 50 seconden ofzo, ik vind het al irritant dat je via de rechtstreekse tv een vertraging van 4 seconden hebt maar je hebt toch een beetje het gevoel dat je naar iets zit te kijken wat niet juist op dat moment gebeurt.
Enige voordeel is dat ik bij een vrije trap (voor NEC bijv.) zo gespannen was dat ik teletekst aanzette, en zolang dat +je niet naar NEC sprong ik dus wist dat de bal naast zou gaan.
Dan betaal ik wel gewoon een paar euro voor die paar keer dat ik niet in het stadion ben. Gewoon Nederlands commentaar en het beeld loopt gewoon prima door.
Het is alleen zo balen dat je een vertraging hebt van 50 seconden ofzo, ik vind het al irritant dat je via de rechtstreekse tv een vertraging van 4 seconden hebt maar je hebt toch een beetje het gevoel dat je naar iets zit te kijken wat niet juist op dat moment gebeurt.
Enige voordeel is dat ik bij een vrije trap (voor NEC bijv.) zo gespannen was dat ik teletekst aanzette, en zolang dat +je niet naar NEC sprong ik dus wist dat de bal naast zou gaan.
Zonder makkelijk te doen over geld, want ik weet dat sommigen het niet breed hebben, dat tientje per maand is 2 pakjes sigaretten, 4 biertjes, een biscoopkaartje of een kwart kaartje voor een europacupwedstrijd. Ik sluit me aan bij Thijs, ik snap niet dat je dat kiest boven eredivisie live
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Typisch Nederlands? Mwah, gewoon mensen eigen. Als er geen straf op staat, dan doet (bijna) iedereen het. Ik kijk graag via een stream, te meer omdat ik telkens gezeik heb met die Ziggo. Ben nu al maanden mijn kastje kwijt en ik heb het wel een beetje gehad. Laatst een automatische afschrijving voor een nieuw kastje, want hij viel nu buiten de garantie. Ja gek hè als je 5 maanden moet wachten op een nieuwe. Anyway, ik kijk dus gewoon streams en zolang de overheid niet bij mij voor de deur staat en/of ik in de krant lees dat joey is opgepakt, dan blijf ik dat ook wel doen. Illegaal? Ja inderdaad, maar het maakt me niet zoveel uit. Te hard rijden als het echt kan hoor ik Frank zeggen. Kijk en dat is dus het probleem, want streams kunnen inderdaad ook altijd. Als ze in heel Nederland de flitscamera's weghalen dan rijdt een ieder daar 150 denk ik zo. Kleine kanttekening, ik zou die 10 euro wel kunnen missen, maar Ziggo heeft het bij mij voorlopig even verbruid.
Ik zie het prima, Luuk.
Ik waardeer het dat mijn vriendin mee wil naar de Arena, ondanks het feit dat ze er tegenwoordig weinig meer aan vindt. In ruil voor haar loyaliteit probeer ik tijd te maken voor haar, in plaats van haar te terroriseren met Juventus-Milan of Liverpool-Aston Villa.
DAt heeft er zeker mee te maken.999 schreef:Je mag het gewoon niet hebben van je vriendin, want anders staat er constant voetbal op de TV aan ...joey schreef:Ik vind het wel leuk. Het is altijd afwachten of het lukt. En ach, anders kan ik altijd nog naar de kroeg om de hoek gaan.

Ik waardeer het dat mijn vriendin mee wil naar de Arena, ondanks het feit dat ze er tegenwoordig weinig meer aan vindt. In ruil voor haar loyaliteit probeer ik tijd te maken voor haar, in plaats van haar te terroriseren met Juventus-Milan of Liverpool-Aston Villa.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Ik dacht dat zo'n kijkcode voor één wedstrijd was?Daniel_vT schreef:Wat is dit voor een onzin? Ik heb gisteren via de sms zo'n kijkcode aangeschaft, denk kan ik nu nog steeds wedstrijden kijken, vraagt ie op eredivisielive nu weer om een kijkcode.![]()
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Serieus? Wat is dat voor een onzin? Vorig jaar was het voor een hele speelronde, zelfs een paar dagen geloof ik. Als jij zaterdag avond zo'n kijkcode aanschafte en dinsdag werd er ook gevoetbald kon je zaterdag, zondag en dinsdag kijken..Beloki schreef:Ik dacht dat zo'n kijkcode voor één wedstrijd was?Daniel_vT schreef:Wat is dit voor een onzin? Ik heb gisteren via de sms zo'n kijkcode aangeschaft, denk kan ik nu nog steeds wedstrijden kijken, vraagt ie op eredivisielive nu weer om een kijkcode.![]()