Nieuwe Anastasiou?Enganche schreef:Misschien mag de nieuwe Anastasiou het eens proberen.
Sarpong viel gisteren dus lekker in?

Ik heb niet veel van Bodul gezien, maar o.b.v. wat ik gezien heb leek me dat hij alleen al in z'n linker kleine teen meer techniek heeft dan Anastasiou in zn hele lijf, maar ik kan het fout gezien hebben hoor...Enganche schreef:Revo kwam laatst met de vergelijking Bodul-Anastasiou. Vond ik wel een mooie.
Dat was ook het enige, meer had je niet aan hem.Kwa snelheid drie keer langzamer dan b.v KJH.Had de beweeglijkheid van een sta-caravan.Eigenlijk zou een spits met zo weinig kwaliteiten hier niet eens genoemd mogen worden ...Enganche schreef:Het gaat er niet om of het je aanspreekt. Het gaat om de vraag of de vergelijking treffend is.Ik vind van wel.
Anastasiou was best een prima backup spits hoor. Kon iedere aangespeelde bal wel aardig klaarleggen.
Dat vond de Nederlandse sportpers ook, en dan vooral omdat Yannis altijd bereid was een kijkje in de keuken te geven. De beste man was het Lek van de ArenA - en dat wist iedereen ook eigenlijk wel.Deli schreef:Fantastische kerel Yannis
Wegereef vind ik zo slecht nog niet, hoor. Een van de weinige die wél te pruimen is.Toppie schreef:De scheidsrechter die fluit is ook zo'n geweldenaar Regelneef
Ja en die overtreding van Demy de Zeeuw op Stekelenburg bij een 0-1 voorsprong besliste hij ook als geen overtreding terwijl er met gestrekt been de schoen van de Zeeuw erin werd geramd bij Steek. Dat koste ons 2 punten en het kampioenschapBeloki schreef:Wegereef vind ik zo slecht nog niet, hoor. Een van de weinige die wél te pruimen is.Toppie schreef:De scheidsrechter die fluit is ook zo'n geweldenaar Regelneef
Temmink vond ik altijd de beste, jammer dat hij gestopt is. Die 2-2 tegen AZ in de laatste minuut door een onverdiende pingel maakte hem onsterfelijk.
Wegereef erkent zijn fout in AZ-Ajax
Het heeft enkele dagen geduurd, maar scheidsrechter Jan Wegereef heeft erkend dat hij een fout heeft gemaakt door de gelijkmaker van AZ-middenvelder Maarten Martens in het duel met Ajax (1-1) goed te keuren. Direct na de wedstrijd bleef de arbiter ervan overtuigd de juiste beslissing te hebben genomen. Voorafgaand aan het doelpunt ging Demy de Zeeuw met gestrekt been in op Ajax-doelman Maarten Stekelenburg, toen deze de bal losliet was het voor Martens een makkelijke prooi om in het doel te werken. De Ajacieden protesteerden hevig, maar Wegereef bleef bij zijn beslissing.
Maar inmiddels heeft de hevig bekritiseerde scheidsrechter toegegeven een fout te hebben gemaakt. “Hij vond het achteraf beter als hij zijn fout had toegegeven. Evenals de wedstrijd hebben we zijn reactie op televisie geëvalueerd. Op de foto in De Telegraaf zag je dat Wegereef te ver van de situatie stond en spelers zijn zicht belemmerden. Daarom had hij gewoon kunnen verklaren dat hij mis zat”, verklaart scheidsrechtersbaas Uilenberg tegenover De Telegraaf.
Precies, hier opteer ik ook voor.Marillion schreef: In de opstellingen hier zie ik een middenveld voorbij komen met Gabri, Lindgren én Enoh. Dat is me toch iets te defensief hoor. Ik zou graag Siem de Jong zien spelen i.p.v. Enoh. Die laatste is al een tijdje erg slordig en onrustig. Dan mogen Gabri en Lindgren het defensieve breekwerk opknappen terwijl De Jong kan zorgen voor aansluiting met de spitsen.
Extra informatie
- Het is niet toegestaan uitingen te tonen die refereren aan de brand van vorig jaar.
N'Kufo is echt enorm beperkt. In de samenvatting ziet het er vaak leuk uit, wat hij doet, maar er gaat werkelijk ontzettend veel mis bij die jongen.Jabu schreef:Ik zag destijds liever N'Kufo (met een gelimiteerde transfersom van 750.000,-) komen, maar Anastasiou had waarschijnlijk meer vrede met een reserverol.