Daylon Claasen
Moderator: mods
- Return of the Boombap
Even een verrassing uit de hoge hoed toveren.
Om half 3 speelt Ivoorkust U-20 tegen Zuid-Afrika U-20, met jawel, Daylon Claasen in de gelederen en de door Feyenoord aangetrokken Philani Khwela. Verder vertegenwoordigen nog een paar andere Ajax cape Town spelers Zuid-Afrika.
De selectie van Zuid-Afrika is als volgt:
South Africa
* 1. Boalefa Pule (Nw Academy)
* 2. Sipho Nyafoza (Nw Academy)
* 3. Coldrin Coetzee (Platinium Stars)
* 4. Thulani Hilatshwayo (Ajax Cape Town)
* 5. Ramahlwe Mphahlele (Moroka Swallows)
* 6. Kamohelo Mokotjo (Supersport)
* 7. Dylon Claasen (Ajax Amesterdam)
* 8. Michael Morton (Orlando Pirates)
* 9. Thulane Ngcepe (Moroka Swallows)
* 10. Thulani Serero (Ajax Cape Town)
* 11. Philani Khwela (Supersport)
* 12. Mandla Masango (Kaizer Chiefs)
* 13. Thabang Matuka (Platinium Stars)
* 14. Phumelele Bhengu (Moroka Swallows)
* 15. Bongani Sondhlane (Kaizer Chiefs)
* 16. Thela Ngobeni (Kaizer Chiefs)
* 17. George Maluleka (Supersport)
* 18. Mduduzi Nyanda (Orlando Pirates)
Wie de Zuid-Afrikaanse Ajacieden wil zien moet om 14:30 'hier' naar toe! Als het goed is moet de wedstrijd dan verschijnen. Tussen- en na de wedstrijd door draait men vooral muziek, dat jullie dat weten.
Om half 3 speelt Ivoorkust U-20 tegen Zuid-Afrika U-20, met jawel, Daylon Claasen in de gelederen en de door Feyenoord aangetrokken Philani Khwela. Verder vertegenwoordigen nog een paar andere Ajax cape Town spelers Zuid-Afrika.
De selectie van Zuid-Afrika is als volgt:
South Africa
* 1. Boalefa Pule (Nw Academy)
* 2. Sipho Nyafoza (Nw Academy)
* 3. Coldrin Coetzee (Platinium Stars)
* 4. Thulani Hilatshwayo (Ajax Cape Town)
* 5. Ramahlwe Mphahlele (Moroka Swallows)
* 6. Kamohelo Mokotjo (Supersport)
* 7. Dylon Claasen (Ajax Amesterdam)
* 8. Michael Morton (Orlando Pirates)
* 9. Thulane Ngcepe (Moroka Swallows)
* 10. Thulani Serero (Ajax Cape Town)
* 11. Philani Khwela (Supersport)
* 12. Mandla Masango (Kaizer Chiefs)
* 13. Thabang Matuka (Platinium Stars)
* 14. Phumelele Bhengu (Moroka Swallows)
* 15. Bongani Sondhlane (Kaizer Chiefs)
* 16. Thela Ngobeni (Kaizer Chiefs)
* 17. George Maluleka (Supersport)
* 18. Mduduzi Nyanda (Orlando Pirates)
Wie de Zuid-Afrikaanse Ajacieden wil zien moet om 14:30 'hier' naar toe! Als het goed is moet de wedstrijd dan verschijnen. Tussen- en na de wedstrijd door draait men vooral muziek, dat jullie dat weten.
-
Ik zat van de week op de Copa SP naar een speler te kijken met veel overeenkomsten. Speelde nog meer in één keer en kan makkelijker een bal ook over 30 meter verplaatsen, maar qua vooruit voetballen, techniek, handelingssnelheid en zuivere passing wel vergelijkbaar. Probleem met die beide jongens is dat hoewel ze op jeudniveau vaak tot de beteren behoren, ze fysiek wel erg licht zijn en bovendien een bouw hebben die me niet erg hoopvol stemt dat ze zich fysiek nog goed gaan ontwikkelen. Claasen zal haast een Davids-achtige kracht moeten ontwikkelen.
-
Kun je hem strikken voor AT? We kunnen nog wel zo'n Vedette gebruiken.Vedette-10- schreef:Ik zie een potentiele vedette rondlopen bij Ivoorkust op het middenveld. Maar volgens mij is die al gestrikt door Standard Luik, maar ik ga ff goed opletten of dat hem wel is..
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Mee eens. Die jongen maakt niet de indruk de fysieke weerbaarheid te hebben die Pienaar wel had.Enganche schreef:Ik zat van de week op de Copa SP naar een speler te kijken met veel overeenkomsten. Speelde nog meer in één keer en kan makkelijker een bal ook over 30 meter verplaatsen, maar qua vooruit voetballen, techniek, handelingssnelheid en zuivere passing wel vergelijkbaar. Probleem met die beide jongens is dat hoewel ze op jeudniveau vaak tot de beteren behoren, ze fysiek wel erg licht zijn en bovendien een bouw hebben die me niet erg hoopvol stemt dat ze zich fysiek nog goed gaan ontwikkelen. Claasen zal haast een Davids-achtige kracht moeten ontwikkelen.
Het stinkt aan alle kanten!
Hmm, Nigeria op 0-1 voorsprong. Uit een corner na een dekkingsfout. Niet terecht in mijn ogen, Zuid-Afrika speelt meer als team. Nigeria heeft soms zo haar momentjes. Je ziet overigens wel Claasen's klasse (
) zo nu en dan als ie aan de bal is. Hoge handelingsnelheid, ziet goed de ruimte voor een steekpass die hij dan ook goed afleverd. Er loopt overigens op het middenveld van Zuid-Afrika ook nog wel een interessante speler rond, de nummer 10 geloof ik. Snel en heel goed in de omschakeling en een goede timer wat betreft ballen afpakken.
En de commentatoren hadden het net over l'Ajax Amsterdam, Pays-Bas

En de commentatoren hadden het net over l'Ajax Amsterdam, Pays-Bas