NEC-Ajax 18-01-2009
Ja, zo zag ik het ook. Kan ik me ook best iets bij voorstellen.Duke schreef:Hoe weet je dat? Ik kreeg op basis van wat ik zag de indruk dat Van Basten toch aardig ontstemd was, en hij weigerde de uitgestoken hand van Cvitanich. Tenminste, zo zag ik het.
Achteraf gezien profiteerde Ajax van die rode kaart, hoe gek het ook klinkt. NEC wilde de zaak forceren en verloor het hoofd. Na die rode kaart ging NEC alleen maar slechter spelen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- LouisXIV & co
en is dat gek? die gozer had er zeker 1 [misschien wel 2 moeten maken, dat deed hij niet en dan pakt-ie ook nog eens een domme gele kaart, ik vond cvit by far de slechtste ajacied, gistermiddag!Duke schreef:Hoe weet je dat? Ik kreeg op basis van wat ik zag de indruk dat Van Basten toch aardig ontstemd was, en hij weigerde de uitgestoken hand van Cvitanich. Tenminste, zo zag ik het.
Gefeliciteerd met de overwinning. Het was een leuke wedstrijd om naar te kijken. Strijd, spanning en wederom falende arbitrage.
Na de wedstrijd van PSV had ik trouwens besloten dat Ajax van mij wel kampioen mag worden. PSV wordt het sowieso niet en aangezien ik hier nu al genoeg kampioenschappen heb meegemaakt gun ik het jullie eerlijk gezegd wel.
Na de wedstrijd van PSV had ik trouwens besloten dat Ajax van mij wel kampioen mag worden. PSV wordt het sowieso niet en aangezien ik hier nu al genoeg kampioenschappen heb meegemaakt gun ik het jullie eerlijk gezegd wel.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Mee eens, Luuk. Ik herhaal nog maar eens wat ik een tijdje geleden heb gepost in het Engeland/Schotland topic: toen ik Liverpool - Hull City bezocht was dat een verademing; er wordt nauwelijks gefloten, gewoon doorspelen; geeft de wedstrijd een dynamiek die je in Nederland zelden ziet. Aan de andere kant: hoeveel professionele scheidsrechters hebben we in Nederland? Het lijkt me als amateur haast ondoenlijk om alles te zien; zelfs profs hebben het er al moeilijk mee.LucaS schreef:Je kan heel veel bereiken met cameratoezicht en zo, maar een gele kaart of niet blijft altijd subjectief. Als je de gele kaart voor Wielaert bekijkt; als dat de norm was, hadden er gisten in de eredivisie wel honderd gegeven moeten worden
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Die eerste is een pingel en zeker geen gele kaart. Maar goed, als de scheidsrechter het duwtje niet ziet is het logisch en consequent dat hij die gele kaart wel geeft.LouisXIV & co schreef:Beide gele kaarten waren belachelijk. Heel jammer want voorin draait het juist lekker met die drie musketiers. We hadden Chvita goed kunnen gebruiken tegen Groningen. Maar ja, de arbitrage was sowieso weer waardeloos dit weekend. Lagen nog half in hun winterslaap.
Hoe vonden jullie Cvitanich verder spelen? Ik heb alleen de samenvatting gezien en daarin liet hij wel een aantal goede dingen zien.
-