Eljero Elia
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Ajax weet meteen waaraan het toe is. Als Elia echt naar Ajax toe wil, dan zal e.e.a. in overleg met Ajax zijn gegaan (zaakwaarnemer). Oftewel, dat de vertrek-clausule voor Ajax acceptabel is.
Als dit buiten Ajax om is gegaan, dan moeten we dus op zoek naar een alternatief, want dan wil Elia helemaal niet graag naar Ajax toe. Ajax moet nu duidelijkheid hebben.
Als dit buiten Ajax om is gegaan, dan moeten we dus op zoek naar een alternatief, want dan wil Elia helemaal niet graag naar Ajax toe. Ajax moet nu duidelijkheid hebben.
Elia moeten we gewoon laten varen. Zo goed is hij nu ook weer niet, de genoemde prijzen zijn veel te hoog. Laat hem maar lekker bij Twente blijven de komende jaren, want ik neem niet aan dat iemand minimaal 10 miljoen euro gaat neertellen voor die jongen.
Met een goede scouting koop je voor de helft van dat geld een betere speler, dat weet ik zeker.
Met een goede scouting koop je voor de helft van dat geld een betere speler, dat weet ik zeker.
Ik ook niet.Denk dat, als er niks zwart wit op papier staat beide partijen, als het hun uitkomt, tegen die tijd dat ie weg wil/kan last krijgen van acute geheugen verlies ..LucaS schreef:Ben toch benieuwd wat voor een garantie Elia zou kunnen hebben als gevolg van intelligente afspraken. Dat twente hem niet zal tegenhouden, maar dat degene met het hoogste bod degene is waarmee zaken worden gedaan? Lijkt me niet handig voor Elia om geen enkele invloed te hebben op welke club het wordt. Maar een ander soort garantie kan ik me eigenlijk niet voorstellen
Blij met de punten ...
Misschien is de garantie dat Elia rond de 10 miljoen weg mag, maar dat Twente ook nog een bedrag wil bij eventuele doorverkoop zodat Munterman toch nog aan zijn 12,5 miljoen komt.LucaS schreef:Ben toch benieuwd wat voor een garantie Elia zou kunnen hebben als gevolg van intelligente afspraken. Dat twente hem niet zal tegenhouden, maar dat degene met het hoogste bod degene is waarmee zaken worden gedaan? Lijkt me niet handig voor Elia om geen enkele invloed te hebben op welke club het wordt. Maar een ander soort garantie kan ik me eigenlijk niet voorstellen
Ik snap er eerlijk gezegd niets van dat die Elia z'n contract heeft verlengd. Met een aflopend contract had hij gewoon een hele mooie transfer kunnen gaan maken. Nu moet hij nog maar zien waar hij eindigt. Ik bedoel, het is een leuke speler met potentie maar het is ook geen Cruijff.
Nil volentibus arduum
Elia verspreekt zich: "als de club in de zomer weer komt, dan maak ik een mooie transfer"
http://voetbal.nos.nl/video/bekijk/ID/t ... ijero-elia
Alleen vind ik hem redelijk naïef in zijn beoordeling van de bereidheid van Twente om in de zomer hem te laten gaan. Er staat geen clausule in zijn nieuwe contract, maar "er zijn afspraken gemaakt".
http://voetbal.nos.nl/video/bekijk/ID/t ... ijero-elia
Alleen vind ik hem redelijk naïef in zijn beoordeling van de bereidheid van Twente om in de zomer hem te laten gaan. Er staat geen clausule in zijn nieuwe contract, maar "er zijn afspraken gemaakt".
Laat ik het zo zeggen: ik vind het geen verrassing dat Blind absurd veel geld heeft neergelegd voor Sulejmani. En het zou me ook niet verbazen als hij straks absurd veel geld neerlegt voor Elia.
Over Elia: 5,6 miljoen euro lijkt me gezien zijn rendement van dit moment zo'n beetje de grens. Kunnen we het daar over eens zijn?
Over Elia: 5,6 miljoen euro lijkt me gezien zijn rendement van dit moment zo'n beetje de grens. Kunnen we het daar over eens zijn?
Het stinkt aan alle kanten!
Zeker.joey schreef:Laat ik het zo zeggen: ik vind het geen verrassing dat Blind absurd veel geld heeft neergelegd voor Sulejmani. En het zou me ook niet verbazen als hij straks absurd veel geld neerlegt voor Elia.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik vind 10 miljoen niet teveel. Elia gaat zeker het dubbele opleveren. Is gewoon een hele goede speler. Vind hem wel iets weg hebben van Christiano Ronaldo. Gewoon kopen van de zomer.joey schreef:Als Ajax straks die 9,5 miljoen (!) voor die jongen betaalt, lachen ze zich helemaal dood bij Twente.
Sinterklaas werkt tegenwoordig als technisch manager voor Ajax. Dat weet iedereen.
- gertjuh410
Elia gaat in de zomer voor 8.3 miljoen euro naar Ajax. Twente krijgt bij een eventuele doorverkoop zo'n 20/25% van de transfersom. Dit is al een week rond!
Mijn bron? Via Danny Blind himself en mensen dicht om hem heen!
Ik hoef nu niet honderden reacties van mensen die me niet geloven.. dat snap ik, zou ik ook niet doen!
Wacht maar even af.. Dan hoop ik wel dat alle mensen die mij nu af gaan zeiken even hun excuses maken!
Mijn bron? Via Danny Blind himself en mensen dicht om hem heen!
Ik hoef nu niet honderden reacties van mensen die me niet geloven.. dat snap ik, zou ik ook niet doen!
Wacht maar even af.. Dan hoop ik wel dat alle mensen die mij nu af gaan zeiken even hun excuses maken!
-