Maarten Stekelenburg
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dat zal allemaal wel, maar ik vind het wel raar om te lezen dat Vermeer zogenaamd van alles fout heeft gedaan. Ik kan me persoonlijk twee fouten voor de geest halen. Thuis tegen Utrecht en uit bij Villa. Dat hij onrustig oogt kan kloppen, het is ten slotte z'n eerste seizoen in de basis bij een topclub. Ik heb Stekelenburg ook veel fouten in het eerste zien maken. Sterker nog, hij maakt ze nog steeds. Die tweede van NEC was gewoon makkelijk houdbaar.
Stekelenburg was op de leeftijd van Vermeer in ieder geval niet zo ver als Kenneth nu is. Het grootste probleem dat ik voorzie voor Vermeer is z'n lengte. Echt groeien zal hij niet meer.
Stekelenburg was op de leeftijd van Vermeer in ieder geval niet zo ver als Kenneth nu is. Het grootste probleem dat ik voorzie voor Vermeer is z'n lengte. Echt groeien zal hij niet meer.
De Stekel van vorig seizoen en begin dit seizoen is stukken beter dan Vermeer. Stekel pakte toen zelfs sommige hoge ballen, hij durfde eindelijk eens uit te komen. Vermeer is redelijk sterk op de lijn en hij heeft een geweldige trap, maar bij hem is echt iedere hoge bal een gevaar.
Vermeer kan aan aardige keeper worden, maar geen top. Stekel zou dat wel kunnen, al is hij een laatbloeier.
Vermeer kan aan aardige keeper worden, maar geen top. Stekel zou dat wel kunnen, al is hij een laatbloeier.
Ik weet dat je niets met Vermeer hebt, maar hij is wel wat beter op de lijn dan 'redelijk'. Minimaal gelijkwaardig aan Stekelenburg, in mijn ogen.Baseman schreef:De Stekel van vorig seizoen en begin dit seizoen is stukken beter dan Vermeer. Stekel pakte toen zelfs sommige hoge ballen, hij durfde eindelijk eens uit te komen. Vermeer is redelijk sterk op de lijn en hij heeft een geweldige trap, maar bij hem is echt iedere hoge bal een gevaar.
-
-
-
-
-
Poeh, ik ben allang blij dat je nu eindelijk inziet dat Ajax de echte toppers niet hun hele loopbaan bij de club kan houden. Nu nog inzien dat het voor Ajax niet mogelijk is om een selectie van 40 man te hebben en in vier verschillende opstellingen het seizoen te spelen, en ik kan je al een stuk serieuzer nemen.
-
-