Mario Been he. Die naait de handel wel op als ie tegen Ajax moet.Peter schreef:Absoluut waar. Die Blom wordt opgehitst door die idioten op de tribune en fluit echt zwaar in het voordeel van NEC.LucaS schreef:Die Blom beinvloedt deze wedsrtijd (on)behoorlijk. De verkeerde ploeg speelt met minder mensen
NEC-Ajax 18-01-2009
Doe ik ook niet. Het is dweilen met de kraan open als je verdedigers niet doen wat ze moeten doen. Vertonghen bij de 2-1, Van der Wiel bij die 2-2. Hij is toch rechtsback? Waar was ie bij die vrije trap?wimpey schreef:Wielaert maakt een prima debuut. Ik zou me door joey's agenda niet af laten leiden.Zuidema schreef: Oh ja, het is een aankoop van MvB. Zo slecht speelt ie nou ook weer niet in zijn debuutwedstrijd. Oleguer maar weer terug dan?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wimpey vindt dat Ajax goed staat te verdedigen, dus dan houdt het echt op, hoor.Zuidema schreef:Doe ik ook niet. Het is dweilen met de kraan open als je verdedigers niet doen wat ze moeten doen. Vertonghen bij de 2-1, Van der Wiel bij die 2-2. Hij is toch rechtsback? Waar was ie bij die vrije trap?wimpey schreef:Wielaert maakt een prima debuut. Ik zou me door joey's agenda niet af laten leiden.Zuidema schreef: Oh ja, het is een aankoop van MvB. Zo slecht speelt ie nou ook weer niet in zijn debuutwedstrijd. Oleguer maar weer terug dan?
Klopt, maar moet je ze werkelijk alles voorkauwen? Zelfs Baresi zou een hartverzakking krijgen van die individuele fouten.joey schreef:Maar dat is toch juist een kwestie van organisatie? Ik weet wel, we hebben niet de beste verdedigers, maar het moet beter kunnen dan dit.Zuidema schreef:Doe ik ook niet. Het is dweilen met de kraan open als je verdedigers niet doen wat ze moeten doen.
Huh? Joey toch.joey schreef:Maar dat is toch juist een kwestie van organisatie? Ik weet wel, we hebben niet de beste verdedigers, maar het moet beter kunnen dan dit.Zuidema schreef:Doe ik ook niet. Het is dweilen met de kraan open als je verdedigers niet doen wat ze moeten doen.
Dat zeg ik dus ook. Er is morgen weer werk aan de winkel. Je bent toch wel met me eens dat elke andere ploeg dan NEC vandaag al 2 x rood had gekregen he?
-
- AT Toto winner 15/16