NEC-Ajax 18-01-2009
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
En ook niet voor Ajax. Cvita is de enige aanvaller die een voldoende haalt.Zuidema schreef: Zo spelend in de 1e helft is Suarez in ieder geval nog lang niet interessant voor Barcelona.
Ajax geeft weinig weg trouwens, die grote kans voor NEC ontstond doordat er op het middenveld iemand liep te pitten en z'n man liet lopen.
Schilder heeft het lastig, maar al met al vind ik het best aardig om naar te kijken. De precisie ontbreekt wat, combinaties die net niet lukken, eindpass die onvoldoende is...
Als dat in helft 2 beter wordt, komt het wel goed.
GF, ik zeg ook niet dat het niet mag of kan. Ik denk alleen wel dat Ajax meer moet brengen, wil het verder komen. Op het middenveld en in de achterhoede gaat er érg veel mis. Alleen heeft NEC niet de kwaliteiten om dat uit te buiten.
Cvitanich komt op mij vooralsnog niet over als een heel intelligente speler.
Het stinkt aan alle kanten!
Om 100% soeverein te zijn in Nederland en in de CL te kunnen overwinteren, moet er nog veel meer worden gebracht ja. Deze wedstrijd moet echter vooral niet worden verloren. NEC in Nijmegen is nu eenmaal een lastige horde.joey schreef:GF, ik zeg ook niet dat het niet mag of kan. Ik denk alleen wel dat Ajax meer moet brengen, wil het verder komen. Op het middenveld en in de achterhoede gaat er érg veel mis. Alleen heeft NEC niet de kwaliteiten om dat uit te buiten.
Wat is intelligent? Suarez is dat volgens mij ook niet. En RvN evenmin.Cvitanich komt op mij vooralsnog niet over als een heel intelligente speler.
Vind Cvitanich juist goed spelen. Suarez niet. Die had een paar keer in de omschakeling slimmer vrij moeten lopen. Ruimte maken ipv stil blijven staan.joey schreef:GF, ik zeg ook niet dat het niet mag of kan. Ik denk alleen wel dat Ajax meer moet brengen, wil het verder komen. Op het middenveld en in de achterhoede gaat er érg veel mis. Alleen heeft NEC niet de kwaliteiten om dat uit te buiten.
Voor de rest staat het wel goed. Gabri best man van het veld. Haalt continu de counter eruit door goed voor te checken.
Zwakke punt blijven onze backs. Schilder is matig, vde Wiel is wel goed als hij voorcheckt maar zodra hij een man op zich af laat komen dat is hij uiterst onzeker.
Wedstrijd kan nog alle kanten op. Hopelijk komen wij als eerste op voorsprong.
- Ajaciedjuh
-