PSV 2008 - 2009
Ik reken het Nijland ook nergens aan en het resultaat van wanbeleid hoeft niet per definitie prut te zijn. Maar wat hebben we in godsnaam aan Nijland? Die jongen zou nog `of 2 jaar bij Groningen of Twenten moeten spelen. Robbenconstructies waren leuk toen we voldoende geld hadden. Dat hebben we nog wel, maar op de bank staat het zo mooi!!Enganche schreef:Daar kan die jongen ook niets aan doen, Harm. Met die klachten mag je bij Jantje zijn.
Nijland heeft talent, maar het is wel een doetje. Lijkt me geen jongen die echt kan knokken.
We hebben de grootste wanbestuurder van de voetbalwereld aan het hoofd van de organisatie staan en een flutcoach naast het veld.
Ik heb in Finland een paar Zweedse kanalen en heb de Fin (want dat is ie natuurlijk gewoon) Toivonen een keer of 3 zien ballen. Ik hoop echt dat PSV hem haalt.Ajax Rules schreef:Mmm...dat klinkt toch wel goed. Als schijn niet bedriegt, is dit een goede aankoop, en een koopje voor PSV.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We zullen het wel zien hoe goed hij is. Verwacht er niet al teveel van, want anders waren er ook wel andere clubs geweest. PSV is namelijk al zo lang geïnteresseerd in die jongen dat je mag verwachten dat hij bekeken is door andere clubs.PSV heeft Toivonen definitief binnen
14/01/2009 12:47
Ola Toivonen is eindelijk PSV'er. De interesse voor de aanvallende middenvelder van Malmö FF dateert al van oktober vorig jaar. De Eindhovenaren betalen 4,5 miljoen euro voor de Zweed.
PSV had in december al een bod uitgebracht op Toivonen, maar dat werd afgeslagen door zijn club. De regerend landskampioen heeft nu wel een bedrag geboden waarmee de Zweden akkoord gaan.
Toivonen speelde voor Malmö FF bij Degerfors IF en Örgryte IS. Hij heeft twee interlands voor Zweden op zijn naam.
VI
Voor een speler uit deze competitie is het nog best een behoorlijke transfersom. Gezien de financiële situatie van PSV zou je dus mogen verwachten dat ze redelijk zeker over die jongen zijn. Ik heb hem nog nooit gezien dus ik wacht nog maar even af met mijn oordeel.
Hoe staat het trouwens met die Manco? Ze zouden hem rustig brengen. Nou, dat lukt vrij aardig want hij speelt volgens mij zelden. Op zich geen slechte strategie hoor. Maar als hij echt zo goed is als sommige mensen beweren zou je toch verwachten dat hij het vrij snel oppakt en zich toch minstens regelmatig als invaller zou kunnen laten zien. Het is niet dat hij te maken heeft met zware concurrentie.
Hoe staat het trouwens met die Manco? Ze zouden hem rustig brengen. Nou, dat lukt vrij aardig want hij speelt volgens mij zelden. Op zich geen slechte strategie hoor. Maar als hij echt zo goed is als sommige mensen beweren zou je toch verwachten dat hij het vrij snel oppakt en zich toch minstens regelmatig als invaller zou kunnen laten zien. Het is niet dat hij te maken heeft met zware concurrentie.
Nil volentibus arduum
Volgens Sportwereld betaalt PSV overigens 3,6 miljoen ipv de 4,5 die VI meldt:
Transfer Toivonen naar PSV rond
Door LUDO VAN DENDEREN
EINDHOVEN - PSV heeft zojuist een akkoord bereikt met Malmö FF over de transfer van aanvaller Ola Toivonen. De Eindhovenaren betalen 3,6 miljoen euro voor de speler, die zij al geruime tijd op het oog hadden. Een delegatie van PSV is op dit moment in het Zweedse Malmö.
Het bestuur van de Zweedse topclub wilde aanvankelijk 5,5 miljoen euro ontvangen, PSV wilde steeds niet verder gaan dan 3,5 miljoen euro. Toivonen staat te popelen om in Eindhoven aan de slag te gaan. Hij hoopt vanmiddag nog overeenstemming te bereiken over zijn persoonlijke eisen.
Toivonen vormt een belangrijke versterking voor de ploeg van Huub Stevens. In de eerste helft van dit seizoen liet PSV een paar forse steken vallen, waardoor de titelverdediger achterop is geraakt bij AZ en Ajax.
Ola Toivonen, Finser kan het niet. Kiitos paljon.joey schreef:Hij heeft een Finse naam, maar hij speelt toch voor Zweden, Wimpey?
Majstorovic speelde ook voor Zweden, dus dat zegt niet zoveel. Hooguit dat Zweden niet zoveel goede spelers telt. Toivonen is een van die niet zo goede spelers.
Nee. Niveau Lazovic. PSV haalt gewoon weer een doorsnee voetballer voor veel geld. Prima!Maar dat is goed nieuws. Die Toivonen is dus niet veel bijzonders.
En dat slaat helemaal nergens op. Van Eljero Elia in zijn ADO tijd zag ik na één invalbeurt al genoeg en na een wedstrijd in Toulon wist ik het zeker: die jongen zou topclub waardig zijn. Zo heb ik dat wel met meer spelers gehad: het is een kwestie van het kijken naar gedrag in kleine ruimtes, loopacties, balbehandeling, passing en voetbalintelligentie. Zelfs als een speler z'n dag niet heeft, kun je daar met een enigszins geoefend oog nog wel wat van terugzien.joey schreef:Drie of vier keer? Dat is veel te weinig volgens Luuk.