Alleen financieel. Sportief is de Russische top net zo top als Werder Bremen. Geen top dus.joey schreef:De Russische topclubs zijn al top. Zeker financieel.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Dit zijn ze statistieken.
Valt me op dat er in de beker vooral een beroep op hem is gedaan en dan voornamelijk als linksback.Games playing for SKA Rostov-na-Donu :
23-Sep-08 Dynamo M 2:0 SKA R-n-D Russian Cup CB
06-Aug-08 SKA R-n-D 3:2 Khimki Russian Cup [yellow card] 89' LB
FC Rostov Games playing for FC Rostov :
Transferred 01-Jan-08 to RU SKA Rostov-na-Donu
03-Nov-07 Spartak M 3:0 Rostov Russian Premier L In 46' Out 74'
08-Aug-07 Rostov 0:1 Tom Russian Cup Out 25' [yellow card] 24' LB
04-Apr-07 Rostov 1:2 Dynamo Br Russian Cup Out 61' LB
20-Sep-06 Rostov 0:1 Khimki Russian Cup LB
-
Inderdaad. Zlatan speelde niet eens in de hoogste Zweedse divisie.Jinne schreef:Die zat in Zweden. Competitie is een stuk minder (zie de uitschakeling van kampioen Kalmar door Feyenoord), er wordt minder betaald en Nederland is een vaak in het verleden al een goede opstap geweest.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik las ergens dat ie een Russisch en een Georgisch passport heeft. Dan is hij in Russische ogen dus een Georgier. Nou is Rusland altijd al een lekker xenofobe samenleving maar na de oorlog van vorige zomer staan Georgiers er helemaal mooi op natuurlijk. Die jongen wil vast koste wat kost weg uit Rusland.joey schreef:Tja, maar een Russische speler die naar een Russische topclub kan kiest net zo min voor Ajax als een Duitse speler die naar een Duitse topclub kan.
-
Maar tientallen andere spelers wel.Jöhnk schreef:Ja? Bij mijn weten hebben de broers Arveladze, Kaladze, Kobiasjvili, Kinkladze nooit in Rusland gespeeld. Om een paar bekende Georgische spelers te noemen.joey schreef:Heb je daar enig bewijs voor, Dubbel? Georgiërs spelen van oudsher in de Russische competitie. Ze spreken ook Russisch.
In die tijd werd in Rusland nog niet zo goed betaald als nu.
Het stinkt aan alle kanten!
Spelers met minder keus waarschijnlijk. In Rusland voetballen lijkt me geen pretje.joey schreef:Maar tientallen andere spelers wel.Jöhnk schreef:Ja? Bij mijn weten hebben de broers Arveladze, Kaladze, Kobiasjvili, Kinkladze nooit in Rusland gespeeld. Om een paar bekende Georgische spelers te noemen.joey schreef:Heb je daar enig bewijs voor, Dubbel? Georgiërs spelen van oudsher in de Russische competitie. Ze spreken ook Russisch.