De Marco van Basten-topic
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
-
Neuh. Zeker PSV niet. Dat heeft dit jaar zowat geen uitwedstrijd gewonnen.LucaS schreef:Grappig, ik zou zeggen dat PSV en HSV minstens zulke goede graadmeters zijn.joey schreef:Van zulke ploegen moet Ajax gewoon winnen.
AZ was de beste graadmeter. Toen bleek dat Ajax nog aardig tekort komt.
AZ is een goed georganiseerde, redelijk getalenteerde ploeg.
Het stinkt aan alle kanten!
Grappig dat we tegen HSV door jullie verfoeide ( bijna ) counter ( de 2 kansen die we naderhand kregen zeker ) stiekum met de drie punten terug naar huis gingen .. zou AZ eens moeten proberen ..LucaS schreef:Grappig, ik zou zeggen dat PSV en HSV minstens zulke goede graadmeters zijn.joey schreef:Van zulke ploegen moet Ajax gewoon winnen.
AZ was de beste graadmeter. Toen bleek dat Ajax nog aardig tekort komt.
AJAX was in die wedstrijd 3 keer erger dan waar men AZ van beschuldigd ..
Blij met de punten ...
Verliespartijen (tegen goede ploegen) zeggen ook het meest, dan kun je zien waar de problemen zitten. LVG liet na Parma-Ajax zijn ploeg behoudender spelen, en dat was het laatste stapje. Van Ajax-Sparta of De Graafschap-Ajax was hij niets wijzer geworden.LucaS schreef:Het lijkt erop dat alleen de verloren wedstrijden tellen als er gekeken wordt naar hoe het op het moment gaat
Neem Van der Wiel. Tegen ADO lijkt hij heel wat. Maar confronteer hem met een beetje tegenstander en hij wordt aan alle kanten voorbijgelopen.
Daar ging de discussie niet over. Natuurlijk leer je het meest van de wedstrijden tegen sterkere tegenstanders. Het is alleen opvallend dat daarvoor AZ wordt genoemd en niet PSV of HSV. Een beetje naar jezelf toeredeneren is dat.
Ajax speelde een rij wedstrijden tegen sterke tegenstanders. Ik denk dat Feyenoord uit, Heerenveen uit, Villa uit, Twente uit, AZ uit, HSV uit en PSV thuis de wedstrijden zijn die je behoorlijk zwaar mag noemen. Na een slecht begin, is het ook in de lastige wedstrijden beter gegaan. HSV en PSV waren prima te noemen, AZ matig. Hoewel AZ niet veel kansen kreeg en de tweede helft door de weersomstandigheden niet echt een graadmeter was. Het lijkt me dat het steeds beter is gegaan en dat de wedstrijden tegen PSV en HSV zelfs prima waren. Dat is nu ook doorgetrokken naar wedstrijden tegen kleinere tegenstanders. Dat lijkt me een eerlijker beoordeling dan alleen over AZ uit te praten.
Ajax speelde een rij wedstrijden tegen sterke tegenstanders. Ik denk dat Feyenoord uit, Heerenveen uit, Villa uit, Twente uit, AZ uit, HSV uit en PSV thuis de wedstrijden zijn die je behoorlijk zwaar mag noemen. Na een slecht begin, is het ook in de lastige wedstrijden beter gegaan. HSV en PSV waren prima te noemen, AZ matig. Hoewel AZ niet veel kansen kreeg en de tweede helft door de weersomstandigheden niet echt een graadmeter was. Het lijkt me dat het steeds beter is gegaan en dat de wedstrijden tegen PSV en HSV zelfs prima waren. Dat is nu ook doorgetrokken naar wedstrijden tegen kleinere tegenstanders. Dat lijkt me een eerlijker beoordeling dan alleen over AZ uit te praten.
Tegen HSV prima? Dat viel wel mee, hoor. De eerste helft was zelfs dramatisch. Van beide kanten overigens.
Ajax had best al de door jou genoemde wedstrijden, op Ajax-PSV na, kunnen verliezen.
Er was geen lijn, want Volendam uit (2x) was weer dramatisch. Het ging juist op en neer.
Ajax had best al de door jou genoemde wedstrijden, op Ajax-PSV na, kunnen verliezen.
Er was geen lijn, want Volendam uit (2x) was weer dramatisch. Het ging juist op en neer.