Volgens mij zei hij dat van die twee verdedigers vóórdat Oleguer was aangetrokken; dus dat is 1. Vermoedelijk (want daar waren ze van de zomer toch ook al mee bezig) is Wielaert dan nummer 2.Ajaciedjuh schreef:Het geld is volgens mij niet het probleem. Ik snap Ajax wel t.a.v. Twente: je laat je geen poot laten uitdraaien als het niet nodig is. Dat is puur principe.joey schreef:Ik begrijp het niet. Denken ze van die drie miljoen voor Wielaert twee verdedigers te halen?
Duidelijk wel, is dat als Marco alternatieven krijgt, de rol van Oleguer uitgespeeld is.
Ook ben ik benieuwd wat hij dan met 2 verdedigers bedoeld. Schuift Vertonghen alsnog naar het middenveld!?
Of een echte verdediger en ook nog een RB met opbouwende kwaliteiten (die Braziliaan?)?
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- AT Toto winner 09/10
Het lijkt mij dat ze Wielaert halen voor de plek van Oleguer; die vervolgens op de bank moet zitten totdat Vertonghen of Wielaert geblesseerd raakt (immers zo op het oog het alsdan sterkste centrale verdedigingsduo, alhoewel ik graag Vertonghen-Vermaelen eens een tijdje centraal achterin zou willen zien spelen. Maar ja. Wie zet je dan linksback?!)
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Ajaciedjuh
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Zo kun je het ook lezen. Blijft dus een verdediger met opbouwende kwaliteiten over, maar waar komt die dan te spelen?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Volgens mij zei hij dat van die twee verdedigers vóórdat Oleguer was aangetrokken; dus dat is 1. Vermoedelijk (want daar waren ze van de zomer toch ook al mee bezig) is Wielaert dan nummer 2.Ajaciedjuh schreef:Het geld is volgens mij niet het probleem. Ik snap Ajax wel t.a.v. Twente: je laat je geen poot laten uitdraaien als het niet nodig is. Dat is puur principe.joey schreef:Ik begrijp het niet. Denken ze van die drie miljoen voor Wielaert twee verdedigers te halen?
Duidelijk wel, is dat als Marco alternatieven krijgt, de rol van Oleguer uitgespeeld is.
Ook ben ik benieuwd wat hij dan met 2 verdedigers bedoeld. Schuift Vertonghen alsnog naar het middenveld!?
Of een echte verdediger en ook nog een RB met opbouwende kwaliteiten (die Braziliaan?)?
Logisch op de plaats van Oleguer, maar dan heb je dus 2 opbouwende verdedigers (Wielaert en Vertonghen). Wel beide met verdedigende capaciteiten, maar niet het 'beest' wat ik graag zou zien.
Lijkt me inderdaad duidelijk dat er staat dat Ajax een van de twee verdedigers al heeft gehaald met Oleguer.
Ligt er een beetje aan of je Wielaert kwaliteit vindt. Voor Sulejmani mag Ajax wat mij betreft de protemonnee trekken. Voor Wielaert niet.joey schreef:Dus nu gaan we ons opeens geen poot laten uitdraaien. Mwah...
Zou Bertje dat wel leuk vinden? Voor kwaliteit moet je gewoon betalen, hoor.
Ajax test verdediger Gia Grigalava (19)
zondag 11 januari, door OV, Amsterdam, 14:59u, Ajax Showtime
Nieuwsfoto Ajax heeft de afgelopen dagen de tijd genomen om de 19-jarige Russische verdediger Gia Grigalava te bekijken. De jongeling speelde mee met Jong Ajax in de verloren wedstrijd tegen Excelsior afgelopen zaterdag (2-3).
Grigalava komt officieel uit Georgië maar heeft een dubbel paspoort. Het is de bedoeling dat de verdediger op 12 januari terugkeert naar zijn huidige club FK Rostov. Volgens Sport-Express heeft Ajax de beste papieren maar is zeker niet de enige geïnteresseerde; CSKA, Spartak en Tom Tomsk volgen de speler ook op de voet.
Naam: Gia Grigalava
Club: FK Rostov
Positie: Verdediger
Voet: Rechts
Lengte: 1,88 m
Geboortedatum: 05.08.1989
Nationaliteit: Russische/Georgisch
- AT Toto winner 09/10
- Ajaciedjuh
Bron: vi.nlAjax wil Grigalava week langer aan het werk zien
12/01/2009 09:05
Ajax heeft FK Rostov verzocht Gia Gragalava langer af te staan. De negentienjarige verdediger was afgelopen week op proef in Amsterdam en Ajax zou hem graag nog langer laten meetrainen.
'Omdat hij in het centrum én op linksback kan spelen, fysiek sterk is en aan de bal vaardig, is het zinvol zo'n jongen eens goed te testen', zegt manager technische zaken Danny Blind in het Algemeen Dagblad.
Grigalava werd afgelopen seizoen met FK Rostov kampioen van de Russische tweede divisie. De verdediger begon 25 keer in de basis en scoorde twee keer. Ook de Russische topclubs CSKA Moskou en Spartak Moskou zouden interesse hebben in Grigalava.