Robbie Wielaert

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 09, 2009 4:21 pm

Niets van gemerkt.

Russische clubs tel ik niet mee, want de meeste spelers willen daar niet heen. Wat de Engelse betreft, zou Sulejmani een werkvergunning in Engeland hebben gekregen? Er gingen geruchten dat Chelsea hem zolang wilde stallen bij PSV, maar na de breuk tussen PSV en Lemic was het stil op dat vlak.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jan 09, 2009 4:22 pm

joey schreef:Er zal best vage belangstelling zijn geweest, maar als Chelsea dat geld echt had willen betalen, was hij wel gegaan. Der onderhandelingen met Ajax hebben maanden voortgesleept, dus was er kans genoeg voor een andere club om zich ertussen te wringen.
Nog meer luchtfietserij. Wie zegt dat Sulejmani liever naar Chelsea was gegaan? Daar had hij concurrentie van Kalou, Anelka, Drogba, Joe Cole en Malouda gehad.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 09, 2009 4:25 pm

Poen, Bertje.

Kun je me even een link geven waaruit blijkt dat Chelsea 16 miljoen voor Sulejmani wilde betalen en/of dat Sulejmani Chelsea afgewezen heeft?

Bij mijn weten was Ajax de enige club die concreet was. In elk geval de enige club die 16 miljoen wilde neertellen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jan 09, 2009 4:28 pm

999

Bericht door 999 » vr jan 09, 2009 4:33 pm

Bertje schreef:
999 schreef:Van Basten en AJAX zijn met geld aan het smijten.En vooralsnog ook nog eens met weinig idee er achter.Men komt uit bij een Wielaert die, alle hosanna ten spijt, nog nooit bij iemand in de picture heeft gestaan.
Waar baseer jij op dat er geen idee achter zit, Voetske? En waarom zou het belangrijk zijn of Wielaert ooit bij iemand in de picture gestaan zou hebben?
Omdat ik bij mijn " idee ' achter zitten denk dat je dan bij een speler zou uitkomen van een jaar of 26, niet bij een speler van 30 jaar, en niet van het kaliber Wielaert.If Wielart de opbouwer pur sang, ? nee.Is Wielaert een mandekker pus sang ?, nee.Is Wielaert kopsterk ?, nee.Heeft ie een goede strakke pas van achteruit ?, nee.Goed voor Fc Twente, maar voor AJAX net weer net niet ben ik bang.

En dan ga je dus tellen, net als Joey ook aangeeft.Kun je dan nergens een goede verdediger krijgen als je dat wat voor de Sno, Olequer en wat je voor Wielaert moet gaan betalen neerlegd.

Dat in de picture staan slaat op iedereen hier op dit forum Bertje.Niemand zou ooit met Rob Wielaertaan komen zetten als AJAX hem niet in de picture had gezet.We kunnen er naast zitten, maar zeg nu zelf, voordat AJAX met Wielaert op de proppen kwam, zou jij dan bij deze speler uitgekomen zijn ?.
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jan 09, 2009 4:47 pm

joey schreef:Poen, Bertje.

Kun je me even een link geven waaruit blijkt dat Chelsea 16 miljoen voor Sulejmani wilde betalen en/of dat Sulejmani Chelsea afgewezen heeft?

Bij mijn weten was Ajax de enige club die concreet was. In elk geval de enige club die 16 miljoen wilde neertellen.
Precies. Die Kuiper zei niet voor niets dat je voor dergelijke bedragen je spelers gewoon moet laten gaan, daar wij hij eerst nog riep dat die jongen sowieso niet naar een andere Nederlandse club zou gaan. Ajax had interesse en heeft schofterig veel geld neergelegd voor die jongen. Niets meer niets minder.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr jan 09, 2009 4:50 pm

Klopt ook. Maar voor minder had Heerenveen hem niet laten staan. AZ en Middlesbrough hadden de markt inmiddels verziekt met hun Alves-grap. :1evil.gif:

peter

Bericht door peter » vr jan 09, 2009 5:07 pm

Precies. Ik heb alleen toen nergens iets in de trant van: "Ajax kwam voor mij op het juiste moment. Ook Chelsea wilde me hebben en bood eveneens de hoofdprijs, maar dat voelde gewoon niet goed. Ajax is namelijk een betere stap in mijn carrière".

Maar goed, hier verder over Wielaert. In mijn ogen dus niet de verdediger die ons uit de brand moet helpen. Vertonghen-Wielaert vind ik namelijk geen complementair duo. Beide laten verdedigend duidelijke steken vallen.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » vr jan 09, 2009 5:16 pm

Ik weet zeker dat hij Ajax koos omdat hij dat zag als een mooie carrierestap. En ik denk dat hij nog niet naar het buitenland wou omdat hij het te vroeg vond. Of denk je nou echt dat Chelsea afhaakte omdat ze het niet in hem zagen zitten?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 09, 2009 5:22 pm

Hij was al in het buitenland, Vedette.

Die jongen ging al op stage in het buitenland toen hij nog geen achttien was. Denk je dat hij niet naar Engeland durfde?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr jan 09, 2009 5:23 pm

Wie? Wielaert? :baaa.gif:

Denken jullie dat het nog rond komt?

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » vr jan 09, 2009 5:24 pm

joey schreef:Hij was al in het buitenland, Vedette.

Die jongen ging al op stage in het buitenland toen hij nog geen achttien was. Denk je dat hij niet naar Engeland durfde?
Deze competitie heeft hij bewust gekozen, omdat het goed is voor jonge spelers.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » vr jan 09, 2009 5:26 pm

Jöhnk schreef:Wie? Wielaert? :baaa.gif:

Denken jullie dat het nog rond komt?
Sulejmani.
Geen idee, maar ik hoop het niet.

Toppie

Bericht door Toppie » vr jan 09, 2009 6:02 pm

Is het al rond , ik neem aan binnen 1 a 2 uur bekend anders ketst het af

Marijn

Bericht door Marijn » vr jan 09, 2009 6:57 pm

Als de mogelijkheid tot afketsen er nog is, is het dus nog niet rond.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 09, 2009 9:42 pm

TC Tubantia schreef:Geen akkoord over Wielaert
vrijdag 09 januari, door tuttaajax, ajaxland, 21:29u, TC TubantiaFC Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft vrijdag in Enschede een gesprek gevoerd met Ajax over Robbie Wielaert.

Technisch manager Danny Blind keerde echter onverrichter zake terug naar Amsterdam, want tot een akkoord over een transfer van de aanvoerder van FC Twente naar Amsterdam kwam het niet.

Ook de naam van aanvaller Eljero Elia kwam voorbij. „We zijn er niet uitgekomen”, zei FC Twente-voorzitter Joop Munsterman vrijdagavond. En nu? „Niks. Wij hebben Robbie Wielaert en Eljero Elia.”

peter

Bericht door peter » vr jan 09, 2009 9:48 pm

Goed nieuws! Eens zien wat men nu gaat doen bij Ajax.

Maxwell22

Bericht door Maxwell22 » vr jan 09, 2009 9:51 pm

Hoop in ieder geval dat Ajax nu niet blijft hangen bij Wielaert. Laat Wielaert lekker bij Twente en koop een speler die op den duur Europees in defensief opzicht Ajax vooruit kan helpen.

peter

Bericht door peter » vr jan 09, 2009 9:51 pm

Maxwell22 schreef:Hoop in ieder geval dat Ajax nu niet blijft hangen bij Wielaert. Laat Wielaert lekker bij Twente en koop een speler die op den duur Europees in defensief opzicht Ajax vooruit kan helpen.
Daar hoopte ik na de zomer al op. Dit is natuurlijk best wel een beetje treurig en vernederend.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jan 09, 2009 9:53 pm

joey schreef:Hij was al in het buitenland, Vedette.

Villareal wilde ook Sulejmani. Ik weet dat het moeilijk te verkroppen is voor jou dat er wel degelijk Europese topclubs interesse hadden in Sulejmani, jij wilt namelijk perse negatieve informatie verzamelen om het idee te krijgen dat deze van Basten aankoop gaat floppen.

Waarom ging Zlatan destijds naar Ajax en koos hij niet voor het grote geld van AS Roma en Arsenal? Of was Zlatan bang om naar het buitenland te gaan? :hypocrite.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr jan 09, 2009 9:55 pm

Peter schreef:Goed nieuws! Eens zien wat men nu gaat doen bij Ajax.
Niet veel denk ik:
Marco van Basten schreef:De verdediging was de eerste seizoenshelft toch al de sterkst presterende linie van het elftal. Lang, heel lang zelfs, werd geen tegentreffer geïncasseerd. ,,Verdedigend hebben we een stabiele indruk gemaakt. Al kregen we bij sc Heerenveen wel vijf goals tegen. Maar in de ArenA kregen we lang geen doelpunten tegen. Dat zegt wel iets. De verdediging is bij ons een belangrijk fenomeen.’’

goodfella

Bericht door goodfella » vr jan 09, 2009 9:55 pm

Peter schreef:
Maxwell22 schreef:Hoop in ieder geval dat Ajax nu niet blijft hangen bij Wielaert. Laat Wielaert lekker bij Twente en koop een speler die op den duur Europees in defensief opzicht Ajax vooruit kan helpen.
Daar hoopte ik na de zomer al op. Dit is natuurlijk best wel een beetje treurig en vernederend.
Van mij hoeft Wielaert ook niet te komen. Het is overigens wel te hopen dat Wielaert en Elia transfervrij de deur uitgaan. Dat zou ik die Munsterman nu echt gunnen.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jan 09, 2009 9:56 pm

Zlatan Son of God schreef: Niet veel denk ik:
Van Basten was ook heel tevreden over Oleguer en nu lees ik ineens verhalen dat men een vervanger wil aantrekken. Hopelijk komt er nog een centrale verdediger.

peter

Bericht door peter » vr jan 09, 2009 10:04 pm

Hij houdt niet van verliezen, maar voor de rest is het wel een aardige vent. Beetje workaholic, maar wel met hart voor de zaak.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr jan 09, 2009 10:25 pm

Hij gaat blijkbaar over lijken. Contractbreuk is geen punt.

Volgende graag.

Gesloten