Mwah Sno en Oleguer is gewoon weggegooid geld.. Aissati zal ik de deur nog ff voor op een kier houden.Bertje schreef:Nee, er wordt geïnvesteerd. Dat is inderdaad wel eens anders geweest!999 schreef:Sinds van Basten wordt er met bakken geld gesmeten ...![]()
Robbie Wielaert
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wielaert is het positieve Bert! Beter is er niet te krijgen!Bertje in december 2008 schreef:Hoe ik het bedoel? Ik verwacht dat Van Basten voor de categorie Schaars gaat, jij verwacht een Wielaert. Heeft enkel met je eigen uitgangspunt te maken. Jij verwacht het negatieve, ik het positieve.
Daarnaast: ik dacht dat Ajax slopers van verdedigers moest hebben?
-
- AT Toto winner 15/16
Duke, hoe zit het dan? Spreekt Oleguer Nederlands? Sprak Chivu Nederlands? Moeten we niet gewoon kiezen voor kwaliteit?
Al die rotsmoesjes, ik kan ze niet meer horen. Er loopt zogenaamd niets beters rond. Spelers willen zogenaamd niet naar Nederland. De druk is zo hoog, ons systeem is anders, Amsterdam is eng en bij voetballen onder een dak kunnen de duiven op je kop poepen, daar zijn spelers huiverig voor. Als ik interviews lees met onze scouts, dan hebben ze helaas die goede spelers net niet kunnen halen want..blablabla... Allemaal leuk en aardig, maar waarom lukt het andere clubs dan wel? Hoe komt het dat die spelers als Sulejmani, Moreno en Suarez konden krijgen?
Bertje, vind jij niet dat Blind en Van Basten hadden moeten weten dat Sno en Oleguer geen versterkingen waren voor Ajax? Als wij het wisten, waarom wisten zij het dan niet?
Al die rotsmoesjes, ik kan ze niet meer horen. Er loopt zogenaamd niets beters rond. Spelers willen zogenaamd niet naar Nederland. De druk is zo hoog, ons systeem is anders, Amsterdam is eng en bij voetballen onder een dak kunnen de duiven op je kop poepen, daar zijn spelers huiverig voor. Als ik interviews lees met onze scouts, dan hebben ze helaas die goede spelers net niet kunnen halen want..blablabla... Allemaal leuk en aardig, maar waarom lukt het andere clubs dan wel? Hoe komt het dat die spelers als Sulejmani, Moreno en Suarez konden krijgen?
Bertje, vind jij niet dat Blind en Van Basten hadden moeten weten dat Sno en Oleguer geen versterkingen waren voor Ajax? Als wij het wisten, waarom wisten zij het dan niet?
Het stinkt aan alle kanten!
-
Wielaert is geen Ajaxniveau. Tenminste niet een sterkhouder a là Jaap Stam, dat is hij wel voor Twente en dan is het zonde om hem daar weg te halen. Ik vind het heel schandalig dat je daarvoor zo'n handelswijze hanteert, je beschadigd de club terwijl hij die reputatieschade geeneens waard is. Ik denk geeneens dat zijn komst een wezenlijke vooruitgang inhoudt tov Oleguer.
Waarom moet volgens jou dan de aantekening gemaakt worden dat Aissati op het lijstje van Van Geel stond? Het is toch helemaal niet interessant welke spelers die man NIET heeft kunnen halen? Ik ben die excuses namelijk ook zat.joey schreef: Als ik interviews lees met onze scouts, dan hebben ze helaas die goede spelers net niet kunnen halen want..blablabla... Allemaal leuk en aardig, maar waarom lukt het andere clubs dan wel?
Qua prijs/kwaliteit denk ik dat Aissati en Enoh tot nu toe uitstekende aankopen zijn. Op die weg moeten we verder, en daar zal Ajax inderdaad goed voor moeten zoeken.
Oleguer kwam natuurlijk alleen omdat ie door Rijkaard werd aanbevolen. Maar dat Van Basten hier een verkeerde inschatting heeft gedaan, lijkt me wel duidelijk. Chivu is natuurlijk wel erg lang geleden, en bovendien kwam die niet binnen als ervaren speler die de verdediging zou moeten organiseren.joey schreef:Duke, hoe zit het dan? Spreekt Oleguer Nederlands? Sprak Chivu Nederlands? Moeten we niet gewoon kiezen voor kwaliteit?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Cvitanich is niet gescout door Ajax. Hij is aangebracht door Essel.wimpey schreef:Inderdaad. Die had ook gewoon voor Ajax kunnen spelen, maar MVG had liever Kuffour. Sulejmani en Elia hadden ook voor een prikkie van Ajax kunnen zijn, maar daar stak MVG dan wel HtC een stokje voor. Die hadden liever Luque en Rommedahl. Tja. H&M dachten voor een duppie op de eerste rang te kunnen zitten. Goedkoop is duurkoop, dat heeft het missen van titels en de CL wel bewezen.Bertje schreef: Ik weet in ieder geval niemand. Douglas is een uitstekende verdediger - die overigens totaal niet kan voetballen - maar die lijkt me niet haalbaar.
I.m.o. is het aankoopbeleid van MVB ruim voldoende;
Cvitanich is een goede (goed gescout), Sulejmani is m.i. qua potentieel de beste speler in de HCE, Aisatti kan geweldig ballen (maar is fysiek en mentaal een vlieggewicht), Enoh kwam voor nop en heeft veel potentieel.
Het gezeur op Sno kan ik ook niet volgen. Hij is een fringe player, kostte weinig en deed het tegen bijv. Heracles, Twente en Sparta naar behoren. We hebben de voorbije seizoenen basisspelers als Luque, Sikora, Ogararu en Silva gehad. Die kostten veel meer en schoten geen deuk in een pakkie boter. Dus ik vind het gezeik op Sno een 'tikkie' buitenproportioneel. Die jongen is 21, beetje vroeg om iemand compleet af te schrijven.
Oleguer heeft na Ajax - PSV (toen ie goed speelde) geen fatsoelijke wedstrijd meer gespeeld. Daarvoor speelde ie regelmatig acceptabel. Hij was beter met Vermaelen naast zich dan met Vertonghen aan zijn zijde. Geen goede aankoop, duidelijk. Maar hij kan beter dan ie sinds half Oktober heeft gespeeld, dat heeft ie immers laten zien. Moet zich maar met vd Wiel meten voor de positie van rechtsback...
Wielaert vind ik een prima aankoop.
´Titel kopen´ las ik eerder in dit topic. Ook een ´tikkie´ overdreven. Kijk eens hoeveel spelers in de huidige A-selectie uit de jeugd voortkomen....
MVB knikkert alle bagger van H&M dan wel H of M eruit. Inmiddels een man of 10? 12? Ik heb die spelers nog geen tel gemist. Na 2 potjes Luque, Colin, Kuffour en Urzaiz had ik het met die losers al wel gezien. Dat niveau kan écht niet bij Ajax. Dus dan is het logisch dat MVB na enkele seizoenen van dergelijk mismanagement geld uit moet geven.
De scouting blijft ruk. Het aankoopbeleid van Van Basten zie ik aan het einde van het seizoen echter wel als prima worden bestempeld. Oleguer is de grootste misser, maar ik verwacht dat iedereen straks tevreden is over Cvitanich, Sulejmani, Enoh en Aissati.
En ja, natuurlijk loopt er beter rond dan Wielaert. Ik denk alleen dat Bertje vooral bedoelt dat de meeste mensen die dat hier roepen dat zelf niet honderd procent zeker weten. Maar goed, jullie mogen best blind vertrouwen op mij hoor.

Peter schreef:Dat gelul over 'wie heb jij in gedachten'. Had iemand Cvitanich in gedachten toen men dacht aan spitsen? Ik in ieder geval niet. Het is natuurlijk lariekoek dat er op de hele wereld geen haalbare, goede verdedigers zijn. Nee, die lopen heus alleen bij clubs als Twente of Groningen uhuh.

Thiago Silva zit onder de pannen. Zelfde geldt voor Pellerano en Godin. Humberto Mendoza niet. Hoe goed is die? Wie zegt dat Ajax hem niet kent? Joey zou het luchtfietserij noemen.Peter schreef:Hier zijn je namen, Bertje.Enganche schreef:
Onvoorstelbaar zeg, hoe is het toch mogelijk dat Ajax gewoon geen fatsoenlijke verdedigers weet te scouten? Er is echt wel beter te halen dan Robbie Wielaert hoor. Ajax is al een jaar of langer te laat met Godin, Thiago Silva of Pellerano, maar iemand als Humberto Mendoza (Atlético Nacional) zou op dit moment ook nog een betere optie zijn.
Ik heb nooit gezegd dat Wielaert het best mogelijke gezet. Ik heb nota bene meerdere malen m'n twijfels bij die naam gezet. Mijn punt was dat als Van Basten overtuigd is, dat hij zich niet moet laten tegenhouden door - naar mijn mening onzin - als "er is al veel geld uitgegeven".Peter schreef:Wielaert is het positieve Bert! Beter is er niet te krijgen!
Vragen naar de bekende weg, joey. Lees gewoon even wat ik voor hun aantrekken over deze spelers heb gezegd (en daarna nog meerdere malen heb verteld). Iedereen maakt fouten, hoe vervelend dat ook is. De vraag is of je ervan leert. Als Wielaert gehaald wordt en het goed doet, heeft Van Basten zijn fout onderkend en verbeterd, lijkt mij.joey schreef:Bertje, vind jij niet dat Blind en Van Basten hadden moeten weten dat Sno en Oleguer geen versterkingen waren voor Ajax? Als wij het wisten, waarom wisten zij het dan niet?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Jij doet het voorkomen alsof er in het buitenland geen betere alternatieven rondlopen. Als dat andere jouw punt is, dan moet je dat ook zeggen. Er is al veel uitgegeven? Ja klopt, maar ik zeg nergens dat men geen goeie verdediger moet halen. Er is overigens wel weer geld uitgegeven aan bagger. Dat is een constatering.Bertje schreef: Thiago Silva zit onder de pannen. Zelfde geldt voor Pellerano en Godin. Humberto Mendoza niet. Hoe goed is die? Wie zegt dat Ajax hem niet kent? Joey zou het luchtfietserij noemen.
Ik heb nooit gezegd dat Wielaert het best mogelijke gezet. Ik heb nota bene meerdere malen m'n twijfels bij die naam gezet. Mijn punt was dat als Van Basten overtuigd is, dat hij zich niet moet laten tegenhouden door - naar mijn mening onzin - als "er is al veel geld uitgegeven".Peter schreef:Wielaert is het positieve Bert! Beter is er niet te krijgen!
Je maakt een punt van het feit dat wij stelling nemen tegen de komst van Wielaert, maar je bent dus zelf ook niet overtuigd? Wat is het nu? Als Ajax die jongen haalt dan heeft men het goed gedaan of juist niet? Zie jij in Wielaert een substantiële versterking? Ik niet en zeg daarbij dat ik gelet op zijn zwakke punten er van uitga dat er in het buitenland betere opties rondlopen. Net zoals dat er betere opties rondliepen ten tijde van het aantrekken van Oleguer.
Ik reageerde in eerste instantie op Voetske, die zei dat Van Basten met geld smijt. Ik vind dat geen argument.
Maar om het bij Wielaert te houden: ik ben niet overtuigd, nee. Wel denk ik dat een speler als Wielaert (goede inspeelpass, positioneel goed bij balbezit en balverlies, veelzijdig, koppend goed) een goede aanvulling van de selectie zou zijn. Hij zou in deze selectie ook basisspeler zijn. Alleen gaat mijn voorkeur uit naar een speler met meer fysieke kracht, zodat je achterin wat meer kunt variëren door ook puur in de mandekking te spelen.
Ik denk wel dat Ajax beter wordt van een komst van Wielaert, alleen gaat mijn voorkeur uit naar een ander type (en een wat jongere speler).
Wat mij vooral stoort is dat men roept dat er absoluut betere spelers haalbaar moeten zijn, maar dat dit - een uitzondering daargelaten - nergens op gebaseerd is. Het zou natuurlijk kunnen, maar als je het niet weet, gebruik het dan niet als argument om kritiek te hebben op andere aankopen/een gebrek aan aankopen.
Maar om het bij Wielaert te houden: ik ben niet overtuigd, nee. Wel denk ik dat een speler als Wielaert (goede inspeelpass, positioneel goed bij balbezit en balverlies, veelzijdig, koppend goed) een goede aanvulling van de selectie zou zijn. Hij zou in deze selectie ook basisspeler zijn. Alleen gaat mijn voorkeur uit naar een speler met meer fysieke kracht, zodat je achterin wat meer kunt variëren door ook puur in de mandekking te spelen.
Ik denk wel dat Ajax beter wordt van een komst van Wielaert, alleen gaat mijn voorkeur uit naar een ander type (en een wat jongere speler).
Wat mij vooral stoort is dat men roept dat er absoluut betere spelers haalbaar moeten zijn, maar dat dit - een uitzondering daargelaten - nergens op gebaseerd is. Het zou natuurlijk kunnen, maar als je het niet weet, gebruik het dan niet als argument om kritiek te hebben op andere aankopen/een gebrek aan aankopen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Maar dan kun je nooit kritiek hebben, Bertje. De aankopen van Kuffour en Colin waren in dat licht wellicht ook uitstekend. Je weet namelijk niet wat er te besteden was en hoe de (verre) markt eruit ziet. Ik weet alleen wel dat als ik om me heen kijk ik subtoppers zie die aardig sterke verdedigers weten te kopen voor een prikkie. Ajax is daar tot op heden nog nooit in geslaagd. Verder vind ik Wielaert gewoon middelmatig, waarbij hij ook nog eens op leeftijd is. Het stoort mij dat Ajax in zo'n lange tijd geen betere verdediger heeft weten te vinden. Dan zit het ergens toch absoluut niet goed. Eerst Oleguer en nu weer Wielaert. Voor dat geld kun je wellicht wél een Douglas halen. Een jongen waar ook nog eens restwaarde op zit. We gooien het geld qua verdedigers al jaren gewoon de sloot in.
Allereerst kun je natuurlijk altijd kritiek hebben. Als je tenminste weet waar je het over hebt. Anders gaat de hele discussie nergens meer over.
Om nog maar eens op het verhaal Douglas te reageren: die jongen heeft net (een half jaar geleden) een nieuw contract getekend, doet het erg goed en zal dus door meerdere (kapitaalkrachtigere) clubs gewild zijn en speelt momenteel in een elftal dat goed draait. Ten eerste denk ik dat hij niet wil, ten tweede denk ik dat Twente liever wacht tot clubs met meer geld zich officieel melden.
Verder zou ik natuurlijk graag voor niets een keer ergens een Douglas oppikken, maar ik weet niet waar Ajax zicht op heeft en ik weet niet welke spelers er beschikbaar zijn en ik weet al helemaal niet welke spelers er haalbaar zijn. Overigens heeft Ajax natuurlijk heel recent nog een Douglas-achtige aankoop gedaan toen men Enoh haalde. Volstrekt onbekend en een topper in spe. Wel aangebracht, maar dat gold voor Douglas natuurlijk ook.
Om nog maar eens op het verhaal Douglas te reageren: die jongen heeft net (een half jaar geleden) een nieuw contract getekend, doet het erg goed en zal dus door meerdere (kapitaalkrachtigere) clubs gewild zijn en speelt momenteel in een elftal dat goed draait. Ten eerste denk ik dat hij niet wil, ten tweede denk ik dat Twente liever wacht tot clubs met meer geld zich officieel melden.
Verder zou ik natuurlijk graag voor niets een keer ergens een Douglas oppikken, maar ik weet niet waar Ajax zicht op heeft en ik weet niet welke spelers er beschikbaar zijn en ik weet al helemaal niet welke spelers er haalbaar zijn. Overigens heeft Ajax natuurlijk heel recent nog een Douglas-achtige aankoop gedaan toen men Enoh haalde. Volstrekt onbekend en een topper in spe. Wel aangebracht, maar dat gold voor Douglas natuurlijk ook.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Deze fout had Van Basten niet mogen maken, Bertje. Kost een hoop geld. Dat Oleguer niet goed genoeg is, lijkt me overduidelijk.Bertje schreef:Vragen naar de bekende weg, joey. Lees gewoon even wat ik voor hun aantrekken over deze spelers heb gezegd (en daarna nog meerdere malen heb verteld). Iedereen maakt fouten, hoe vervelend dat ook is. De vraag is of je ervan leert. Als Wielaert gehaald wordt en het goed doet, heeft Van Basten zijn fout onderkend en verbeterd, lijkt mij.
Sno heeft hij nota bene bij Oranje gehad. Die had hij nooit mogen halen.
Natuurlijk had hij Oleguer niet mogen halen. Dat heb ik vooraf al gezegd. Punt is dat iedereen wel eens fouten maakt die iedereen ziet aankomen. Cruijff kocht bij Barca nota bene voor veel geld Richard Witschge.
Als Van Basten zijn fout nu herstelt, vind ik dat alleen maar te prijzen.
Als Van Basten zijn fout nu herstelt, vind ik dat alleen maar te prijzen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Je rekent Van Basten er heel erg op af, en dat is overdreven vind ik. Zulke aankopen worden de laatste jaren (helaas) telkens wel eens gedaan. Een aankoop als Ogararu vind ik veel kwalijker, en er zijn trainers die een stuk meer van dat soort aankopen gedaan hebben die nog een stuk dramatischer waren ook. Je doet direct alsof er een heel aantal man overboord is, krijg steeds meer het idee dat je een beetje een soort antipathie hebt tegen Van Basten. Want dingen die Van Basten wél goed doet hoor ik niet van jou kant, of bestempel je als standaard dingend ie elke idioot kan doen.joey schreef:Deze fout had Van Basten niet mogen maken, Bertje. Kost een hoop geld. Dat Oleguer niet goed genoeg is, lijkt me overduidelijk.Bertje schreef:Vragen naar de bekende weg, joey. Lees gewoon even wat ik voor hun aantrekken over deze spelers heb gezegd (en daarna nog meerdere malen heb verteld). Iedereen maakt fouten, hoe vervelend dat ook is. De vraag is of je ervan leert. Als Wielaert gehaald wordt en het goed doet, heeft Van Basten zijn fout onderkend en verbeterd, lijkt mij.
Misschien dat je kan stoppen met het vergelijken wat TD X of TD Y aan nog slechtere spelers heeft binnengehaald.Kijk of je nu de huiswijn van de ALDI of van de LIDL binnenhaald, ze blijven allebei niet te zuipen.wimpey schreef:Inderdaad. Die had ook gewoon voor Ajax kunnen spelen, maar MVG had liever Kuffour. Sulejmani en Elia hadden ook voor een prikkie van Ajax kunnen zijn, maar daar stak MVG dan wel HtC een stokje voor. Die hadden liever Luque en Rommedahl. Tja. H&M dachten voor een duppie op de eerste rang te kunnen zitten. Goedkoop is duurkoop, dat heeft het missen van titels en de CL wel bewezen.Bertje schreef: Ik weet in ieder geval niemand. Douglas is een uitstekende verdediger - die overigens totaal niet kan voetballen - maar die lijkt me niet haalbaar.
I.m.o. is het aankoopbeleid van MVB ruim voldoende;
Cvitanich is een goede (goed gescout), Sulejmani is m.i. qua potentieel de beste speler in de HCE, Aisatti kan geweldig ballen (maar is fysiek en mentaal een vlieggewicht), Enoh kwam voor nop en heeft veel potentieel.
Het gezeur op Sno kan ik ook niet volgen. Hij is een fringe player, kostte weinig en deed het tegen bijv. Heracles, Twente en Sparta naar behoren. We hebben de voorbije seizoenen basisspelers als Luque, Sikora, Ogararu en Silva gehad. Die kostten veel meer en schoten geen deuk in een pakkie boter. Dus ik vind het gezeik op Sno een 'tikkie' buitenproportioneel. Die jongen is 21, beetje vroeg om iemand compleet af te schrijven.
Oleguer heeft na Ajax - PSV (toen ie goed speelde) geen fatsoelijke wedstrijd meer gespeeld. Daarvoor speelde ie regelmatig acceptabel. Hij was beter met Vermaelen naast zich dan met Vertonghen aan zijn zijde. Geen goede aankoop, duidelijk. Maar hij kan beter dan ie sinds half Oktober heeft gespeeld, dat heeft ie immers laten zien. Moet zich maar met vd Wiel meten voor de positie van rechtsback...
Wielaert vind ik een prima aankoop.
´Titel kopen´ las ik eerder in dit topic. Ook een ´tikkie´ overdreven. Kijk eens hoeveel spelers in de huidige A-selectie uit de jeugd voortkomen....
MVB knikkert alle bagger van H&M dan wel H of M eruit. Inmiddels een man of 10? 12? Ik heb die spelers nog geen tel gemist. Na 2 potjes Luque, Colin, Kuffour en Urzaiz had ik het met die losers al wel gezien. Dat niveau kan écht niet bij Ajax. Dus dan is het logisch dat MVB na enkele seizoenen van dergelijk mismanagement geld uit moet geven.
Van Basten en AJAX zijn met geld aan het smijten.En vooralsnog ook nog eens met weinig idee er achter.Men komt uit bij een Wielaert die, alle hosanna ten spijt, nog nooit bij iemand in de picture heeft gestaan.
Daarbij lijkt het me ook nog eens zo'n pleistertje die best zal plakken tegen bepaalde clubs, maar ben bang dat ie tegen wat "meer " ook weer los gaat laten .
Laatst gewijzigd door 999 op vr jan 09, 2009 4:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Erik Pieters halen ('precies wat we nodig hebben') kost ook een hoop geld.joey schreef:Deze fout had Van Basten niet mogen maken, Bertje. Kost een hoop geld. Dat Oleguer niet goed genoeg is, lijkt me overduidelijk.Bertje schreef:Vragen naar de bekende weg, joey. Lees gewoon even wat ik voor hun aantrekken over deze spelers heb gezegd (en daarna nog meerdere malen heb verteld). Iedereen maakt fouten, hoe vervelend dat ook is. De vraag is of je ervan leert. Als Wielaert gehaald wordt en het goed doet, heeft Van Basten zijn fout onderkend en verbeterd, lijkt mij.
Ben het wel met je eens overigens. Maar wel opvallend: wat vroeger een koopje werd genoemd, heet tegenwoordig een miskoop. Terecht, mijns inziens.
Ogararu heeft er niets mee te maken en mijn vermeende antipathie tegen Van Basten ook niet. Jij beweert dat er nu o zo fijn wordt geïnvesteerd in goede spelers. Dan wijs ik op de komst van Sno en Oleguer. De komst van deze twee spelers vind ik zéér kwalijk. Zeker in het geval van Sno- zelfs na met hem gewerkt te hebben weet Van Basten nog niet dat hij niet goed genoeg is voor Ajax. Dan zet ik vraagtekens bij zijn beoordelingsvermogen.Daniel_vT schreef:Je rekent Van Basten er heel erg op af, en dat is overdreven vind ik. Zulke aankopen worden de laatste jaren (helaas) telkens wel eens gedaan. Een aankoop als Ogararu vind ik veel kwalijker, en er zijn trainers die een stuk meer van dat soort aankopen gedaan hebben die nog een stuk dramatischer waren ook. Je doet direct alsof er een heel aantal man overboord is, krijg steeds meer het idee dat je een beetje een soort antipathie hebt tegen Van Basten. Want dingen die Van Basten wél goed doet hoor ik niet van jou kant, of bestempel je als standaard dingend ie elke idioot kan doen.
En ja, elke idioot kan 16 miljoen voor Sulejmani neertellen. Voor dat geld wilde geen enkele andere club hem hebben.
Waar baseer jij op dat er geen idee achter zit, Voetske? En waarom zou het belangrijk zijn of Wielaert ooit bij iemand in de picture gestaan zou hebben?999 schreef:Van Basten en AJAX zijn met geld aan het smijten.En vooralsnog ook nog eens met weinig idee er achter.Men komt uit bij een Wielaert die, alle hosanna ten spijt, nog nooit bij iemand in de picture heeft gestaan.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
En zo is dat ..joey schreef:Ogararu heeft er niets mee te maken en mijn vermeende antipathie tegen Van Basten ook niet. Jij beweert dat er nu o zo fijn wordt geïnvesteerd in goede spelers. Dan wijs ik op de komst van Sno en Oleguer. De komst van deze twee spelers vind ik zéér kwalijk. Zeker in het geval van Sno- zelfs na met hem gewerkt te hebben weet Van Basten nog niet dat hij niet goed genoeg is voor Ajax. Dan zet ik vraagtekens bij zijn beoordelingsvermogen.Daniel_vT schreef:Je rekent Van Basten er heel erg op af, en dat is overdreven vind ik. Zulke aankopen worden de laatste jaren (helaas) telkens wel eens gedaan. Een aankoop als Ogararu vind ik veel kwalijker, en er zijn trainers die een stuk meer van dat soort aankopen gedaan hebben die nog een stuk dramatischer waren ook. Je doet direct alsof er een heel aantal man overboord is, krijg steeds meer het idee dat je een beetje een soort antipathie hebt tegen Van Basten. Want dingen die Van Basten wél goed doet hoor ik niet van jou kant, of bestempel je als standaard dingend ie elke idioot kan doen.
En ja, elke idioot kan 16 miljoen voor Sulejmani neertellen. Voor dat geld wilde geen enkele andere club hem hebben.
Blij met de punten ...
Er zal best vage belangstelling zijn geweest, maar als Chelsea dat geld echt had willen betalen, was hij wel gegaan. Der onderhandelingen met Ajax hebben maanden voortgesleept, dus was er kans genoeg voor een andere club om zich ertussen te wringen.Bertje schreef:Chelsea wel.joey schreef:En ja, elke idioot kan 16 miljoen voor Sulejmani neertellen. Voor dat geld wilde geen enkele andere club hem hebben.