Wat is er geworden van .... (deel II)
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Thijs schreef:Het enge is dat ik het hoofd van Henk voor me zie als ik naar die foto's kijk. Ik kan er dus niet van genieten.
Een zak doet wonderen!Daniel_vT schreef:Haha, wou net zeggen dat Wimpey het vast niet met haar zou kunnen doen. Aangezien hij dan waarschijnlijk toch heel de tijd het hoofd van Henk langs ziet komen.

Zo'n Tokkie-achtig mokkel komt bij wimpey sowieso niet in Frage. Pa heeft zichzelf niet in de hand in de media en dochterlief kleedt zich voor de media uit. Lekkere familie...Daniel_vT schreef:Haha, wou net zeggen dat Wimpey het vast niet met haar zou kunnen doen. Aangezien hij dan waarschijnlijk toch heel de tijd het hoofd van Henk langs ziet komen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ben benieuwd of hij er kijk op heeft. Zullen binnenkort er wat wel wat van horen bij Zwolle bijvoorbeeld.Jaap Stam aan de slag als scout
Uitgegeven: 9 januari 2009 19:27
Laatst gewijzigd: 9 januari 2009 19:27
KAMPEN - Jaap Stam is weer actief geworden in de voetballerij. De 36-jarige oud-international is ruim een jaar na zijn afscheid bij Ajax als scout in dienst getreden van World Soccer Consult, het bedrijf van onder anderen zijn voormalig zaakwaarnemer Henk van Ginkel.
Feyenoord-doelman Henk Timmer, in een grijs verleden nog ploeggenoot van Stam bij FC Zwolle, gaat in principe over anderhalf jaar als spelersbegeleider bij hetzelfde bureau aan de slag.
De reservekeeper van het Nederlands elftal heeft in Rotterdam nog een contract tot juli 2010.
nu.nl
-
-
- Daily Blind
-
-
-
Haha, wat een grapjas ben je ook he? Meneer kan niet begrijpend lezen dus dan is het direct de schuld van de ander. Ik zeg toch duidelijk dat ik HTC geen beste trainer vind als hoofdcoach. Zegt genoeg over dat ik niet echt tevreden ben over zijn kwaliteiten. Maar een afkeer heb ik niet. Ik vind het gewoon geen goede trainer. Zo'n grapje als dat is alleen maar een sarcastische uitvergrootting van mijn mening. Gebeurt bij karikatuur ook, ooit van gehoord?
ka·ri·ka·tuur v -turen spotbeeld, spotprent, m.n. werkend
door komische overdrijving
ka·ri·ka·tuur v -turen spotbeeld, spotprent, m.n. werkend
door komische overdrijving
-
Natuurlijk, jij vind dat niet kunnen? Je kunt best zelfs ook grappen maken over mensen die je wel goed vind. Zo zat ik altijd met mijn vader voor de televisie de meest originele grappen te bedenken over het postuur van Sneijder, terwijl ik dat een geweldige voetballer vind. Hoeft niet direct iets te betekenen hoor. Moet je eens proberen vriend, wat humor in je leven, doet wonderen..
-
-