Kinderen moet je ook geen patat geven.joey schreef:Alsof je snel je eten krijgt...
Laatst had ik een kind bij me. Dat kind wilde patat. Stond ik de hele pauze en nog langer te wachten, want ze moesten de patat nog bakken.

Moderator: mods
Ik ken de prijzen niet, maar los van de prijzen koop ik er sowieso niets. Een voetbalsupporter komt in principe om voetbal te kijken. En door dat hele gedoe met die Arena's moet ik een deel van de wedstrijd missen. Ik vind het niet echt klantvriendelijk als ik de hele rust in de rij moet staan en vervolgens ook de eerste minuten van de tweede helft moet missen.El Clavo schreef:Zolang ze niks aan de prijzen doen koop ik er niks.
Dat hadden wij dus ook. Mij maakt het niet zoveel uit maar dat joch raakte in paniek omdat de wedstrijd al weer begonnen was.Enganche schreef:Ik ken de prijzen niet, maar los van de prijzen koop ik er sowieso niets. Een voetbalsupporter komt in principe om voetbal te kijken. En door dat hele gedoe met die Arena's moet ik een deel van de wedstrijd missen. Ik vind het niet echt klantvriendelijk als ik de hele rust in de rij moet staan en vervolgens ook de eerste minuten van de tweede helft moet missen.
Dat doen ze sowieso. Maar het is een kleine moeite om 10 minuten voor de rust als een gek kroketten te gaan bakken en alvast alle cola etc. in gaan schenken?joey schreef: Ze moeten gewoon even buffelen in de rust. Mogen ze tijdens de wedstrijd uit hun neus staan vreten.
Dat heb ik dus ook aangegeven. Werk eventjes vooruit. Schenk 60 bier en 60 cola in, en klaar ben je. En als je onverhoopt wat overhoudt na de pauze is dat geen probleem, kostprijs nihil.Thijs schreef:Dat doen ze sowieso. Maar het is een kleine moeite om 10 minuten voor de rust als een gek kroketten te gaan bakken en alvast alle cola etc. in gaan schenken?joey schreef: Ze moeten gewoon even buffelen in de rust. Mogen ze tijdens de wedstrijd uit hun neus staan vreten.
Ik heb wel eens op dancefeesten gewerkt, dan had je van 9u 's avonds tot 7.30u 's ochtends nonstop een 'rust'. Als je dat vergelijkt met het werk dat die uitzendkrachten moeten doen is dat een wereld van verschil, die hoeven eigenlijk maar 20 minuten te 'pieken'.
Dat lijkt me evident. Je laat toch een manager rondlopen en ik verwacht toch wel dat zij dit soort simpele tekortkomingen wel signaleren. Maar nee, niets daarvan.Marillion schreef:Ik sta er dus nooit in de rij maar ik ben echt stomverbaasd over dit soort verhalen. Je wilt toch geld verdienen als ondernemer? Zorg er dan voor dat je je zaken voor elkaar hebt. Zo moeilijk is dit toch niet?
Ja. Of leg eens écht uit hoe de realiteit van Ajax (transfersommen, salarissen, inkomsten) zich heeft ontwikkeld sinds 1995. Laat maar eens zien waarom Ajax het geld zo hard nodig heeft, en leg je supporters uit dat iedereen - dus ook wij - er een beetje aan moet bijdragen om meer inkomsten te genereren.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Zeg gewoon dat jullie het geld nodig hebben en basta.
Kan wel zo wezen, maar wat is het alternatief dan? Met ze in gesprek blijven is allicht beter dan je schouders ophalen en het níet doen.Zlatan Son of God schreef:Hoeveel invloed hebben al deze vergaderingen nou echt? Op het einde doet Ajax toch altijd wat ze zelf graag willen doen. Tijdens de vergaderingen knikken ze mee en doen ze alsof ze alles begrijpen en beloven ze gouden bergen, maar op het eind kom je toch steeds weer van een koude kermis thuis.
De Ajax Supporters Raad heeft drie vacatures, waarvoor Ajax verkiezingen wil houden. Het gaat om Zuid 1e ring, Oost 1e ring en Noord 2e ring.
Supporters uit deze vakken kunnen zich met een motivatie aanmelden. De Ajax Supporters Raad is een brede afvaardiging bestaande uit 11 supporters van de verschillende tribunedelen in de Amsterdam ArenA en vertegenwoordigers van de AFCA Supportersclub, Ajax Business Associates en de Supportersvereniging Ajax, die op reguliere basis aspecten met betrekking tot het supportersbeleid en alle andere zaken die supporters bezighoudt, zullen bespreken.