Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Revo (AF-forum):
Sulejmani si door Lemic ondergebracht bij een Zwitsers bureau, deze Tadic zal daar dan ook wel bij zitten vermoed ik. Verder is het natuurlijk de vraag of Ajax interesse heeft of dat Ajax gebruikt wordt om eventueel de prijs voor een Russische club op te drijven.
Dit stond in een interview met Valkcx van vandaag in de Volkskrant
Dat brengt hem op zijn samenwerking met Lemic. Voor de buitenwereld is hij al die jaren een onzichtbare schakel geweest in het netwerk van PSV. Voor Valckx was hij de man die ervoor zorgde dat de club zijn hengel kon uitwerpen in het topsegment van het voetbal.
Novi Sad, de club van Tadic timmert aardig aan de weg, qua talent heb ik alleen de jonge centrumaanvaller Aleksic hoger zitten. Normaliter zijn dit soort spelers voor Ajax niet zo makkelijk haalbaar, maar gezien de huidige connecties... . Afgelopen zomer was het een van de uitblinkers in het Servisch Olympisch elftal. Daar had hij ook de rol die Sulejmani normalter heeft. Bij Novi Sad heeft hij het nog wel eens moeilijk omdat hij niet altijd goed wordt vrijgespeeld en daarom tegenover te veel verdedigers staat om iets te kunnen uitrichten.
Type speler: vleugelspeler, kan zowel op links als rechtsbuiten, op links vind ik hem iets beter. Is een dribbelaar, voert z'n acties soms net wat te veel door. Maar iemand die ook op techniek goed kan passeren. Het is geen egotripper, hij gaat graag de comibinatie aan met medespelers en is goed in 'one touch' aanvallen. Moet werken aan z'n overzicht in z'n acties en het goed benutten van de ruimtes waarin hij speelt, daarnaast is hij soms nog wta te afwezig. Bij Novi Sad staat hij meestal niet zo diep als een vleugel dat bij Ajax staat, dat is iets waaraan hij zal moeten wennen mocht hij naar Ajax komen. Al met al een speler die speelt met bravoure en waarschijnlijk wel populair zou kunnen worden bij de aanhang.
Waarde, marktwaarde schat ik zo rond de 6 Miljoen, melden Russische clubs zich dan kom je al snel aan 8 Miljoen. Mocht lemic een truc uithalen dan zou hij ook zomaar 3-4 Miljoen kunnen kosten
Nou in stilzwijgen, joey heeft zijn twijfelsof Lemic echt niet betrokken is bij de deal.
- Ajaciedjuh
AS schreef:
'Ajax biedt op Kanu'
maandag 05 januari, door SV, Amsterdam, 11:56u, Brila FM
Volgens een Nigeriaans radiostation heeft Ajax een bod uitgebracht op Portsmouth-spits Nwanko Kanu. De Amsterdammers zouden 2,5 miljoen euro hebben geboden op de ex-Ajacied.
Opvallend is dat ook Fiorentina, Ajax 'tegenstander in de UEFA Cup, belangstelling heeft. Zij zouden echter een miljoen euro minder geboden hebben op de Nigeriaanse aanvaller.

Het alweer van een officieel AS bericht naar gerucht toe gegaan. Zal dus wel onzin zijn.
- Ajaciedjuh
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dit seizoen is ie (nog) niet top: heeft in totaal (dus competitie, beker en Europees) 13 wedstrijden gespeeld, waarvan 11 als invaller. En eenmaal gescoord.LucaS schreef:Hij presteert wel bij Portsmouth, of tenminste, tot en met vorig seizoen. Dit jaar weet ik het niet
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
De originele bron brengt het in ieder geval wel enthousiast:
http://brila-fm.the11sow.com//index.php ... anu-return
Shocking, unexpected...
http://brila-fm.the11sow.com//index.php ... anu-return
Shocking, unexpected...
Dit bericht komt inderdaad elk jaar terug. Zal dus wel weer onzin zijn.
En eerlijk gezegd hoop ik dat ook een beetje. Ze moeten het ons niet aan doen. Daarvoor is de herinnering aan Kanu te goed. Het is zo pijnlijk als je een held uit het verleden haalt die het niet meer kan brengen. Net als destijds met Litmanen. Hadden we achteraf gezien eigenlijk ook niet meer aan moeten beginnen.
En eerlijk gezegd hoop ik dat ook een beetje. Ze moeten het ons niet aan doen. Daarvoor is de herinnering aan Kanu te goed. Het is zo pijnlijk als je een held uit het verleden haalt die het niet meer kan brengen. Net als destijds met Litmanen. Hadden we achteraf gezien eigenlijk ook niet meer aan moeten beginnen.
Nil volentibus arduum
Ik herinner me ook een schitterende lob, die nog bijna werd ingepikt door Mido.
Ben normaal gesproken geen groot voorstander van het terughalen van spelers, maar ik stond volledig achter de rentree van Jari. Helaas kon zijn lichaam het niet meer aan, maar als hij speelde was z'n toegevoegde waarde enorm.
Ben normaal gesproken geen groot voorstander van het terughalen van spelers, maar ik stond volledig achter de rentree van Jari. Helaas kon zijn lichaam het niet meer aan, maar als hij speelde was z'n toegevoegde waarde enorm.