Nee, werd al vrij snel in de tweede helft gewisseld.Vedette-10- schreef:Staat KlaasJan er nog in?
@Enganche: ik vind sowieso dat Madrid prima spelers heeft. Maar de balans ontbreekt soms.
Moderator: mods
Ajax lijkt mij een betere optieReal wil Diego voor Van der Vaart’
AMSTERDAM - Duitse en Spaanse media speculeren er op los. Een nieuw gerucht: Real Madrid wil Rafael van der Vaart ruilen voor de Braziliaanse spelmaker Diego van Werder Bremen.
Ook is een ruil met middenvelder Ashley Young van Aston Villa volgens verscheidene media een optie. Van der Vaart tekende afgelopen zomer een contract tot medio 2013 in Madrid.
De Nederlandse middenvelder liet vorige week weten Madrid nog lang niet te willen verlaten. Italiaanse media melden dat Juventus interesse heeft.
Drie keer Messi; rood Heitinga
MADRID - Barcelona heeft zich dinsdagavond een goede uitgangspositie verworven om door te bekeren in de Copa del Rey, de Spaanse beker. De grote man bij de Catalanen was wederom Lionel Messi. De Argentijn scoorde drie keer in de uitwedstrijd tegen Atlético Madrid.
Na een 1-0 ruststand, trok Barcelona de topper in de tweede helft definitief naar zich toe nadat John Heitinga in de 57e minuut rood had gekregen. De Nederlandse international had Messi ten val gebracht. Messi zelf benutte de penalty. Kort voor tijd tekende de aanvaller voor het derde Catalaanse doelpunt. Tomas Ujfalusi scoorde in de 69e minuut nog tegen voor Atlético.
De return in Nou Camp is volgende week.
Nou ja, ik moet het ook nog maar zien hoor. Dat Real hem gekocht heeft, zegt niks over de kwaliteiten van Hunt. Want ik heb Real weleens meer geld uit zien geven voor spelers die het niveau never nooit halen.999 schreef:Dat wou ik niet zeggen, maar ik dacht het wel., ver heb ik het idee dat KJH precies weet waar ie aan begonnen is, tenminste zo komt ie op mij wel over in zijn interviews in spanje.Vervolgens lijkt het me heel simpel, als KJH dat gaat doe waar hij goed in is, en eigenlijk zou dat met deze betere voetballers die de kwaliteiten hebben om wel de vrije man te vinden, dan zou zijn waarde voor he elftal toch niet zo'n probleem moeten zijn.
Maar goed, tis KJH de houten Klaas van AJAX, die ondanks dat er geen topclub voor hem in de race was toch maar mooi bij een topclub zit.Btw, Sneijder en van de Vaart speelden gisteren ook een belabberde wedstrijd . ..