Uitzending BNN
Moderator: mods
-
Uitzending BNN
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 6:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik snap niet dat het zo relatief rustig blijft rondom dit programma. Ik heb begrepen dat ze ook met de moordenaar van Carlo gaat praten. Voor mij een reden om niet te kijken. Daar ga ik bijzonder opgefokt van worden, en da's niet goed vlak voor het slapengaan...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Leg eens uit wat je bedoelt ..Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik snap niet dat het zo relatief rustig blijft rondom dit programma. Ik heb begrepen dat ze ook met de moordenaar van Carlo gaat praten. Voor mij een reden om niet te kijken. Daar ga ik bijzonder opgefokt van worden, en da's niet goed vlak voor het slapengaan...
Blij met de punten ...
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
-
-
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
- Daily Blind
www.bnn.nlSOPHIE HILBRAND PRESENTEERT EEN NIEUWE TALKSHOW OP LOCATIE
Van Rotterdamse hooligans tot Amsterdamse Hells Angels, van de Koninklijke Marine tot krakers met idealen. In Sophie op 3 gaat Sophie Hilbrand op bezoek bij verschillende groepen mensen die samen een eigen wereld vormen. Zij onderzoekt hun manier van leven en denken, door met ze te praten en met ze op pad te gaan. Werelden die normaal gesproken achter gesloten deuren samen komen, worden geopend in deze talkshow op locatie. Vanaf 4 januari rond 23.00 uur is Sophie op 3 negen weken lang te zien bij BNN op 3.
In de eerste aflevering duikt Sophie in de wereld van de harde kern van Feyenoord. Ze bespreekt in een openhartig gesprek met de hooligans hoe ver hun clubliefde gaat en waarom er zoveel geweld bij komt kijken. Aan tafel zitten ondermeer Leonardo (veroordeeld voor de dood van Ajacied Carlo Picornie) en André (veroordeeld voor de moord op Twente supporter Erik Lassche).
Daarnaast kreeg Sophie de kans om met de harde kern mee te gaan naar de wedstrijd van Feijenoord tegen de Poolse club Lech Poznan. Het levert een uniek kijkje op in de wereld van de hooligans.
Vanavond dus.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Er had echt veel meer ingezeten dan wat Sophie eruit haalt.
Als 1 van de gasten iets zei, ging zij er niet dieper op in en ging ze vragen stellen aan iemand anders.
De enige die in mijn ogen echt wat te vertellen had was toevallig net diegene die voor de moord op Carlo veroordeeld is.
Weet je er meer van Clavo?
Als 1 van de gasten iets zei, ging zij er niet dieper op in en ging ze vragen stellen aan iemand anders.
De enige die in mijn ogen echt wat te vertellen had was toevallig net diegene die voor de moord op Carlo veroordeeld is.
Weet je er meer van Clavo?