Je was zeker te druk met je TV-optredens.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Maar ik was zo druk met de voorbereidingen voor Huntelaar, dat ik ECHT geen tijd had....Ramona schreef:Hoezo competitievervalsing? Jij verzuimt iets...
Maare...wie' s de winterkampioen, Duke? :hupajax.gif:
De AT Toto 2008-2009 discussie
Moderators: Pride of Amsterdam, mods
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ja dat klopt. AT5 vergde veel van mijn kostbare tijd. Misschien kan ik de schade op hun verhalen?Duke schreef:Je was zeker te druk met je TV-optredens.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Maar ik was zo druk met de voorbereidingen voor Huntelaar, dat ik ECHT geen tijd had....Ramona schreef:Hoezo competitievervalsing? Jij verzuimt iets...
Maare...wie' s de winterkampioen, Duke? :hupajax.gif:
-
- AT Toto winner 15/16
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
De tekst lijkt me duidelijk genoeg. Dat geldt echter bijvoorbeeld ook voor iemand als Pride of Amsterdam, die ook een aantal keren is vergeten de voorspelling in te dienen. Als er (naast Mike) mensen zijn die een beroep op deze regeling willen doen, kunnen ze zich hier even melden, en dan even duidelijk aangeven om welke rondes het gaat.
Ik zou echter wel willen afspreken dat er een maximum van twee keer per seizoen geldt hiervoor, we moeten het wel een beetje serieus nemen, namelijk.
Ik zal de score van Mike aanpassen.
Ik zou echter wel willen afspreken dat er een maximum van twee keer per seizoen geldt hiervoor, we moeten het wel een beetje serieus nemen, namelijk.
Salvador Dali
Salvador Dali
Tja, valt wat voor te zeggen.
Maar serieus: ik ga er niet kinderachtig over doen, maar eigenlijk vind ik het geen goede regel. Als iemand zijn voorspelling te laat inlevert, telt die wedstrijd ook niet mee, al is die 5 minuten te laat ingeleverd. Zoals ik al zei, een kwestie van serieus nemen.

Maar serieus: ik ga er niet kinderachtig over doen, maar eigenlijk vind ik het geen goede regel. Als iemand zijn voorspelling te laat inlevert, telt die wedstrijd ook niet mee, al is die 5 minuten te laat ingeleverd. Zoals ik al zei, een kwestie van serieus nemen.
Salvador Dali
Salvador Dali
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Bemoei je er dan ook niet mee!El Clavo schreef:Gezien mijn stand op de ranglijst moet ik me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar er zijn er genoeg die het ook een keer (of meerdere keren) vergeten zijn. Dan blijf je bezig.

(Waarschijnlijk heb ik op het eind van de rit die 3 punten niet nodig, maar voor de zekerheid.....)
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Lezen Clavo!! PoA moet zich even melden in dit topic, dan komt het helemaal goed!Duke schreef:De tekst lijkt me duidelijk genoeg. Dat geldt echter bijvoorbeeld ook voor iemand als Pride of Amsterdam, die ook een aantal keren is vergeten de voorspelling in te dienen. Als er (naast Mike) mensen zijn die een beroep op deze regeling willen doen, kunnen ze zich hier even melden, en dan even duidelijk aangeven om welke rondes het gaat.