Ismail Aissati
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Even er vanuit gaande dat dit bericht klopt, dan zou ik het jammer en niet solidair naar zijn nieuwe vaderland vinden. Heeft nota bene al vele wedstrijden in vertegenwoordigende elftallen van de KNVB gespeeld en zijn complete opleiding aan Nederland te danken. Dan hoor je niet meer te switchen of je moet wel met een heel goede uitleg komen.
Ajax!
AN'Aissati kiest voor Marokko'
Het Franse persbureau AFP meldt dat Ismail Aissati voor het nationale elftal van Marokko heeft gekozen. Hij speelde in diverse vertegenwoordigende elftallen, maar kan omdat hij nog niet voor het nationale elftal heeft gespeeld, wisselen. Volgens het persbureau heeft Aissati onlangs in Amsterdam een bestuurder van de Marokkaanse voetbalbond hierover geïnformeerd.
Blij met de punten ...
Hij zal wel zijn hart hebben gevolgd, moet hij helemaal zelf weten.Giacomo Puccini schreef:Even er vanuit gaande dat dit bericht klopt, dan zou ik het jammer en niet solidair naar zijn nieuwe vaderland vinden. Heeft nota bene al vele wedstrijden in vertegenwoordigende elftallen van de KNVB gespeeld en zijn complete opleiding aan Nederland te danken. Dan hoor je niet meer te switchen of je moet wel met een heel goede uitleg komen.
- Cluijffert
- InnerHarbour
- Fenerbahce
Daar zal ie zich populair mee maken... Heb toch al het idee dat deze jongen nooit een vaste waarde in AJAX 1 gaat worden. Mislukt bij Psv, flegmatiek, blessuregevoelig en nu laat ie ook nog (Jong?) Oranje in de steek. Kan me nauwelijks voorstellen dat het Marco's type speler is. Maar goed, Ismael was gratis?
Geldt ook voor El Hamdoui en aangezien Pisvee geen kampioen wordt hebben AZ en Ajax trouwens het zelfde probleem alleen Aisatti speelt al een half jaar niet.generaal schreef:Tegenvaller voor jullie.generaal schreef:Met een beetje pech gaat ie ook nog voor Marokko voetballen en dan ben je hem ook tijdens de Africa Cup kwijt.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08