AFC AJAX - ADO Den Haag 28-12-2008
-
-
Gabri beweegt veel, Blind niet. Je ziet meteen dat de opbouw minder makkelijk verloopt. Je wilt als opbouwer aanspeelpunten op het middenveld hebben. Blind staat teveel stil, waardoor het van achteruit stokt.GangstaRiB schreef:Ik vind em te flegmatiek overkomen.Mr. Ajax schreef:Ik zie hem nu voor het eerst, ik ben benieuwed.
-
Nog een reden om Elia niet te kopen, want die is zo statisch als een bos uien, viel me gisteren op. Of had hij er gewoon geen zin in?Trab schreef:urby begon vanaf links. mickey op 10. in de loop van de 1e helft werd er steeds meer van positie gewisseld. ziet er goed uit dat positiewisselen voorin.LucaS schreef:emanuelson speelt vanaf het middenveld
-
Jammer dat het dan weer als een pudding in elkaar zakt .. als elftal .. als een geheel blijft het niks ... beetje ingespeeld elftal met automatisme en ideeeen, positioneel staand had hier al tikkend met dubbele cijfers van het veld gestapt .. en was ook nog eens minder moe geweest ..
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Blind is opnieuw een drama. Vreemd dat hij zoveel vertrouwen krijgt van Van Basten.
Enoh speelt een prima partij, zo zie ik hem graag spelen. Sober, in dienst van het elftal, geen gekke dingen doen. Dan is het een zeer nuttige speler.
Enoh speelt een prima partij, zo zie ik hem graag spelen. Sober, in dienst van het elftal, geen gekke dingen doen. Dan is het een zeer nuttige speler.
Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op zo dec 28, 2008 2:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!