Klopt, voor een paar miljoen Ogararu en Rommedahl halen. Dan zijn we pas verantwoord bezig.joey schreef:Ik heb nooit gezegd dat ik Sulejmani een slechte speler vond. Wel dat ik hem erg duur vond. Je moet de zaken niet verdraaien, goodfella.goodfella schreef:Ach, Joey vindt Sulejmani ook een slechte speler. Gewoon gefrustreerd ten opzichte van van Basten. Hij houdt het liever bij ten Cate.
Ik houd niet van dat speculeren met spelers. Kan alleen maar misgaan. Het is een leuk spelletje voor supporters, maar doe mij maar een verantwoord beleid.
FC Twente 2008 - 2009
Er is ook een andere mogelijkheid, namelijk spelers SCOUTEN en niet de hype van de dag binnenhalen. Ooit ontdekte Ajax spelers als Litmanen, Kanu, Chivu en Finidi. Prima spelers en ze kostten niet veel.goodfella schreef:Klopt, voor een paar miljoen Ogararu en Rommedahl halen. Dan zijn we pas verantwoord bezig.
Ajax zou eens iets aan de scouting moeten doen. Helaas krijg ik niet de indruk dat men daarmee bezig is.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gratis Cziommer ophalen zou ook erg dom zijn, maar daar zijn sommige mensen ook fan van.goodfella schreef:Klopt, voor een paar miljoen Ogararu en Rommedahl halen. Dan zijn we pas verantwoord bezig.joey schreef:Ik heb nooit gezegd dat ik Sulejmani een slechte speler vond. Wel dat ik hem erg duur vond. Je moet de zaken niet verdraaien, goodfella.goodfella schreef:Ach, Joey vindt Sulejmani ook een slechte speler. Gewoon gefrustreerd ten opzichte van van Basten. Hij houdt het liever bij ten Cate.
Ik houd niet van dat speculeren met spelers. Kan alleen maar misgaan. Het is een leuk spelletje voor supporters, maar doe mij maar een verantwoord beleid.

Ontopic: hoe is het spelbeeld? De link van joey werkt namelijk hier niet.
Die link heb ik gewoon via www.myp2p.eu. Probeer het zo eens. Bij mij werkt het prima. Al heb ik Servokroaats commentaar. ' Braafheid' uitspreken lukt niet zo. Alle ballen op Arnautovic.
Beetje trage wedstrijd. Beide ploegen voetballen met samengeknepen billen. Er gebeurt weinig.
Beetje trage wedstrijd. Beide ploegen voetballen met samengeknepen billen. Er gebeurt weinig.
Biseswar afschrijven is oliedom. Maar daar heb je ook mensen voor.Peter schreef:Gratis Cziommer ophalen zou ook erg dom zijn, maar daar zijn sommige mensen ook fan van.goodfella schreef:Klopt, voor een paar miljoen Ogararu en Rommedahl halen. Dan zijn we pas verantwoord bezig.joey schreef: Ik heb nooit gezegd dat ik Sulejmani een slechte speler vond. Wel dat ik hem erg duur vond. Je moet de zaken niet verdraaien, goodfella.
Ik houd niet van dat speculeren met spelers. Kan alleen maar misgaan. Het is een leuk spelletje voor supporters, maar doe mij maar een verantwoord beleid.![]()

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat zondagsschot heeft me inderdaad overtuigd. Haluuuuuh! Nieuwe wereldtopperrr!goodfella schreef:Biseswar afschrijven is oliedom. Maar daar heb je ook mensen voor.Peter schreef:Gratis Cziommer ophalen zou ook erg dom zijn, maar daar zijn sommige mensen ook fan van.goodfella schreef: Klopt, voor een paar miljoen Ogararu en Rommedahl halen. Dan zijn we pas verantwoord bezig.![]()
Anyway, ik heb beeld. Iets met VLC installeren, dus ik kan meepraten over de wedstrijd!
Ik vooralsnog ook. Maar goed, het gaat om jonge spelers, die kunnen zich nog ontwikkelen. Beide spelers hebben mogelijkheden, maar zekerheidjes zijn ze in mijn ogen (nog) niet.
Laatst gewijzigd door joey op za dec 27, 2008 7:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.