Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Goed, we hebben dus minimaal één klasbak achterin nodig. Maar wie? Namen van aanvallers genoeg (Wolfswinkel, Arnautovic, Elia etc.), maar verdedigers heb ik nog bijna niet gehoord. Ja, Douglas, maar die zie ik eerlijk gezegd niet komen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- brabantse jood
Bij Chelsea , maar die zal wel niet willen aangezien z'n gloeiboeren verleden.leon schreef:Voor het doorschuiven kan je ook Vertonghen en Vd Wiel gebruiken, dus lijkt mij niet echt zinvol. Wat we moeten hebben is een killer, iemand die wél 90 minuten geconcentreerd is en die spitsen geen schijn van kans geeft.
maarja, waar vinden we die?![]()
Is dit niet wat?

Scout eerder weg bij FC Groningen
GRONINGEN - Scout Roy Beukenkamp verlaat FC Groningen niet aan het einde van het seizoen, maar al tijdens de winterstop. Dat heeft de nummer zes van de eredivisie dinsdag bekend gemaakt.
FC Groningen benadrukt dat de werkzaamheden van een scout betrekking hebben op de korte en middellange termijn. De club wil graag voorkomen dat er de komende zes maanden een lastige werksituatie voor Beukenkamp ontstaat.
De 40-jarige oud-doelman speelde tussen 1998 en 2004 bij FC Groningen. Hij stond 210 officiële duels onder de lat en werd na zijn actieve loopbaan keeperstrainer en scout bij zijn favoriete club. Vanaf medio 2007 richtte Beukenkamp zich fulltime op de scouting.

- Giacomo Puccini
-
-
-
- Ajaciedjuh
Idd, prioriteit 1 is een rechtbenige centrale verdediger. Als het kan eentje met persoonlijkheid (al staan zijn verdedigende capaciteiten natuurlijk nr. 1).joey schreef:Maar als ik het goed begrijp komt er niemand? Wat vinden jullie daarvan?
Mijns inziens hebben we hard een goede verdediger nodig.
Daarnaast zou ik nog graag een extra aanvaller erbij willen. Elia is prima, maar er moet niet de hoofdprijs voor betaald worden. Meer dan voor Suarez betaald is, is mijn inziens teveel geld. Oftewel, maximaal 8-9 miljoen.
Ik las op AS dat Ooijer wel naar az of Ajax toe wil. Het is in ieder geval een persoonlijkheid, maar ik vind hem ontzettend blessure gevoelig. Wat vinden jullie van Ooijer? Hij geeft het elftal extra ervaring en dat hebben we nodig in dit elftal.
- Ajaciedjuh
Ik weet (bijna) zeker dat Marco geen basisspeler wel laat gaan. Er valt alleen te praten over spelers die buiten de boot vallen (Kennedy, Rommedahl, Delorge en Manucharyan). Daarnaast zullen een aantal spelers verhuurd mogen worden (Anita, De Jong). Schilder en Leo is afhankelijk van wat ze zelf willen en of Ajax nog spelers aantrekt (Elia en verdediger).LucaS schreef:Prima, deze groep bij elkaar houden en je wordt kampioen
- Ajaciedjuh