Ajax.nl schreef: zaterdag 27 december 2008 14:45
MAIL | PRINT
Gabri fit voor duel met ADO Den Haag
Amsterdam, 27 dec 2008
Gabri is fit genoeg voor de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. De middenvelder miste de vrijdagtraining wegens ziekte. Lees hier de complete wedstrijdselectie voor het duel dat zondag vanaf 12.30 uur wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA.
De selectie voor de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag bestaat uit de volgende achttien spelers:
Kenneth Vermeer
Hans Vonk
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Gabri
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Evander Sno
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Daley Blind
Direct na de laatste wedstrijd van het kalenderjaar 2008 wordt afscheid genomen van Klaas Jan Huntelaar. De spits vervolgt zijn carriere bij Real Madrid.
AFC AJAX - ADO Den Haag 28-12-2008
- Ajaciedjuh
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik heb even gekeken, maar hij is er dus inderdaad niet bij. Heel sneu, want hij was nog wel 'zo goed bezig en men was heel erg tevreden over hem'. Ik vind het des te opmerkelijker, omdat er nu weinig aanvallends op de bank zit. Wellicht een voorteken dat hij toch weg mag en dat er een ander komt (Elia).
-
- Ajaciedjuh
Inderdaad. Opvallend. Hij verdient het om erbij te zitten. Heeft er prima invalbeurten opzitten.Peter schreef:Waar is Leo?
Het is niet mijn favoriet, maar als invaller (als de verdediging kapot is gespeeld) doet hij het prima.
Ervan uitgaande dat voorin met Sulejmani/Dario/Suarez en Urby wordt gespeeld, hebben we ook totaal geen aanvallende opties achter de hand (Kennedy, Rommedahl, Martina zijn ook geen van allen geselecteerd). Maar misschien is hij gewoon ziek of geblesseerd geraakt.
Als Elia vanavond ook niet speelt .......

De wegen van Van Basten...
Desondanks verwacht ik een simpele overwinning morgen, hopelijk verspeelt de concurrentie wat punten vandaag en morgen.
Dan ga ik weliswaar met een heel raar gevoel de winterstop in en weet ik echt niet wat het 2e half jaar ons brengen zal, maar ergens kunnen en moeten we ook gewoon tevreden zijn dat we dan staan waar we staan.
Desondanks verwacht ik een simpele overwinning morgen, hopelijk verspeelt de concurrentie wat punten vandaag en morgen.
Dan ga ik weliswaar met een heel raar gevoel de winterstop in en weet ik echt niet wat het 2e half jaar ons brengen zal, maar ergens kunnen en moeten we ook gewoon tevreden zijn dat we dan staan waar we staan.
- Ajaciedjuh
Gek, inderdaad. Of je moet in Urby natuurlijk een aanvaller zien. Maar een echte troef (in zoverre als Leo dat was, natuurlijk) heb je nu niet.
- K=2
Kenneth Vermeer (K)
Hans Vonk (K)
V=6
Bruno Silva (V)
Oleguer (V)
Thomas Vermaelen (V)
Jan Vertonghen (V)
Robbert Schilder (V)
Gregory van der Wiel (V)
M=6
Urby Emanuelson (M)
Eyong Enoh (M)
Siem de Jong (M)
Gabri (M)
Vurnon Anita (M)
Daley Blind (M)
A=4
Miralem Sulejmani (A)
Luis Suarez (A)
Dario Cvitanich (A)
Evander Sno (A)
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
MVB heeft een redelijk vaste kern en daarnaast een aantal spelers dat zich via trainingen bij de eerste 18 moet ballen. Leonardo is er daar een van, Sno ook en bijv. de Jong eveneens.Peter schreef: Heel sneu, want hij was nog wel 'zo goed bezig en men was heel erg tevreden over hem'.
Het zou kunnen dat Leo het een beetje koud had deze week.

Hoe dan ook, ik kan me er persoonlijk toch echt niet druk om maken dat de ´grote´ Leonardo ontbreekt.